هدف پسران برای شکستن قاعدگی تابوهای

جنسيت عناوین خبری, سلامت, سلامت زنان نظر دانش آموز دبیرستان در شرق هند مطالعات جزوه در قاعدگی بهداشت. اعتبار

توسط AKHSHIJNEWS در 23 خرداد 1399
جنسيت عناوین خبری, سلامت, سلامت زنان

نظر

Targeting boys with menstrual health education will not only improve girls’ school attendance but will help address menstrual-related myths and stigma.

دانش آموز دبیرستان در شرق هند مطالعات جزوه در قاعدگی بهداشت. اعتبار: استلا پل/IPS

HARARE, Jun 12 سال 2020 (IPS) - تمام نر پنل مونتاژ به بحث در مورد قاعدگی سلامت در بین المللی قاعدگی بهداشت روز موجب خشم در رسانه های اجتماعی و سراسیمگی از الگوهای رفتاری از زن پانل های بحث و گفتگو نر مسائل.

اما رسانه های اجتماعی تف نباید منحرف کردن توجه از مسائل روز تلاش می کند به جمع آوری به منظور شکستن قاعدگی تابوها و بالا بردن آگاهی در مورد اهمیت قاعدگی سلامت و بهداشت مدیریت برای زنان و دختران نوجوان در سراسر جهان.

و اگر ما واقعا می خواهید برای انجام این کار پس از آن ما باید شامل مردان نه فقط در مکالمه بلکه در مداخلات اجرا شود.

با وجود این که یک فرایند بیولوژیکی و قاعدگی است که توسط اسطوره ها و انگ و تابوهای در سراسر جهان.

در میان هر دو گروه پسران و دختران بهداشت باروری دانش است که اغلب به دست آورد بیش از حد دیر است. برای مثال قاعدگی است که اغلب مورد بحث تنها پس از آن اتفاق افتاده است شروع می شود و با احساس ترس است.
همانطور که در بسیاری از فرهنگ هامن با قاعدگی تابوهای. برای مثال یک قاعدگی زن است و قرار نیست به کشتار مرغ تهیه غذاهای خاص و یا دم کردن آبجو معنوی موارد است.

همچنین یک قاعدگی زن است و قرار نیست به صورت شفاهی به اطلاع او شریک جنسی است که او در حال عادت ماهانه. در عوض او را به انجام این کار نمادین برای مثال با قرار دادن یک تکه پارچه قرمز خود را در تشک خواب که می تواند وجود داشته باشد بدون بحث در مورد این موضوع.

آن است که نه فقط در زوج هایی که نمی بحث در مورد قاعدگی. دختران جوان قادر به بحث در مورد آن آشکارا با مادران خود مادربزرگ خاله یا پدران – همه آنها منابع بالقوه اطلاعات قابل اعتماد.

من کار بیش از 15 سال گذشته شامل بررسی سلامت جنسی و باروری مسائل در میان نوجوانان در کشورهای جنوب صحرای آفریقا. یک کلید پیدا شده است که در میان هر دو گروه پسران و دختران بهداشت باروری دانش است که اغلب به دست آورد بیش از حد دیر است.

برای مثال قاعدگی است که اغلب مورد بحث تنها پس از آن اتفاق افتاده است شروع می شود و با احساس ترس است. در برخی از تحقیقات من یک نوجوان در توصیف اولین تجربه: "در ابتدا من فکر کردم من تا به حال ادرار بدون تحقق آن, اما من شوکه شده بود خون. زمانی که من اطلاع مادرم به او گفت: من قرار بود به استفاده از ژنده پوش به عنوان نوار بهداشتی و به شستن خودم سه بار در روز به طوری که من نمی خواهد بوی بد است." بحث و گفتگو به پایان رسید وجود دارد.

شکاف در اطلاعات اغلب پر از شایعات. دختر دیگری توضیح داد که چگونه زمانی که او شروع عادت ماهانه خواهر بزرگتر او به او توصیه به استفاده از پنبه به عنوان مخالف به پد بهداشتی "به عنوان دومی را یکی از دست دادن بکارت". به خواهر گفت که او نیز شده بود گفت: این را با دوستان خود.

اسطوره ها در اطراف قاعدگی نیز شایع در میان پسران است. برای مثال پسران به هر یک از دیگر است که رابطه جنسی محافظت نشده با یک قاعدگی دختر بدون خطر از بارداری یا بیماری های مقاربتی. نیز وجود دارد که این باور است که بالقوه سلامت "اثرات" داشتن رابطه جنسی محافظت نشده با یک قاعدگی دختر می تواند مانع نوشیدن یک راه حل ساخته شده از دوده.

واضح است که تلاش برای مقابله با اسطوره ها در اطراف قاعدگی باید هدف هر دو دختران و پسران به کاهش قاعدگی مرتبط با انگ و بدرفتاری و همچنین بهبود بهداشت جنسی و باروری.

زمانی که من در کلاس ششم همکلاسی های همکار او دوره اول و بلد در مدرسه. او پیراهن خود را در اطراف کمر خود را. هنگامی که پسر متوجه آنچه اتفاق افتاده بود آنها او پذیری نیوجرسی. او به شدت سعی در پوشش لکه را با دست او اما پسران لگد دور دست خود را به مطمئن شوید که لکه باقی خواهد ماند در معرض jeering در این فرآیند است. او از دست رفته هفته بعد از مدرسه.

بیش از سه دهه بعد, دختران همچنان به مدرسه را از دست ندهید دوران قاعدگی خود را. مطالعات انجام شده در سراسر جهان برجسته شده کامل یا بخشی از روز در مدرسه غیبت به عنوان یک نتیجه از قاعدگی.

البته طیف وسیعی از اقدامات در حال معرفی به مدارس به منظور کاهش girls' غيبت از مدرسه از جمله: ارائه محصولات بهداشتی و دسترسی آزاد به لحاظ اجتماعی قابل قبول دفع امکانات دسترسی به آب برای شستشو در نزدیکی توالت و فضا برای تغییر. اما تعداد بسیار کمی به نظر می رسد هدف قرار دادن پسران.

هدف پسران با قاعدگی, بهداشت آموزش و پرورش را نه تنها به بهبود دختران برای حضور در مدرسه اما کمک خواهد کرد که آدرس قاعدگی مربوط به اسطوره ها و ننگ.

یک خلبان مطالعه انجام شده در اوگاندا آزمایش چند مدرسه مبتنی بر قاعدگی سلامت و بهداشت مداخله و ارزیابی تاثیر آن در مسائل مختلف از جمله ثانویه حضور در مدرسه. مداخله هدفمند دختران و پسران.

بررسی يافته های پژوهش نشان داد که پتانسیل تاثیر مداخله بر بهبود قاعدگی مربوط به مدرسه غيبت. توجه داشته باشید یک درام کردیم قاعدگی بسیار محبوب با دختران و پسران و به خوبی کار می کرد شامل پسران در این موضوع و د-به قاعدگی.

از این رو مهم برای بهداشت قاعدگی و بهداشت مداخلات شامل پسران و نه فقط برای منافع فوری بلکه برای تاثیرگذاری بر آینده خود فکر الگوها و رفتارها.

در نهایت مردان قادر خواهد بود برای بحث در مورد قاعدگی با همسران خود و دختران, در نتیجه به طور قابل توجهی شکستن تابوها و کاهش قاعدگی مرتبط با ننگ.

وبستر Mavhu یک زبان شناس-تبدیل دانشمند اجتماعی و بهداشت جهانی شاغل بوده و در انجام تحقیقات به اطلاع برنامه نویسی برای 15 سال گذشته. او یک سال 2020 @aspennewvoices همکار.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن