بزرگ مستند از طریق جهانی لنز

جامعه مدنی توسعه و کمک ویراستاران' انتخاب, ویژه, جهانی, جهانی, حکومت, عناوین, IPS سازمان ملل متحد: در داخل گلخ

توسط AKHSHIJNEWS در 28 خرداد 1399
جامعه مدنی توسعه و کمک ویراستاران' انتخاب, ویژه, جهانی, جهانی, حکومت, عناوین, IPS سازمان ملل متحد: در داخل گلخانه فقر & SDGs, TerraViva سازمان ملل متحد

نظر

دالان خالی از قفل کردن دبیرخانه سازمان ملل متحد در نیویورک است. اعتبار: سازمان ملل متحد

واشنگتن, DC, Jun 17 سال 2020 (IPS) - بزرگ مستند است که انتظار می رود به بازی کردن در سه مرحله اول به عنوان کشورهای وارد این مستند پس از آن به عنوان خروج آنها و در نهایت به عنوان آنها فرار مستند هنگامی که وجود دارد یک راه حل های پزشکی به این بیماری همه گیر.

بسیاری از کشورها در حال حاضر در فاز دوم به آنها بازگشایی, با نشانه های اولیه از بهبود اما خطرات دوم امواج از عفونت و دوباره اعمال مستندات. بررسی چشم انداز اقتصادی این مقیاس و شدت جهانی مستند قابل توجه است.

غم انگیز ترین این بیماری همه گیر در حال حاضر ادعا کرد که صدها نفر از هزاران نفر از زندگی در سراسر جهان است. در نتیجه بحران اقتصادی است که بر خلاف هر چیزی در این جهان و جهان بوده است.

این است که واقعا یک بحران جهانی است. بحران های گذشته به عنوان عمیق و شدید به عنوان آنها باقی مانده محدود به بخش های کوچکتر از جهان از آمریکای لاتین در طول دهه 1980 به آسیا در 1990s. حتی بحران مالی جهانی از 10 سال پیش تا به حال بیشتر از متوسط اثرات جهانی خروجی.

برای اولین بار از زمان رکود بزرگ هر دو پیشرفته و در حال ظهور اقتصاد بازار را در رکود اقتصادی در سال 2020 است. آینده ژوئن چشم انداز اقتصادی جهان به روز رسانی است که به احتمال زیاد برای نشان دادن منفی نرخ رشد حتی بدتر از آنچه قبلا تخمین زده می شود. این بحران پیامدهای ویرانگر برای جهان ضعیف است.

گذشته از آن بی سابقه ای در مقیاس جهانی مستند در حال پخش است در راه است که بسیار متفاوت از گذشته بحران. این غیر معمول ویژگی های در حال ظهور در سراسر جهان صرف نظر از اندازه و منطقه جغرافیایی و یا تولید ساختار اقتصاد.

اول این بحران پرداخته و منحصر به فرد زیادی به بخش خدمات. در نوعی بحران فشار است منتقله توسط تولید و منعکس کننده کاهش در سرمایه گذاری در حالی که این اثر در خدمات است که به طور کلی خاموش به عنوان مصرف و تقاضا است که کمتر تحت تاثیر قرار.

این زمان متفاوت است. در اوج ماه از مستند انقباض در خدمات بوده و حتی بزرگتر از ساخت و آن را دیده است در پیشرفته و در حال ظهور اقتصاد بازار به طور یکسان.

استثنا وجود دارد—مانند سوئد و تایوان چین که اتخاذ یک رویکرد متفاوت به بحران بهداشت و درمان با محدود دولت در مهار اقدامات و در نتیجه متناسب کوچکتر ضربه به خدمات vis-à-vis ساخت.

ممکن است که با مقید کردن تقاضا مصرف کنندگان وجود خواهد داشت سریعتر ارتجاعی بر خلاف قبلی پس از بحران. اما این تضمین شده نیست در یک بحران بهداشتی به مصرف کنندگان ممکن است صرف تغییر رفتار برای به حداقل رساندن تعامل اجتماعی و عدم اطمینان می تواند منجر خانواده ها برای صرفه جویی بیشتر. در مورد چین یکی از اوایل exiters از مستند, بهبود بخش خدمات نشدم تولید به عنوان خدمات مانند مهمان نوازی و سفر در تلاش برای به دست آوردن مجدد تقاضا است.

از نگرانی های خاص است که تاثیر دراز مدت بر اقتصاد است که تکیه می کنند به طور قابل توجهی در خدمات از جمله -- برای مثال گردشگری وابسته به اقتصاد است.

دوم علی رغم عرضه شوک های منحصر به فرد این بحران جز تورم مواد غذایی ما تا کنون دیده اگر هر چیزی, کاهش تورم و انتظارات تورمی تقریبا در سراسر هیئت مدیره در هر دو پیشرفته و در حال ظهور اقتصاد بازار است.

صحنه در مترو شهر نیویورک در طول COVID-19 شیوع. اعتبار: سازمان ملل متحد

با وجود قابل توجه متعارف و غیر متعارف پولی و مالی و پشتیبانی در سراسر جهان تقاضای کل باقی می ماند تسخیر کرده است و وزن بر تورم در کنار کاهش قیمت کالاها است. با نرخ بالای بیکاری پیش بینی شده برای اقامت در حالی که کشور با سیاست های پولی اعتبار خواهد شد به احتمال زیاد دیدن کوچک خطرات فزاینده تورم است.

سوم ما قابل توجه واگرایی بازارهای مالی از بخش واقعی اقتصاد با شاخص های مالی با اشاره به قوی تر چشم انداز بازیابی از فعالیت های واقعی نشان می دهد. با وجود این اصلاح اخیر شاخص S&P 500 به جبران بسیاری از ضرر و زیان خود را پس از شروع بحران; FTSE شاخص بازار در حال ظهور و آفریقا شاخص قابل ملاحظه ای بهبود یافته است; Bovespa به طور قابل توجهی افزایش یافت و با وجود افزایش اخیر در نرخ ابتلا به عفونت در برزیل; نمونه کارها به جریان نوظهور و اقتصادهای در حال توسعه باید تثبیت شده است.

با چند مورد استثنا ظهور در حاکمیت و استهلاک در حال ظهور در بازار ارز هستند کوچکتر از آنچه که ما در طول بحران مالی جهانی. این قابل توجه است با توجه به مقیاس بزرگتر از شوک به بازارهای در حال ظهور در طول مستند.

این اختلاف ممکن است حاکی بیشتر نوسانات در بازارهای مالی است. بدتر بهداشت و اخبار اقتصادی می تواند منجر به تیز اصلاحات است. ما باید بیشتر برای گفتن در مورد این واگرایی در آینده ثبات مالی جهانی گزارش.

یکی به احتمال زیاد عامل این واگرایی قوی تر است سیاست پاسخ در طول این بحران است. سیاست های پولی تبدیل شده است تطابقی در سراسر هیئت مدیره با حمایت بی سابقه ای از بانک های مرکزی و تسهیلی پولی در بازارهای نوظهور از جمله از طریق اولین بار استفاده از سیاست های غیر متعارف.

اختیاری سیاست های مالی بوده و قابل توجهی در اقتصادهای پیشرفته. بازارهای در حال ظهور را مستقر کوچکتر پشتیبانی مالی محدود به حدی با محدود مالی فضایی. بعلاوه یک چالش منحصر به فرد مقابله با بازارهای در حال ظهور در اطراف این زمان است که بخش غیررسمی به طور معمول یک فنر است و قادر به بازی در این نقش تحت مهار سیاست است و به جای مورد نیاز پشتیبانی می کند.

ما در حال حاضر در مراحل اولیه از مرحله دوم به عنوان بسیاری از کشورها شروع به سهولت مهار سیاست و به تدریج اجازه از سرگیری فعالیت های اقتصادی. اما همچنان عمیق و عدم اطمینان در مورد مسیر بهبود است.

یک چالش کلیدی در فرار بزرگ مستند خواهد بود برای اطمینان از کافی تولید و توزیع واکسن و درمان هنگامی که تبدیل شدن آنها در دسترس است—و این کار نیاز به یک تلاش جهانی. برای تک تک کشورها به حداقل رساندن سلامت عدم قطعیت با استفاده از حداقل از لحاظ اقتصادی مخل روش های مانند تست ردیابی و جداسازی طراحی شده به کشور-شرایط خاص با ارتباطات شفاف در مورد مسیر سیاست باید یک اولویت برای تقویت اعتماد به نفس در بهبود.

به عنوان بهبود پیشرفت باید سیاست های حمایت از تخصیص مجدد کارگران از کاهش بخش به بخش های قوی تر در چشم انداز.

صندوق بین المللی پول در هماهنگی با دیگر سازمان های بین المللی ادامه خواهد داد به انجام همه از آن می توانید برای اطمینان از کافی نقدینگی بین المللی ارائه تامین مالی اضطراری پشتیبانی G20 بدهی تعلیق ابتکار و کمک به کشورهای در حفظ کنترل بار بدهی.

صندوق بین المللی پول نیز ارائه مشاوره و پشتیبانی از طریق نظارت و توسعه ظرفیت برای کمک به انتشار بهترین شیوه به عنوان کشورهای یادگیری از یکدیگر در طول این بحران بی سابقه ای.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن