یک نام تجاری قدرتمند کارفرما با یک خوبی اجرا کارمند ارزش گزاره (EVP) در هسته خود به عنوان یک دو جانبه ابزار برای الهام بخشیدن به هر دو داخلی و آینده نگر استعداد.

با نزدیک شدن به یک نام تجاری کارفرما با همان مقدار از مراقبت به عنوان یک مصرف کننده با نام تجاری یک کسب و کار می تواند کارکنان خود را احساس می کنم فقط به عنوان مهم به عنوان مشتریان و مشتریان. هرگز این حقیقی تر از زمانی که می آید برای اطمینان عمومی مواجه سیاست ها و باورهای تکرار داخلی.

دلیل Etsy دریافت بسیار ستایش از تصمیم خود برای گسترش آن مرخصی والدین به 26 هفته بدون در نظر گرفتن جنسيت و کشور محل اقامت خانواده یا شرایطی است که به دلیل سیاست نشسته مستقیما در Etsy ماموریت به reimagine تجارت برای مساوی جلو فکر جهان است.

به خوبی بیان EVP است یک ابزار عالی برای تعمیق کارکنان درک درستی از کسب و کار آنها متعلق به آن هدف. این اثر در هر دو بهره وری کار و رضایت به عنوان افرادی که درک آنچه که آنها در حال کار به سمت پس از آن می دانم که چگونه آنها می توانند بهترین کمک – به طوری که ویلیس برج واتسون گزارش می دهد که سازمان ها با تعریف EVP در حال 93 درصد بیشتر احتمال دارد به لحاظ مالی بهتر از صنعت همسالان.

ارتباط خود را با نام تجاری کارفرما در سراسر کسب و کار ایجاد نام تجاری سفیران در تمام سطوح که می تواند به راحتی با اطمینان و به طور مداوم در مورد کسب و کار شما و اهداف آن است.

در این راهنمای نگهبان شغل خواهد بازجویی از آنچه به منزله هر دو یک نام تجاری کارفرما و یک EVP و همچنین وزن مزایای برای کارفرمایان و سرمایه گذاری در این منطقه است. آنها همچنین در چند بهترین در کلاس نمونه از سراسر صنایع و ارائه راهنمایی در مورد چگونه برای تقویت کسب و کار خود و خود کارفرما نام تجاری.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

آموزش سئو