موسیقی ماداگاسکار ستاره واقعی فیلم جدید

هنر پاریس Jun 2 سال 2020 - فیلم Haingosoa تا به حال به سختی ساخته شده آن را بر روی صفحه نمایش در فرانسه زمانی

توسط AKHSHIJNEWS در 13 خرداد 1399
هنر

پاریس Jun 2 سال 2020 - فیلم Haingosoa تا به حال به سختی ساخته شده آن را بر روی صفحه نمایش در فرانسه زمانی که دولت دستور داد یک مستند به دلیل Covid-19 بیماری همه گیر. تئاتر, سینما, موزه ها و دیگر نهادهای فرهنگی تا به حال به شاتر درهای خود را ترک هنر جهان تقلا برای نجات پروژه های متعدد.

A. D. مکنزی

در حالی که مستند به قوانین در حال حاضر شده است کاسته سینما بسته باقی می ماند و Haingosoa – مانند بسیاری از فیلم های دیگر – در حال حرکت است آنلاین. از آن خواهد شد ارائه شده از طریق e-سینما و VOD از ژوئن 9 و بیننده قادر خواهد بود برای شرکت در مجازی بحث با آن کارگردان فرانسوی Édouard Joubeaud.

Haingosoa است ظاهرا داستان Haingo – یک جوان مادر تنها از جنوب ماداگاسکار که قادر به پرداخت دخترش هزینه های مدرسه را ترک خانواده و سفر دور برای پیوستن به یک رقص شرکت در این کشور سرمایه است. Haingo تنها چند روز برای یادگیری یک رقص است که کاملا خارجی و بینندگان دنبال او یو پی اس و فراز زندگی به عنوان او تلاش می کند به حرکت کار می کنند.

بازی جذاب real-life Haingo شخصیت اصلی به آسانی دستاوردهای همدلی و بینندگان را پیدا خواهد کرد خود را تشویق او ، هنوز ستاره واقعی از Haingosoa موسیقی ماداگاسکار به عنوان مدیر مخلوط درام و مستند به برجسته کشور غنی و متنوع سنت های هنری.

"من می خواستم به دیدگاه های مختلف of Madagascar با تمرکز هر دو در زن سرب و روی کشور" Joubeaud در مصاحبه ای گفت:. "من همیشه علاقه مند به موسیقی و من می خواستم برای نشان دادن طیف وسیعی از داستان و همچنین فرهنگ است."

Haingosoa به ارمغان می آورد با هم چندین نسل از احترام ماداگاسکار آهنگسازان و نوازندگان مانند Remanindry, Haingo پدر. پیشرو مجری موسیقی از اندری جزیره جنوبی خشک منطقه Remanindry اساسا نقش خود را – و موسیقی خود را – در این فیلم است.

در ضمن Randria ارنست شرکت از آنتاناناریوو فراهم می کند که داستانی رقص فضا برای Haingo نشان دهنده "در راه خود را" رقص و موسیقی از ارتفاعات با توجه به Joubeaud.

علاوه بر این یکی از آهنگسازان از این فیلم موسیقی متن فیلم است Dadagaby یک آیکون از ماداگاسکار موسیقی آنها Joubeaud می دانستم که برای 10 سال. خالق بی شماری از آهنگ های محبوب در ماداگاسکار Dadagaby درگذشت در طول ساخت این فیلم – که اختصاص داده شده به حافظه خود را.

این فیلم همچنین ویژگی های 13 ساله نابغه Voara که انجام دو تا از آهنگ های او: Sahondra (همراه فیلم توسط پدرش در گیتار) و مننجری. ما Voara آواز در یک حیاط خلوت به عنوان Haingo می رود برای یک پیاده روی. صحنه می آید در سراسر به عنوان وجود دارد فقط برای موسیقی با Voara را افزایش صدای به یاد ماندنی.

وجود بخش و همچنین نشان دادن نوازندگان جوان معمولی سازهای و آواز به عنوان آنها بر روی دیوار و رقصنده تمرین به موسیقی سنتی – دوباره فقط به ویژه موسیقی مشخص و مجموعه ای از آواز و سبک.

بنابراین آنچه در مورد داستان این فیلم ؟ به صداقت این است که نسبتا ساده است: Haingo می رود به تلاش برای کسب درآمد به اندازه کافی برای پرداخت هزینه برای دختر کوچک خود را به آموزش و پرورش است. رئیس dance company او می پیوندد سخت است قرار می دهد و او را به کار پخت و پز و شستشو به جای رقص. اما با کمک از دوستان خود از جمله استعداد رقصنده Dimison, Haingo قادر است به او نشان استعداد واقعی.

که سطح داستان. Backstory است که این فیلم بر اساس Haingo خود زندگی است. او تا به حال یک کودک در سن شانزده و با تجربه بسیاری از مشکلات پوشش داده شده در این فیلم او در اکثر مؤثر زمانی که شفاعت او را قادر به ادامه تحصیل با وجود کاهش در هزینه.

"شما می توانید احساس واقعی احساسات در اینجا به دلیل این چیزی است که او واقعا تا به حال برای مقابله با" گفت: Joubeaud.

به عنوان یک مدیر او مواجه معضل اما: چقدر از این فیلم باید در مورد Haingo واقعی زندگی ؟

"این یک کمی روی حیله و تزویر" او اذعان می کند. "من نمی خواهم به افشای بیش از حد در مورد زندگی خود را. بنابراین ما با استفاده از داستان او به عنوان نقطه شروع این فیلم ساخته شده و تعداد زیادی از بقیه داستانی. ما آن را نوشته و در مشورت با او است."

این سکوت می آید در سراسر فیلم دیده می شود ممکن است به عنوان یک نقطه ضعف. درام می رسد هرگز نقطه بالا که بینندگان انتظار و آخر است و بیشتر از یک شکست از شعله ور شدن.

رضایتبخش پایان نیز با توجه به محدودیت های بودجه Joubeaud گفت. پس از اتمام نیمه اول فیلم او از وجوه و تا به حال به تصمیم گیری: فیلمبرداری را متوقف یا ادامه خواهد داشت ؟

او تصمیم گرفت برای ادامه, به خصوص به عنوان بخشی از دلیل برای این فیلم ظاهرا به جمع آوری پول برای Haingo دختر به ادامه در مدرسه و برای شخصیت اصلی به ببینید که چگونه او می تواند به جلو حرکت می کند. (در حال حاضر در یک رابطه, Haingo, 25 سال است که مادر سه فرزند است.)

به عنوان یک مدیر Joubeaud می تواند داشته باشد شاید دیده بیشتر حمایت های ساخت فیلم در فرانسه, اما او آن را به طور کامل در ماداگاسکار. او می گوید: او مورد مطالعه زبان برای بسیاری از سال پس از اولین بازدید از این کشور در سال 1999. کار این است واجد شرایط برای درخواست غربالگری در برخی از آفریقایی, جشنواره های فیلم به دلیل Joubeaud ملیت.

"من شناخت محدودیت های یک کارگردان فرانسوی رفتن به آفریقا و من وانمود نمی کند هر کسی را به هر درس" Joubeaud گفت. "من این را به عنوان یک پروژه شخصی مربوط به زندگی من و به Haingo زندگی. من فکر می کنم مسئولیت من است که به احترام او رضایت احترام به همه شرکت کنندگان در این فیلم و برای جلوگیری از کلیشه."

با توجه به آنچه او امیدوار است که بیننده را از فیلم, او اضافه کرد: "من برای اولین بار امید است که بینندگان خواهد بود روشنفکر غواصی به داستان یک ماداگاسکار زن با غنای از بافت و غنای ماداگاسکار تنوع در موسیقی و رقص و فرهنگ است."

برخی از بینندگان خواهد شد و در واقع احساس می کنید که آنها به دست آورده اند یک بینش diverseness از ماداگاسکار فرهنگ و توسعه یک درک جدید برای موسیقی, اما دیگران را آرزو می کنم که این فیلم تا به حال رفته بیشتر و delved عمیق تر – به دلایل اجتماعی و اقتصادی برای Haingo وضعیت و به میراث حکومت استعماری فرانسه در این جزیره است. –

دنبال قو در توییتر: @mckenzie_ale



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن