سازمان ملل متحد در شکار برای یک مدیر پزشکی مستقر در شهر نیویورک

ویراستاران' انتخاب, ویژه, جهانی, جهانی, جغرافیای سیاسی, جهانی, حکومت, عناوین, حقوق بشر, صلح, TerraViva سازمان

توسط AKHSHIJNEWS در 24 اردیبهشت 1399
ویراستاران' انتخاب, ویژه, جهانی, جهانی, جغرافیای سیاسی, جهانی, حکومت, عناوین, حقوق بشر, صلح, TerraViva سازمان ملل متحد

نظر

استفان نواز از, سخنگوی دبیر کل سازمان ملل متحد آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ prepping برای مجازی نشست خبری با او, مارس 30 سال 2020 مقر سازمان ملل متحد. دبیر کل خواسته بود زمان سازمان ملل متحد, مدیر پزشکی دکتر Jillann کشاورز به گسترش مدت او چند ماه طول coronavirus بحران است. اما در حال حاضر او در حال بازگشت به خانه اش در کشور استرالیا است. اعتبار: ESKINDER DEBEBE/سازمان ملل متحد عکس

سازمان ملل متحد, مارس 13 سال 2020 (IPS) - "شما ارشد پزشکی اجرایی با تخصص در مدیریت بهداشت و درمان با نظارت خدمات بالینی و بهداشت شغلی در یک مرکز دولت ملی یا بین المللی ، سازمان ملل متحد دبیرخانه است که به دنبال یک مدیر پزشکی در D-2 سطح در بخش های عملیاتی و پشتیبانی" آگهی ارسال در سازمان ملل متحد کار پورتال را می خواند.

دکتر Jillann کشاورز فعلی سازمان ملل متحد, مدیر پزشکی, ترک, بنابراین فرد اصلی مسئول مشاوره, آیا سازمان ملل متحد ستاد ترکیب در شهر نیویورک در حال رفتن به باقی می ماند باز یا بسته در همه گیر جایگزین خواهد شد.

"این اولین بار بود که ما تا به حال به طور همزمان به حرکت خود ما تداوم کسب و کار, مدل, در حالی که حمایت از بقیه جهان" دکتر کشاورز گفت: PassBlue در یک ایمیل در طول هفته گذشته در سازمان ملل متحد قبل از بازگشت به استرالیا در آوریل 15. او در حال گرفتن یک کار جدید در بریزبن زادگاه او.

سازمان ملل متحد تایید نشده که آیا یک جانشین برای دکتر کشاورز یافت شده است هنوز رتبهدهی نشده است.

بیش از چند ماه گذشته دکتر کشاورز بود و فرد ارائه مشاوره به دبیر کل سازمان ملل متحد آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ به اینکه سازمان ملل متحد باید از لحاظ جسمی در شهر نیویورک مستند و توصیه می شود که آن را انجام دهد به طوری که از اواسط ماه مارس با ماده است که سازمان ملل متحد پرسنل در دبیرخانه باید ارتباط از راه دور مؤثر نزدیک به 13000 نفر. او همچنین مشورت با شهر نیویورک مقامات در تصمیم گیری است.

با وجود های اخیر اختلافات میان برخی از کشورها در مورد اینکه آیا ستاد باید از لحاظ جسمی بسته و یا بازگشایی برای جلسات کشورهای عضو در ماه ژوئن 1st, او خروج می کند به نظر می رسد سیاسی است. در واقع دکتر کشاورز, آیا سازمان ملل متحد به نفع ماندن در طول همه گیر به عنوان خروج برای اولین بار برنامه ریزی شده قبل از وقوع ضربه در شهر نیویورک در مارس 1st.

دکتر کشاورز گفت: او اطلاع داد که او ترک سازمان ملل متحد در ماه فوریه و قرار بود به ترک در ماه آوریل برای بریزبن برای تبدیل شدن به معاون مدیر کل وزارت بهداشت در کوئینزلند دومین ایالت در استرالیا. او در آنجا ماند زیرا اخیر درخواست شخصی از اشاره به این حادثه تلخ خود را. او تمدید اقامت خود را به طور کلی در سازمان ملل متحد برای بسیار طولانی تر از او انجام داده است قبل از اینکه در زندگی حرفه ای او.

"برای بسیاری از حرفه ای من را تغییر داده اند نقش هر 5 سال یا بیشتر," او گفت: PassBlue. "SG را [secretary-general] اصلاحات و تغییرات آن را به ارمغان آورد که به معنای گسترش برای چند سال بیشتر معقول بود چرا که کار من را کمی تغییر اما پس از 7 سال از آن زمان به حرکت می کند و به دنبال چالش های جدید است. این نیز یک فرصت برای من به بازگشت به خانه و نزدیک به خانواده من است."

به عنوان مدیر پزشکی, پس 2012, دکتر کشاورز شده است مسئول سازمان ملل داخلی سیستم مراقبت های بهداشتی از جمله نظارت سازمان ملل متحد پرسنل در سراسر جهان و بیش از 400 نفر از خدمات مراقبت های بهداشتی از کلینیک مراقبت های اولیه نظامی رو به جلو خدمات پزشکی و بیمارستان ها با توجه به سازمان است.

قبل از او برای سازمان ملل متحد دکتر کشاورز بوده بالینی دکتر, پزشکی اجرایی و یک بیمار-ایمنی بهبود متخصص. در طول مدت در سازمان ملل متحد او به کار گرفته شده در سازمان ملل در واکنش به ابولا بحران Zika ویروس و در حال حاضر Covid-19.

بحران کنونی شده است متفاوت است چرا که آن ضربه از صفحه اصلی پایگاه. "بزرگترین چالش شد و مقر گسترده این سازمان جهانی نیز در کانون شیوع این بیماری در ایالات متحده," او گفت:. "ما شروع به آماده سازی برای یک بیماری همه گیر در ژانویه زمانی که اولین علائم خطر داده شد توسط چه کسی. ما هدایت مواد و مشاوره تحت فشار قرار دادند به طور منظم به کارکنان و دیپلمات ها از پایان ماه ژانویه به بعد. به عنوان گسترش این بیماری همه گیر وجود دارد افزایش تقاضا برای مشاوره و پشتیبانی و پس از آن در شهر نیویورک با تجربه خود را شیوع شدید."

به عنوان از آوریل 7, سازمان ملل متحد, گزارش 413 تایید موارد Covid-19 در میان پرسنل سازمان ملل متحد در سطح جهان و مرگ و میر 6.

Jillann کشاورز

دکتر Jillann کشاورز, سازمان ملل متحد, مدیر پزشکی, ترک پس از هفت سال پیشرو سازمان های داخلی سیستم مراقبت های بهداشتی در سطح جهان است.

تصمیم به گسترش کار از راه دور برای سازمان ملل متحد پرسنل مشغول به کار در دفتر مرکزی آن در شهر نیویورک است که کانون شیوع این بیماری در ایالات متحده هرگز آسان است. یک نکته از دکتر کشاورز به دفتر رئیس جمهور از مجمع عمومی به بیرون درز شد در پایان آوریل توصیه که "حفظ ترتیبات فعلی تا 30 ژوئن اجازه خواهد داد که ثبات در طول یک دوره عدم اطمینان ما به عنوان ارزیابی تاثیر را در انتقال از شل شدن زمان مهار اقدامات است."

یک سخنگوی سازمان ملل متحد را تکذیب کرد چند بار که مقر سازمان ملل متحد که قرار بود به باقی می ماند تا حدودی بسته از طریق ژوئن اما سپس تایید آن در این هفته. دکتر کشاورز گفت: نامه شده بود را بگشایند.

"من توجه داشته باشید از 29 آوریل بود به دفتر رئیس جمهور از مجمع عمومی و هیچ ربطی به بسته شدن از ساختمان و یا راه دور" او گفت:. "او در خواست راهنمایی در مورد در جلسات حضوری از کشورهای عضو و توصیه من این بود که در جلسات حضوری ادامه باید اجتناب شود هر زمان که ممکن است صرف نظر از تعداد شرکت کنندگان است. رویدادهای باید مجازی.

"که در آن هیچ انتخاب دیگری در فرد جلسات باید حداقل مطلق تعداد شرکت کنندگان و همه باید در حفظ استانداردهای فیزیکی, فاصله, دست, بهداشت و تنفسی و مقررات. افرادی که در حال تجربه هر گونه علائم بیماری باید حضور نداشت."

سازمان ملل متحد در حال حاضر تصمیم به گسترش راه دور طرح ستاد از 31 مه تا پایان ماه ژوئن به عنوان توصیه شده توسط دکتر کشاورز.

یونیسف است که بخشی از دبیرخانه سازمان ملل متحد است اما در شهر نیویورک بر اساس برنامه ریزی سه فاز بازگشایی یک منبع گفت: PassBlue. بیشتر کارکنان خواهد بود ماندن در منزل و از طریق بقیه سال و نیروی انسانی در سایت نمی خواهد بیش از 40 درصد از طریق آن دوره است. درصد کمی از کارکنان ممکن است در ماه ژوئن شروع, اما هیچ چیز قطعی است و آن بستگی دارد به آنچه که در شهر نیویورک و نیویورک مقامات دولتی می گویند.

همانطور که برای کسانی که بازگشت جسمی به دفتر این منبع افزود: درجه حرارت خواهد شد در ورود و سازمان ملل متحد ارائه خواهد شد دنده محافظ که باید مورد استفاده در قضیه — دستکش و ماسک در هنگام تماس با دیگران اجتناب ناپذیر است مانند جلسات و یا به اشتراک گذاشته فضاهای. ظاهرا برنامه ریزی شامل موج دوم ممکن است از عفونت به عنوان به خوبی.

از همان ابتدا از coronavirus بحران وجود داشته است pushbacks در سازمان ملل متحد بیشتر از برخی اعضای شورای امنیت از کار از راه دور. روسیه هنوز هم فکر می کند که بخشی از کار انجام می شود در فرد شروع در ماه ژوئن. دکتر کشاورز گفت که او احساس نمی وجود دارد, سیاسی, مقاومت مواجه به کار او در طول بیماری همه گیر.

"سیاست سازمان ملل متحد در شهر نیویورک هستند همیشه آسان نیست اما من بسیار خوشحال هستم در این سطح از هماهنگی بین سازمان ملل متحد دیپلماتیک جامعه و شهر New York," او گفت:.

پس از هفت سال صرف در سازمان ملل متحد او است بازگشت به بریزبن به او گفت: "در 7 هکتار از بوتهزار با خود ما کانگوروها, koalas و kookaburras" و "کاملا در مقابل به من 580sq ft آپارتمان در نیویورک است."

*PassBlue مستقل زنان-چراغ روزنامه نگاری سایت در نظر گرفته است که با نفوذ ترین رسانه منبع پوشش آمریکا و سازمان ملل متحد در رابطه, مسائل زنان, حقوق بشر, صلح و دیگر فوری مسائل جهانی در سازمان ملل متحد است. به عنوان یک غیر انتفاعی سایت خبری PassBlue یک پروژه جدید مدرسه برنامه های تحصیلات تکمیلی در امور بین المللی پشتیبانی شده توسط شرکت کارنگی نیویورک و 100+ افراد و عضو موسسه غیر انتفاعی اخبار.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن