سازمان ملل متحد در 75 در جهان باقی مانده است قطب نمای اخلاقی

توسعه و کمک های اولیه, اقتصاد و تجارت, آموزش و پرورش, جهانی, عناوین, حقوق بشر, شرایط اضطراری انسانی, IPS سازما

توسط AKHSHIJNEWS در 30 تیر 1399
توسعه و کمک های اولیه, اقتصاد و تجارت, آموزش و پرورش, جهانی, عناوین, حقوق بشر, شرایط اضطراری انسانی, IPS سازمان ملل متحد: در داخل گلخانه, کار, آرامش, فقر & SDGs پایداری TerraViva سازمان ملل متحد

نظر

این "عدم خشونت" (یا "گره تفنگ") مجسمه توسط هنرمند سوئدی کارل فردریک Reuterswärd بر روی صفحه نمایش در سازمان ملل متحد بازدیدکنندگان پلازا. اعتبار: سازمان ملل متحد عکس

نایروبی, کنیا Jul 20 سال 2020 (IPS) - "چشم انداز و وعده های سازمان ملل متحد است که مواد غذایی, بهداشت و درمان, آب و فاضلاب, آموزش و پرورش مناسب و معقول کار و تامین اجتماعی هستند و نه کالا برای فروش به کسانی که می توانید آنها را استطاعت اما حقوق اساسی بشر که ما همه حق است." کسانی که تند و تلخ سخنان دبیر کل سازمان ملل متحد, آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ در یک ضربه سختی به سخنرانی در 18 جولای سال 2020 به علامت ماندلا در روز است.

برای هر پرسنل از خانواده سازمان ملل متحد ماندلا سخنرانی توسط آقای اشاره به این حادثه تلخ شد قدرتمند و الهام بخش است. صحبت در مورد معضل نابرابری او گفت: "در حالی که ما همه شناور در همان دریا روشن است که برخی از آنها در superyachts در حالی که دیگران در حال چسبیده به شناور باقی مانده است."

برای من سازمان ملل متحد (سازمان ملل متحد) شخصی است. که از یک خانواده رندر پناهندگان با توجه به تجزيه هند در سال 1947 به عنوان یک کودک من بهره مند از آن ایمن سازی برنامه ها - من در واقع جان سالم به فلج اطفال. کار سازمان ملل با دولت هند کمک به ریشه کن کردن آبله و فلج اطفال در کشور من جایی که این بیماری استفاده می شود به تلفات زیادی در زندگی و معیشت.

اگر چه جعلی در بوته از جنگ و فلج کننده رقابت ایدئولوژیک میان شرق و غرب و سازمان ملل متحد تاکنون موفق به متقاعد کردن جهان از نیاز به سازش و به هر یک از دیگر دیدگاه به حساب و به گوش دادن به دیگران در حالی که رو به بشریت پایدار چالش است. که این به دست آمده است فقط در 75 سال قابل توجه است.

در روایت از مدت زمانی که بشریت ساخته شده بزرگ اجتماعی فرهنگی و اقتصادی پیشرفت های سازمان ملل متحد طول می کشد در مرکز صحنه. برای بیش از دو دهه طول خدمت در سازمان ملل, من شده اند بخشی از این داستان و معتقدم که سازمان ملل متحد هنوز هم مسائل شاید در حال حاضر بیشتر از همیشه.

در حالی که خطر ناک هزینه دو جنگ جهانی و پس از آن ایدئولوژیک خط گسل متقاعد بشر نیاز برای بدن مانند سازمان ملل متحد و چالش های پیش روی ما امروز باقی می ماند فقط به عنوان توانمند. به عنوان COVID-19 همه گیر نشان داده است, آن را بسیار به upend نه تنها در زندگی فردی بلکه تمام جوامع و اقتصاد. دلایل متعددی وجود دارد که برای مردم به احساس نا امنی در جهان امروز است.

در این میان قوی نشانه ای از سودای ناسیونالیسم و علائم هشدار دهنده قومی و مذهبی انزوا که نه تنها تهدید متحده جوامع و افراد است. همراه با های انسانی و آب و هوا حوادث این چالش ها شده است بند بند و قاب برای عمل به عنوان اهداف توسعه پایدار است که سازمان ملل متحد رهبری در همه جا در جهان است.

فقط به عنوان دیپلماسی اساس برای استقرار سازمان ملل متحد, تجربه من در خط مقدم مبارزه با عملیات زمانی که من به خدمت در ارتش هند من متقاعد شده ام که راه بهتری وجود دارد برای حل اختلافات. من در اوایل زندگی حرفه ای در سازمان ملل صرف شده در کشور تقریبا تعریف شده توسط جنگ و بی ثباتی مانند عراق, سودان, سودان جنوبی, بوسنی و هرزگوین و سومالی. تصاویر مردان و زنان و کودکان رانده شده از خانه های خود را با قتل و تجاوز و به آتش کشیدن مدارس و خانه های خشکیده در ذهن من است.

افتخار میکنم که بخشی از سازمان ملل متحد در پاسخ به پیچیده انسانی چالش است. در اندونزی برای مثال یک نوآوری توسط سازمان ملل متحد به نام "مدرسه-in-a-box" به کودکان کمک بازگشت به مدرسه به طور منظم روزمره به عنوان به سرعت به عنوان ممکن است در طول درگیری ها در آچه که مدارس بودند که سوزانده است. ما کمک به حفظ ایمن سازی باروری خدمات بهداشتی و آموزش و پرورش و همچنین تغذیه خدمات مشغول به کار در شرایط دشوار و موقعیت های تهدید کننده زندگی در دارفور, سومالی و عراق است. ما مرخص کودک سربازان در میان یک درگیری در سودان جنوبی.

کودک سربازان در سودان افراد ارتش آزادی مارس پس از تسلیم سلاح های خود را در طول یک رفع بسیج عمومی مراسم در پادگان ارتش در Malou جنوب سودان در فوریه. 25 سال 2001. تحت توافق با یونیسف را SPLA مرخص 3551 کودک سربازان سنی هشت تا 18. یونیسف airlifted آنها را دور از مناطق جنگی به پناهگاه های امن در رومبک جنوب سودان. اعتبار: یونیسف/OLS

با این بیماری همه گیر کوروناویروس مواج سازمان ملل متحد کشور تیم در سراسر جهان در حال کار خستگی ناپذیر با مربوطه میزبان دولت برای پهن کردن منحنی.

در کشورهای مختلف امروز درگیری و کشتار و گرسنگی و بیماری همچنان به نگاهی غم انگیز است و تلفات به ویژه در میان کودکان جهان است. بدخیم غفلت ما محیط زیست جهانی را تهدید می کند همه ما است. سازمان ملل متحد در حفظ بی سابقه احترام و پذیرش و بسیج ظرفیت به تجمع عضو به عمل با هم برای حل این مشکلات است.

ماهیت چالش های امروز ما را وادار به سوی ادغام و همکاری. بشر باید در پیدا کردن راه های جدید برای کار با هم به طور موثر تر در پیگیری منافع جمعی ما و به فکر می کنم دوباره در مورد چگونه ما موسسات همکاری های بین المللی می تواند تقویت شود.

سازمان ملل فعال است که بسیاری از کشورهای عضو به کشتی سوار در فرآیندی سفر; امید به زندگی در حال افزایش است, شغل ایجاد شده و مردم از فقر. در عین حال در بسیاری از دیگران و به خصوص در کشورهای جنوب صحرای آفریقا و پیشرفت است شکننده و نابرابر است. سازمان ملل متحد به طور مداوم به دنبال مدل های جدید که در حال فراگیر و پایدار است و باز کردن فرصت های جدید برای مهار داده های بزرگ فن آوری و نوآوری به جهش توسعه از طریق شکستن زمین مشارکت با بخش خصوصی است.

بسیاری از عوامل باید گاهی اوقات مانع سازمان ملل متحد کار می کنند. این محدوده از اطمینان از بودجه به مشکلات دستیابی به اجماع بین متنوع عضو در موضوعات پیچیده. از جمله عوامل گاهی اوقات ما آهسته و محدود ما تاثیر است.

آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ گفت: "در سراسر جهان روند مشاوره در اطراف سالگرد 75 از سازمان ملل متحد ساخته شده است روشن است که مردم می خواهند یک حکومت جهانی سیستم ارائه می شود که برای آنها". بنابراین پررنگ جریان اصلاحات به رهبری آقای اشاره به این حادثه تلخ را ایجاد سازمان زیرک تر بهتر مجهز و آماده برای مقابله با چالشهای معاصر.

سازمان ملل متحد کشور تیم های در حال تطبیق با واقعیت های جدید در برنامه های منعکس کننده تغییرات (مانند حافظ صلح به صلح-ساختمان) از طریق توسعه اقتصادی و اجتماعی حمایت و کمک های بشردوستانه.

در کنیا کشور, رئیس جمهور اوهورو کنیاتا رهبری به اتهام به از بین بردن ختنه پشتیبانی شده توسط سازمان ملل متحد. من را دیده اند دست اول کاهش و میر مادران و مرگ و میر نوزادان به علت عوارض زایمان در دسترسی جهانی به آموزش ابتدایی و بهتر جمعی فشار برای رسیدن به جهانی بهداشت تحت پوشش.

عایشه حسین (ع) و تیم خود را مطرح و به صورت یک تصویر در جوانان کاروان در ایزیولو به عنوان بخشی از یک مشترک سازمان صندوق جمعیت ملل متحد-یونیسف ابتکار عمل برای از بین بردن ختنه. اعتبار: یونیسف کنیا

من همچنان به وعده صلح و رفاه برای آسیب پذیر ترین حاشیه رانده شده است که همراه با سازمان ملل متحد کار می کنند مانند کنیا اوگاندا عبور از مرز ابتکار برای ترویج صلح و توسعه در Karamoja منطقه فرو رفته در رقابت بیش از اندک منابع و تجربه ناتوان کننده تاثیر تغییر آب و هوا. آمنه محمد سازمان ملل متحد, معاون دبیر کل و گفت: "این هیجان انگیز برای دیدن راه های جدید است که در آن دولت ها, جوامع و همکاران هستند که همراه با سازمان ملل متحد و تیم های بسیج در سراسر مرزها به خصوص وقتی که می آید به گرفتن اقدام آب و هوا".

COVID-19 تایید کرده است که دوران ملی مشکلات عقب کشیدن سریع آشکار ملی و جهانی fragilities به نامرئی ویروس. این بیماری همه گیر است که یک استارک یادآوری نیاز به همکاری در سراسر مرزهای بخش ها و نسل ها.

امروز ما می توانید ببینید که بسیاری از چالش های جهانی و به هم پیوسته می شود و تنها پنجه طریق اقدام جهانی هماهنگ جهانی از طریق موسسات.

در امضای منشور ملل متحد در سانفرانسیسکو در سال 1945 رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا هری ترومن گفت: "اگر ما موفق به استفاده از آن ما باید خیانت تمام کسانی که فوت کرده اند به طوری که ما ممکن است پاسخگویی اینجا را در آزادی و امنیت به آن را ایجاد کنید. اگر ما به دنبال استفاده از آن خودخواهانه – برای استفاده از هر یک ملت و یا هر گروه کوچک از ملت ما باید به همان اندازه گناه است که خیانت".

کسانی که دوربین رهبران که تاسیس سازمان ملل متحد 75 سال پیش به ما حرکت به سوق دادن بشریت به بیشتر امنیت و رفاه. امروز سازمان ملل متحد همچنان به عنوان یک سرمایه گذاری صدا یک فانوس دریایی از امید است.

Siddharth Chatterjee است که سازمان ملل متحد هماهنگ کننده مقیم به کنیا. این اصول ارزیابی شد و برای اولین بار در برجسته فوربس آفریقا است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن