در این سال از زندگی خطرناکی

مسلح درگیری جرم و جنایت و عدالت توسعه و کمک به اقتصاد و تجارت جهانی, جهانی, حکومت, عناوین TerraViva ملل متحد,

توسط AKHSHIJNEWS در 13 خرداد 1399
مسلح درگیری جرم و جنایت و عدالت توسعه و کمک به اقتصاد و تجارت جهانی, جهانی, حکومت, عناوین TerraViva ملل متحد, تجارت و سرمایه گذاری

نظر

کوالالامپور و سیدنی Jun 2 سال 2020 (IPS) - اندونزی موسس رئیس جمهور Sukarno تحویل سالانه خود را با استقلال یا روز ملی آدرس در 17 اوت سال 1964 پیش بینی آینده سال به عنوان Tahun vivere pericolosoرا 'سال زندگی خطرناک'. 2020 به خوبی ممکن است جهان را به نوبه خود و نه تنها با توجه به آشکار Covid-19 تهدید برای جهان است.

جومو Kwame Sundaram

ما به عنوان شماره یک
با فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی و پایان جنگ سرد ایالات متحده در جهان تبدیل شد تنها ابرقدرت. بسیاری استدلال می کنند که پس از رها کردن آن قبل از جنگ جهانی دوم انزوا برای تبدیل شدن به پس از جنگ هژمون ایالات متحده مورد نیاز تهدیدات برای توجیه همیشه افزایش هزینه های نظامی برای آمریکا کمپلکس نظامی-صنعتی' به عنوان رئیس جمهور (عمومی) Dwight D. Eisenhower هشدار داد.

بیشتر افزایش اخیر رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن احتمالا نشان دهنده این دو به ظاهر متناقض ادعاهای هر دو دوباره ادعای پس از جنگ سرد تسلط و همچنین jingoist پارانویا در مورد آمریکا به دلیل کاهش جهانی شدن نئولیبرالی.

پس از جورج بوش خدا را دیدم در چشم, ولادیمیر پوتین, اوباما دوباره روسیه به عنوان اصلی ما دشمن تهدید نیست به خصوص معتبر پس از فروپاشی آن در دوران بوریس یلتسین اولین انتخابات ریاست جمهوری, کاهش اقتصاد به نصف و کاهش امید به زندگی بیش از پنج سال در کمتر از نیمی از یک دهه!

با این وجود در سه سال گذشته آمریکا حزب دموکرات ایجاد شده سعی در بیهوده به استفاده از 'Russiagate' به بی اعتبار ساختن رئیس جمهور تهمت برای تلاش به "عادی سازی" روابط با روسیه است.

ساخت امریکا بزرگ دوباره ؟
مغلوب ساختن پیشی جستن پوپولیستی jingoism متعدد دشمنان خارجی. حتی اگر ژاپن و کره و آلمان و کانادا و مکزیک حساب برای بسیاری از بزرگ کسری تراز تجاری ایالات متحده آن است که به راحتی سرزنش در چین آشنا منبع بسیاری از کالاهای مصرفی ارزان قیمت به مردم است.

آمریکا کسری تجاری با چین به سرعت در حال رشد از پایان قرن 20 آمریکا به شرکت های چند ملیتی (TNCs) 'خاموش-shored' تولید به چین کاهش هزینه های کار برای سود بیشتر. با هزینه های زندگی در نتیجه کاهش, مصرف کنندگان در شمال واقعا نمی شکایت کنید تا از دست دادن شغل و کاهش درآمد واقعی فرسایش کارکنان سلامت و اعتماد به نفس است.

Anis Chowdhury

زودتر ما اشتغال ذهنی با مالکیت معنوی احتمالا شتاب چین با رشد سریع فن آوری قابلیت های کاملی توسط Huawei 5G, edge به تازگی به این هدف تا حد زیادی ناموفق واشنگتن تلاش برای بسیج پشتیبانی متفقین در برابر تصویب آن است.

ما TNCs باقی می ماند تقسیم بیش از مغلوب ساختن پیشی جستن به طور فزاینده متخاصم بیگانه ستیزی در برابر طیف گسترده ای از امنیت و تهدید اقتصادی از چین واقعی و ساختگی است. در نتیجه, مغلوب ساختن پیشی جستن در حال حاضر سرزنش چین برای Covid-19 رغم ستایش پاسخ آن در ماه ژانویه پس از تامین مطلوب معامله تجارت برای کاهش زودتر متحده-چین تنش زیر حرکت خود را در برابر Huawei.

ظهور چین به عنوان اصل ما تهدید است به ویژه فوری به عنوان تهمت به دنبال انتخاب مجدد پس از نادرست Covid-19 سرایت. چین را افزایش تمایل به ایستادن برای او ممکن است در نتیجه کمک به تهمت امن انتخاب مجدد به عنوان اعتراض علیه آمریکایی های آفریقایی تبار و میر در دست پلیس است.

قدرت ریاست جمهوری رسیده برای سوء استفاده
مغلوب ساختن پیشی جستن دولت شده است با توجه به اقدامات تنبیهی از جمله آشکار مصادره چین دارایی در ایالات متحده است. 1977 اضطراری بین المللی اقتصادی قدرت عمل (IEEPA) می دهد POTUS حق را به انجام تقریبا هر چیزی را با هر گونه ملک از یک کشور خارجی نما یک "غیر معمول و فوق العاده تهدید".

در 40 سال گذشته ما به استناد قانون 58 بار برای قرار اورژانس اکثر به مدت بیش از یک دهه است. در حال حاضر 31 مداوم IEEPA اعلامیه ها از جمله طولانی ترین در حال اجرا اورژانس ایران بحران گروگانگیری اعلام شده توسط رئیس جمهور کارتر در سال 1979.

مغلوب ساختن پیشی جستن به استناد قانون سال گذشته برای متوقف کردن شرکت های آمریکایی از سرمایه گذاری در چین است. در 1 مارس تهمت استفاده IEEPA برای جلوگیری از قدرت-تجهیزات شبکه-واردات از هر دشمن خارجی'.

آشکار طور پیش فرض بر روی بدهی های مستقل از جمله بیش از یک تریلیون دلار از خزانه داری ایالات متحده (T) اوراق قرضه برگزار شده توسط چین نه تنها ممنوع شده توسط قانون اساسی ایالات متحده را نیز تا حد زیادی مختل US$18 تریلیون دلار آمریکا T-اوراق قرضه در بازار است. این امر می تواند بی پروا به عنوان ما نیاز به قرض به شدت پس از مغلوب ساختن پیشی جستن بزرگ پس از انتخابات کاهش مالیات.

در حالی که ما نمی تواند به سادگی حاضر به پرداخت تمام بدهی های خود را, آن را می توانید سعی کنید به هدف قرار دادن چین به عنوان مثال با تصرف و یا انجماد دارایی های خود را, و یا با متوقف کردن بانک ها از پرداخت به ظاهرا دولت چین حساب.

چین درمانده است
چین می تواند دور زدن تلاش برای آن را پرداخت reneging بر ما بدهی به چین با فروش T-اوراق قرضه در بازار بین المللی است. چین همچنین دارای چندین گزینه های دیگر برای تلافی. برای مثال اگر ما نمی احترام به قوانین کشورهای دیگر و یا حقوق بین الملل, چرا باید چین تسلیم به قوانین ایالات متحده در قراردادهای تجاری ثبت اختراعات مارک و یا حتی ملی?

بسیاری از ما TNC امکانات تولید در چین واقع شده محل مورد نظر برای offshoring تولید تا همین اواخر. البته POTUS می تواند مقابله به مثل در برابر دارایی های چینی در ایالات متحده, اما روشن نیست که چه کسی می تواند بدتر زیر دور متقابل تلافی.

البته هیچ کس به جز ساده ترین باید انتظار ما به "بازی منصفانه' بدون در نظر گرفتن آن شد. ما در حال حاضر در لیست سیاه هواوی و سعی کردم به اجبار ناتو و دیگر متحدان آن را رد.

این به نوبه خود سهوا منفی تحت تاثیر قرار ما نیمه هادی شرکت های فروش تراشه به هواوی. واشنگتن اقدامات دیده می شود توسط بسیاری از TNCs خارجی و آمریکایی به عنوان اخلال در تولید جهانی زنجیره تامین و وابستگی متقابل را فعال کنید توسط دولت های قبلی.

سرمایه گذاری خارجی و فن آوری و آموزش بدون شک کمک به افزایش صنعتی چین ظرفیت. با این حال, چینی, قابلیت های فن آوری را نیز توسعه داده شده توسط خود را به کارآفرینان تولید نه تنها برای صادرات بلکه به طور فزاینده ای نیز برای خود مصرف کننده بزرگ بازار است.

پس از چین مجبور شد برای قدردانی از ارز خود را از حدود یک دهه و نیم پیش و آن نیروی کار مازاد کاهش یافت و مقامات آن تا حد زیادی گسترش آن در بازار داخلی با امکان واقعی نرخ دستمزد و شرایط کار را بهبود داد.

موفقیت " هزینه های بالا
و اگر 'weaponizing' چینی مالکیت ما بدهی دولت ثابت می کند 'موفق', دیگران بیشتر احتیاط در خرید تی اوراق قرضه تضعیف بازار است که بسیار فعال است آسان و ارزان دسترسی ما را به خارجی پس انداز. اگر فدرال رزرو آمریکا شد تنها خریدار از T-اوراق قرضه بدون پشتوانه پول برای تامین مالی کسری بودجه می تواند به سادگی چاپ بدون صدور اوراق قرضه.

از جمله پرخوری جلوگیری کنیم ؟ همچنین ممکن است تحت تاثیر قرار به طور کلی تمایل به برگزاری دیگر دلار را گرانتر در نتیجه تأثیر منفی سهام و دیگر بازارهای مالی و تضعیف نقش دلار به عنوان ارز ذخیره جهان است که محدود کردن توانایی خود را برای اجرای تجارت و کسری بودجه با چاپ پول ،

اگر تهمت تصمیم می گیرد به 'تا حول و حوش علیه چین همه جهان را در معرض خطر است. اگر او می شود بیشتر به لحاظ سیاسی از جان گذشته او ممکن است مشاهده عوارض ناشی از افزایش اقدامات علیه چین به عنوان قیمت های کوچک به پرداخت هزینه برای آن منافع سیاسی.

به رهبری آمریکا محاصره چین جز روسیه و کره جبهه نشان می دهد که در یک درگیری به احتمال زیاد باعث در جنوب یا جنوب شرقی آسیا. هرچند هند-چین خصومت دستگیر کرده اند عناوین پاکستان در زمان طولانی تراز دلخواه برای هر دو ایالات متحده و چین نشان می دهد که جنوب شرقی آسیا ممکن است تبدیل به آینده تئاتر برای رویارویی.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن