'Tigertail' نرم مراقبه بازتاب در گذشته

درجه: 3.5/5.0 کسانی که آشنا با آلن یانگ کار ممکن است عمدتا او را می دانم از تلویزیون به طور خاص از نوشتن خود ر

توسط AKHSHIJNEWS در 28 فروردین 1399

درجه: 3.5/5.0

کسانی که آشنا با آلن یانگ کار ممکن است عمدتا او را می دانم از تلویزیون به طور خاص از نوشتن خود را در کمدی مانند "Parks and Recreation" و "استاد هیچ." آوریل 10 انتشار کارگردان خود را اولین "Tigertail" در Netflix بکشد می آید به عنوان یک بیت از تعجب به دلیل خروج روشن در نوع و اعدام است.

یانگ هیچ غریبه ای به نوشتن در مورد مهاجر هویت و پویایی خانواده. در بهترین حالت آن "استاد هیچ" به بررسی رابطه بین شخصیت خود را و پدر و مادر او هر دو از مهاجران از هند در standout فصل یک قسمت "پدر و مادر" که به دست آورد یانگ و co-writer Aziz Ansari یک وبگاه جایزه امی برای نوشتن کمدی. اما در حالی که "پدر و مادر" شد ساختار به عنوان یک زبان-در-گونه طنز روایت "Tigertail" بسیار بیشتر سنتی ساده درام. با وجود این فیلم traditionality یانگ اسکریپت و جهت تا حد زیادی موفق در آوردن به زندگی سودا داستان تایوانی مهاجر مرد به دنبال بازگشت به زندگی خود را با پشیمانی.

"Tigertail" زیر یک Pin-Jui (Tzi Ma) یک مرد زندگی در شهر نیویورک تأمل در زندگی خود به عنوان یک کودک و جوان, بزرگسالان در شهرک شهرستان در تایوان است. این فیلم باز می شود با صحنه هایی از پین-Jui دوران کودکی به عنوان او با این نسخهها کار در مزارع برنج در حومه شهری شهرک. با وزش روایت از پین-Jui ما یاد بگیرند از خود طبقه کارگر تربیت و جوانه زدن خود را عاشقانه با به خوبی به انجام یوان (Joan Chen), یک دوست دوران کودکی او برقرار با به عنوان یک فرد بالغ جوان در این شهر که او احساس می کند غیر ممکن است در ارتباط با خود را به دلیل تفاوت در موقعیت اجتماعی است. صحنه های از پین-Jui گذشته هستند intercut با صحنه هایی از حال حاضر است که در آن پین-Jui تعامل با جدا خود آمریکایی دختر آنجلا (کریستین Ko) پس از مرگ مادر خود را.

جالب آن راه اندازی به یک داستان است که احساس می کند و نه قابل پیش بینی است. بقیه فیلم شامل پین-Jui تلاش برای آشتی دادن گناه خود را بیش از گذشته دیدم که او با به خطر انداختن خود شادی و ارتباط خود را با یوان به حرکت به ایالات متحده به منظور فراهم کردن یک زندگی بهتر برای مادر خود را در تایوان است. او حل و فصل در ایالات متحده, اما صرف بیشتر عمر خود را در عشق, ازدواج, عامل کوچک محله فروشگاه های مواد غذایی. دختر خود را بارها و بارها تلاش برای ترمیم رابطه خود را, اما پین-Jui باقی می ماند بسته شده است.

"Tigertail" ممکن است بیشتر از یک تراژدی از یک احساس خوب, فیلم, اما این یک داستان است که به دنبال آشتی مرکزی آن پدر و دختر رابطه و رستگاری از آن شخصیت. اگر چه آن روایت ضربان قابل پیش بینی هستند عاطفی هسته ای است و کاملا معتبر. یانگ گزارش نوشت: این اسکریپت به عنوان یک ادای احترام به پدر خود زندگی به عنوان یک تایوانی مهاجر. منتشر شده در زمانی که آسیایی ها و آمریکایی ها شده اند منوط به هدفمند بیگانه لفاظی و اقداماتاهمیت داستان در مورد تجربه آسیایی مهاجر در ایالات متحده به خصوص یکی است که در درجه اول در تایوانی نمی توان تأکید به اندازه کافی.

و در حالی که بسیاری از اجراهای پشتیبانی یانگ پیام صحت — Ma و هنگ چی-لی به عنوان مسن تر و جوان-بزرگسالان پین-Jui ترتيب هر دو عالی به خصوص در نقش اصلی — صحنه های مربوط به Pin-Jui و آنجلا اغلب شبهه در مقایسه با. در حالی که بسیاری از فیلم های تایوانی در این صحنه ها همه در انگلیسی. اگر چه من به اندازه کافی قطاری تنش در angela's تعامل با پدرش او را خط تحویل اغلب با آب و تاب و گاهی اوقات overdramatic در غیر این صورت نامحسوس فیلم. اگر این صحنه بودند نه به عنوان مرکزی برای فیلم عاطفی, قوس, اجرای, نمی توانست به عنوان مهم است. اما مهم ترین رابطه در این فیلم در نهایت می آید به عنوان توسعه نیافته و underwhelming.

با وجود این "Tigertail" موفق به شخصی و در حال حرکت فیلم به عنوان اسکریپت کمک است تا حد زیادی توسط نایجل Bluck را نرم و ترد بصری سبک و مایکل بروک احساسی تکان دهنده نمره. یانگ با موفقیت صنایع دستی تلخ داستان که نه تنها قطاری یک مرد مهاجر تجربه بلکه متنوع و انفعالات از چندین نسل در خارج از کشور. و در حالی که داستان خود را منتقل عمق و صداقت از این فعل و انفعالات آن در معتبر, به جای توضیحی راه ساخت "Tigertail" یکی از امیدوارکننده ترین و مهم فیلم از لحظه ای.

Anagha Komaragiri را پوشش می دهد فیلم. او تماس بگیرید در [email protected]. صدای جیر جیر خود را در @aaanaghaaa.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن