دو پنجم, کارکنان تنهایی قبل از مستند

تصویر: شاتر دو در پنج انگلستان کارگران احساس تنهایی قبل از coronavirus مستند تا به حال حتی آغاز کرده است و باع

توسط AKHSHIJNEWS در 23 خرداد 1399

تصویر: شاتر

دو در پنج انگلستان کارگران احساس تنهایی قبل از coronavirus مستند تا به حال حتی آغاز کرده است و باعث ترس که 'اپیدمی' از تنهایی حل نخواهد شد زمانی که محدودیت ها برداشته.

این است که با توجه به فن آوری شرکت کسپرسکی که همچنین نشان داد بیش از نیمی از 2000 نفر از کارگران انگلستان نظرسنجی که احساس جدا شده قبل از همه گیر احساس کرده و حتی تنهاتر از محدودیت معرفی شدند.

'Generation Z', کسانی که در سن 16-24 بود شناسایی شد که غریب سن جمعیتی: 73 درصد از مردم در این گروه سنی اعتراف به احساس تنها در طول مستند حداقل برخی از زمان در مقایسه با فقط 31 درصد قبل از سال 1945.

در حالی که نسل های قدیمی تر اغلب همگانی توسط دولت به اطمینان حاصل شود آنها را به سمت چپ جدا شده در مارس دولت راه اندازی بهداشت عمومی کمپین برای مقابله با تنهایی و انزوای اجتماعی – افراد جوان و کسانی که در سن کار از دست رفته می تواند بر روی حمایت آنها مورد نیاز Kaspersky گفت.

اکثریت پاسخ دهندگان (75%) گفت: فناوری به کمک به آنها را بیشتر احساس وابستگی به دیگران – افزایش به 77 درصد در میان 'وای'.

با این حال نزدیک به نیمی (46%) که می گویند که آنها تنها هستند همه از آن زمان مایل بودند با اعتماد به نفس بیشتری در استفاده از تکنولوژی به عنوان این کمک خواهد کرد آنها را کمتر احساس شده است.

روان کاتلین Saxton گفت: "روشن است برای دیدن که حتی اگر تکنولوژی هرگز نمی تواند جایگزین ارتباط انسان آن رفته است برخی از راه برای پرداختن به تنهایی همه شده است احساس در طول این نه دامداری ،



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب