دو سوم از کارفرمایان معرفی جدید تندرستی مزایای

تندرستی مزایای مجازی مشاوره می تواند در بهبود تعهد کارکنانشاتر بیش از دو سوم از سازمانها را معرفی جدید تندرستی

توسط AKHSHIJNEWS در 27 خرداد 1399

تندرستی مزایای مجازی مشاوره می تواند در بهبود تعهد کارکنان
شاتر

بیش از دو سوم از سازمانها را معرفی جدید تندرستی مزایای کارکنان پشتیبانی در طول بیماری همه گیر کوروناویروس یک نظرسنجی توسط گارتنر پیدا کرده است.

تحقیقات توسط تحلیلگر شرکت نشان داد که 68 درصد از کارفرمایان معرفی حداقل یک سود جدید برای حمایت از کارگران سلامت روحی و روانی آنها به عنوان تنظیم برای راه های جدید کار می کند.

قبل از همه گیر 45 درصد از افزایش تندرستی بودجه در حال حاضر در حال صرف روانی و عاطفی رفاه برنامه های آن یافت می شود.

از کسانی که ارائه شده سلامت احساسی برنامه های هر سازمان ارائه یک برنامه کمک به کارمند (EAP) در حالی که 48% ارائه خدمات مشاوره و 21% ارائه شده سلامت روانی ارزیابی.

به دنبال در اثر مختلف مداخلات گارتنر تحقیقات نشان داده است که تعهد کارکنان بهبود 3.1% زمانی که سلامت روانی ارزیابی ارائه شد.

یکی از موثر ترین تندرستی منافع سازمان می تواند ارائه شد و گروه پشتیبانی که حضور بهبود تعهد کارکنان 5.5%. آنها اما حداقل نفع مشترک ارائه شده با توجه به پژوهش آن است.

کارولینای والنسیا مدیر در گارتنر HR عمل گفت که سازمان های است که می تواند کمک به کارکنان انطباق با جدید طبیعی " را تبدیل به "کارفرمایان انتخاب برای جویندگان کار آینده نگر".

او افزود که دسترسی محدود به ورزشگاه و دیگر خدمات به ذکر است نگرانی در مورد امنیت شغلی منجر به بسیاری از افراد به احساس جدا شده است.

کارفرمایان می تواند حداکثر رساندن تاثیر مزایای آنها در حال حاضر ارائه توسط حصول اطمینان از کارکنان آگاه هستند که چگونه آنها می توانید دسترسی به آنها را, آنها را در دسترس بیش از کانال های مجازی و شناسایی هر گونه مناطق که در آن آنها می توانند ارائه پشتیبانی های اضافی.

گارتنر توصیه HR رهبران به بررسی کارکنان به درک که چگونه نیازهای خود را تغییر ممکن است در طول بیماری همه گیر. "مترقی سازمان وردپرس ایده ها و راهنمایی در مورد چگونه به حمایت عاطفی رفاه کارکنان خود را" این شرکت اعلام کرد.

رهبران می تواند نشان دادن حمایت خود را برای کارکنان تندرستی از طریق های خود را به چالش و مستند راهبردهای مقابله با استرس در حالی که HR تیم می تواند با استفاده از مجازی حوادث و تابلوهای پیام به پرچم تا منافع موجود و کمک به کارکنان در حرکت آنها را بیشتر به راحتی.

"سازمان در حال کار برای ارائه پشتیبانی که کارکنان نیاز, آیا می شود که عاطفی و روانی و حتی مالی" اضافه شده والنسیا.

"سرمایه گذاری در کارکنان رفاه سازمان را قادر خواهد ساخت به سازنده تر و درگیر نیروی کار – و بهتر است برای حفظ و جذب استعدادهای درخشان – در حال حاضر و به همه گیر متهم و کارکنان بازگشت به محل کار است."

تغییر مدیریت فرصت ها در پرسنل امروز


مرور بیشتر مدیریت تغییر شغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب