UC برکلی مقامات آدرس COVID-19 چالش های پردیس پاسخ

در طول یوتیوب livestream چهارشنبه صدراعظم کارول مسیح و اجرایی معاونت ها و کشيش پل Alivisatos در مورد راه UC بر

توسط AKHSHIJNEWS در 30 فروردین 1399

در طول یوتیوب livestream چهارشنبه صدراعظم کارول مسیح و اجرایی معاونت ها و کشيش پل Alivisatos در مورد راه UC برکلی بوده است نهفته coronavirus همه گیر و چگونه پردیس است به آن پاسخ دادند.

مسیح و Alivisatos خطاب به سوالات در مورد تاثیر مالی از بحران و بر اهمیت موسسات تحقیقاتی دولتی. آنها همچنین در پاسخ به نگرانی ها در مورد آینده سقوط ترم فارغ التحصیلی مالی و ناامنی.

"ما سه گل" مسیح گفت: در طول این رویداد. "یکی برای حفاظت از سلامت جامعه ما; دو برای حفظ تداوم آموزش; سه برای محافظت از به عنوان بسیاری از مشاغل به عنوان امکان پذیر است."

با توجه به مسیح آینده ترم پاییز به احتمال زیاد به یک "هیبرید نوع از ترم" به ارتقای بهداشت عمومی و حفظ تداوم آموزش در حالی که همچنین تلاش برای بازگشت به "به عنوان نزدیک به طبیعی عملیات" که ممکن است با اجتماعی فاصله و ماسک مورد نیاز به طور بالقوه هنوز هم در جای خود. مسیح اضافه شده است که تصمیم گیری ساخته شده توسط بهداشت عمومی ادارات و دولت فدرال خواهد شد که تأثیر عمده ای بر آنچه که ممکن است برای ترم پاییز.

Alivisatos توضیح داد که با توجه به مشابه بهداشت عمومی و عوامل برنامه ریزی برای یک فرد در مراسم فارغ التحصیلی مشکل است. مسیح اعلام کرد که پردیس خواهد بود ارسال نامه ای رسمی در مورد این مراسم هفته آینده اگر چه از آن خواهد شد قادر به ارتکاب به یک تاریخ خاص برای مراسم.

یکی دیگر از قطعیت برای پردیس بودجه مسیح توضیح داد: به عنوان دانشگاه برکلی گرفته است "بزرگ درآمد آمار" از دست دادن فروش بلیط برای فعالیت های دانشگاه مانند دو و میدانی و کال اجرای برنامه و همچنین از استرداد از سالن محل اقامت قرارداد. در حالی که تلاش های جمع آوری کمک هنوز هم در حال انجام مسیح انتظار دارد که ثبت نام در پاییز تعیین خواهد شد در دراز مدت تاثیر مالی COVID-19 UC برکلی.

به عنوان از مطبوعات زمان بیش از 3000 نفر را امضا طومار خواستار پردیس جزئی هزینه بازپرداخت برای جبران مشکلات و تغییرات ناشی از این بیماری همه گیر کوروناویروس. در livestream, مسیح خطاب به این مطالبات گفت: این نوع از شهریه بازپرداخت بعید است که اتفاق می افتد. او افزود که دانش آموزان هنوز هم قادر به گرفتن یک دانشگاه برکلی مدرک و شهریه برای پرداخت دانشکده حقوق و خدمات است که می تواند دسترسی از راه دور.

مسیح و Alivisatos همچنین با تاکید بر راه پردیس محققان کار کرده اند به مقابله با چالش های ایجاد شده توسط بیماری همه گیر کوروناویروس از جمله بررسی استفاده از CRISPR برای ایجاد مداخلات پزشکی, گسترش, تست قابلیت ها و تبدیل آپنه خواب ماشین آلات به هواکش به آدرس کمبود تجهیزات.

"هیچ چیز در مورد این کاملا ضروری است شخصیت از تحقیقات عمومی دانشگاه تغییر کرده است با این بحران" مسیح گفت: در طول livestream. "اگر هر چیزی, آن را حتی بیشتر آشکار چگونه کاملا ضروری است به این جامعه از تحقیقات است که کمک به کاهش این بحران به فرصت های ما به مردان و زنان جوان برای تغییر زندگی خود را."

الکساندرا فلدمن است منجر دانشگاهیان و دولت خبرنگار. او تماس بگیرید در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @a_p_feldman.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن