تعداد مدعیان بیکاری پرش به جای خالی شاقول

شاتر بیش از 2 میلیون نفر از مردم ادعا بیکاری در ماه آوریل به عنوان coronavirus مستند شروع به گرفتن عوارض خود ر

توسط AKHSHIJNEWS در 30 اردیبهشت 1399

شاتر

بیش از 2 میلیون نفر از مردم ادعا بیکاری در ماه آوریل به عنوان coronavirus مستند شروع به گرفتن عوارض خود را در شغل.

با توجه به آخرین آمار منتشر شده از سوی دفتر آمار ملی وجود دارد 69.1 درصد افزایش در کارجویان کمک هزینه متقاضیان و جهانی اعتباری متقاضیان "در جستجوی کار" بین ماه های مارس و آوریل سال 2020 است.

در سه ماه به مارس سال 2020 قبل از این مستند قرار بود در محل انگلستان نرخ اشتغال رسیده مشترک-رکورد 76.6% – 0.6 درصد بالاتر از سال قبل است. نرخ بیکاری بود 3.9%.

این ارقام به احتمال زیاد به تغییر به طور چشمگیری پس از پایان ماه مارس. بیش از آخر هفته بانک مرکزی این اقتصاددان هشدار داد که انگلستان بیکاری ممکن است به افزایش سطح دیده نمی شود پس از رکود اقتصادی در اوایل 1980s.

مت وستون مدیر عامل در استخدام مشاوره رابرت نیم بریتانیا گفت: "پس بانک مرکزی انگلیس پیش بینی است که نرخ بیکاری افزایش خواهد یافت و به 9 درصد در سال 2021 این احتمال وجود دارد که در چند ماه آینده خواهد بود یک چالش دوره برای بسیاری از کسب و کار آنها به عنوان تلاش برای تقویت فعالیت های خود و اطمینان از انعطاف پذیری بیشتری در طول باقی مانده از سال است."

CIPD ارشد بازار کار مشاور Gerwyn دیویس گفت: نرخ بیکاری می توانست بدتر شده است پشتیبانی ارائه شده از طریق Coronavirus کار احتباس طرح.

"آن زود است اما به نظر می رسد که کارفرمایان برای اولین بار پاسخ به همه گیر شده است به قطع پرداخت و استخدام و نه به مقیاس بزرگ بررسی قرار گرفته است. جای خالی شده اند کاهش در کنار کاهش شدید پرداخت. در مقابل سطح افزونگی افزایش یافته است به طور قابل توجهی هنوز," دیویس گفت:.

بازار کار نیز گرفته قابل توجهی رکود. وجود دارد حدود 637,000 جای خالی در مارس تا آوریل 170,000 کمتر از سه ماهه قبلی – بزرگترین پاییز فصلنامه از سال 2001 به فایرفاکس گفت.

در مقایسه با سال گذشته خالی شد و توسط 210,000 که فایرفاکس گفت: بزرگترین کاهش سالانه از سال 2009.

Totaljobs مدیر عامل جان ویلسون گفت: "در حالی که فایرفاکس بازار کار آمار و ارقام نشان ندهید تاثیر کامل Covid-19 ما می دانیم که وجود دارد بیشتر مردم به دنبال کار از قبل از وقوع و ما در حال ورود به کارفرما-led در بازار برای اولین بار از زمان بحران مالی سال 2008 است.

"این روشن است که Covid-19 خواهد شد که در دراز مدت اثر موج دار شدن نه تنها در بازار کار بلکه در زندگی کاری ما به عنوان به طور چشمگیری کاری مختلف جهان در هفته های اخیر داده است مردم دیدگاه های جدید.

"نزدیک به سه چهارم (70%) از کارگران در بریتانیا افزایش یافته و تمایل به تغییر صنعت به عنوان یک نتیجه از Covid-19 و تحقیقات ما نشان می دهد که مردم در حال قرار دادن اولویت بالاتر در انجام شغل است که همچنین اجازه می دهد آنها را به توسعه مهارت های جدید اعتصاب تعادل کار و زندگی بهتر و امنیت شغلی بیشتر."

استخدام و اشتغال کنفدراسیون مدیر سیاست تام هدلی گفت: آمار و ارقام منتشر شده در اوایل این ماه نشان داد سریعترین افت دائم و موقت هیات سرمایه گذاری از سقوط مالی جهانی.

"بخش مانند خرده فروشی و مهمان نوازی و ساخت و ساز شده اند و ضربه سخت به خصوص در حالی که بخش های مانند حمل و نقل و بهداشت و درمان دیده می شود تقاضای بیشتر برای کارکنان. استخدام صنعت در حال همکاری با دولت و نهادهای دیگر به جای کارکنان به کلید کارگر نقش سرعت و کمک به این کشور از طریق coronavirus بحران," او گفت:.

استخدام و فرصت های تامین مالی در پرسنل امروز


فهرست مطلب استخدام و تامین مالی مشاغل



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن