یونسکو و آموزش و پرورش نمی تواند منتظر ارائه وزارت آموزش و پرورش و آموزش عالی با آنلاین مواد یادگیری برای معلمان و دانش آموزان

آموزش و پرورش بیروت, لبنان, مارس 12 سال 2020 - (یونسکو/وزارت آموزش و پرورش و آموزش عالی/ECW) – این COVID-19 p

توسط AKHSHIJNEWS در 24 اردیبهشت 1399
آموزش و پرورش

بیروت, لبنان, مارس 12 سال 2020 - (یونسکو/وزارت آموزش و پرورش و آموزش عالی/ECW) – این COVID-19 pandemic ترجمه کرده است به عمده آموزش و پرورش بحران است. در لبنان 1.2 میلیون کودک تحت تاثیر تعطیلی مدارس و دیده خود را به روال یادگیری مختل شود. در حالی که لبنان روشن است به فاصله آموزش و یادگیری برای کاهش اثرات این اختلال چالش های مربوط به آمادگی زیرساخت و ظرفیت و همچنین شکاف دیجیتال را قرار داده اضافی گونه های در دانش آموزان, معلمان و مسئولان آموزش و پرورش.

در این زمینه و در چارچوب آموزشی خود را در پاسخ به COVID-19 بحران دفتر منطقه ای یونسکو برای آموزش و پرورش در کشورهای عربی (یونسکو بیروت) و آموزش و پرورش نمی تواند صبر کنید (ECW) پیوست و به سرعت تلاش ها برای پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش و آموزش عالی در توسعه فراگیر آموزش از راه دور راه حل های به اطمینان حاصل شود که یادگیری هرگز متوقف نمی شود.

به عنوان یکی از آهنگ های وزارت آموزش و پرورش, استراتژی, برای پاسخ به COVID-19 بحران با تمرکز بر توسعه آموزش آنلاین به عنوان یک جایگزین برای تعطیلی مدارس یونسکو بیروت و ECW با حمایت سخاوتمندانه از دولت فرانسه ارائه شده با وزارت آموزش آنلاین مواد و منابع دیجیتال مورد استفاده قرار گیرد توسط معلمان و دانش آموزان در لبنان است. 297 درس های تصویری, پوشش, ریاضی, علم, و, کلاس, بودند, ارائه شده توسط Reseau CANOPE و در دسترس بر روی پلت فرم آنلاین راه اندازی شده توسط وزارت آموزش و پرورش و آموزش عالی برای COVID-19 پاسخ.

وزیر آموزش و پرورش Dr Tarek Majzoub گفت: "ما خوشحال به همکاری با یونسکو و ECW به منظور تسهیل فراگیر فرصت های یادگیری برای کودکان در این دوره از ناگهانی و بی سابقه آموزشی اختلال. با تشکر ویژه به دولت فرانسه خود را برای کمک سخاوتمندانه ساخته شده است که این ابتکار مهم اتفاق می افتد" در حالی که اضافه کردن: "این اقدام جمعی کمک خواهد کرد که ساخت بیشتر انعطاف پذیر سیستم برای توسعه بیشتر باز و انعطاف پذیر روش برای رسیدن به همه فرزندان ما در لبنان و به ترویج ارزش های شهروندی و همزیستی و گفت و گو".

این همکاری می آید در چارچوب یونسکو پروژه "حمایت از زبان تدریس و یادگیری در لبنان" بودجه توسط ECW با حمایت دولت فرانسه و راه اندازی در ماه نوامبر سال 2018 است. این پروژه با هدف ارتقای کیفیت و اثربخشی آموزش و یادگیری در فرانسه برای آسیب پذیر لبنان و غیر لبنان ثبت نام دانش آموزان در مدارس دولتی و اجرا شده است در همکاری با وزارت آموزش و پرورش و آموزش عالی است.

مدیر منطقه ای یونسکو برای آموزش و پرورش در کشورهای عربی Dr حامد al Hamami گفت: "از تعطیلی مدارس به انزوا به مداوم حس اضطراب و اثرات این بیماری همه گیر به شدت تحت تأثیر کودکان و جوانان است. با وجود بحران یادگیری هرگز نباید متوقف شود. این است که چرا یونسکو متعهد به حمایت از وزارت آموزش و پرورش و آموزش عالی در توسعه آموزش از راه دور راه حل ها و حصول اطمینان از ورود و عدالت برای همه زبان آموزان, به طوری که هیچ کس را پشت سر گذاشت. ما با همکاری وزارت خواهد شد نه تنها کمک به اطمینان از تداوم آموزش و پرورش, اما همچنین می تواند کمک به ساخت یک بیشتر انعطاف پذیر سیستم آموزش و پرورش برای آینده از طریق ارائه معلمان و دانش آموزان با یادگیری مواد و منابع ".

یاسمین Sherif, مدیر آموزش و پرورش نمی تواند صبر کنید اظهار داشت: "لبنان سزاوار همه ما حمایت و همکاری است. یونسکو سال تجربه در مدلسازی تست و به اشتراک گذاری برخی از جهان نوآورانه ترین راه حل یادگیری و ایده های خود را در حال حاضر در دسترس برای کشورهایی مثل لبنان و در میان این بحران است. قابل تحسین تلاش های لبنان, وزارت آموزش و پرورش برای فعال کردن آموزش آنلاین به ارمغان می آورد عدالت و دسترسی به آموزش و پرورش برای کودکان آسیب پذیر از جمله پناهندگان و آواره دختران و پسران. این است که چگونه ما توانمندسازی این کودکان برای بهبود یادگیری خود را در حالی که باز کردن قفل پتانسیل شگفت انگیز برای نوآوری است. ما تقدیر و قدردانی به دولت فرانسه برای ساخت این ممکن است."

#######

منابع اضافی

یادداشت به ویراستاران:
اطلاعات در آموزش و پرورش نمی تواند صبر کنید جهانی و صندوق های سرمایه گذاری آن روش در دسترس هستند در: www.educationcannotwait.org

در مورد آموزش و پرورش نمی تواند صبر کنید (ECW)
ECW اولین صندوق جهانی اختصاص داده شده به آموزش و پرورش در شرایط اضطراری. آن راه اندازی شد بشردوستانه بین المللی و توسعه کمک های بازیگران, همراه با های عمومی و خصوصی و خیرین برای رسیدگی فوری آموزش و پرورش نیاز 75 میلیون کودکان و جوانان در جنگ و بحران تنظیمات. ECW سرمایه گذاری در روش طراحی شده به طلیعه چیزی بودن در یک رویکرد مشترک در میان بازیگران بر روی زمین حصول اطمینان امداد و سازمان های توسعه پیوستن به نیروهای خود را برای رسیدن به نتایج آموزش و پرورش. آموزش و پرورش نمی تواند صبر است توسط یونیسف. صندوق اداره تحت یونیسف مالی و منابع انسانی و اداری, قوانین و مقررات, در حالی که عملیات در حال اجرا توسط این صندوق مستقل خود ساختار حکومت.
لطفا در توییتر دنبال کنید: @EduCannotWait @یونسکو @YasmineSherif1

اطلاعات اضافی موجود در: www.educationcannotwait.org www.unesco.org
برای سوالات مطبوعات:
Anouk Desgroseilliers, adesgroseilliers@un-ecw.org, +1-917-640-6820
کنت صفحه kpage@unicef.org, +1-917-302-1735
برای سوالات دیگر: info@un-ecw.org



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب