یونسکو برای حمایت از بخش فرهنگی ضربه COVID-19

سلامت, شرایط اضطراری انسانی Apr 10 سال 2020 - سازمان ملل متحد آموزشی, علمی و فرهنگی سازمان (یونسکو) اعلام کرد

توسط AKHSHIJNEWS در 23 فروردین 1399
سلامت, شرایط اضطراری انسانی

Apr 10 سال 2020 - سازمان ملل متحد آموزشی, علمی و فرهنگی سازمان (یونسکو) اعلام کرده است "راه اندازی طرح های" برای حمایت از صنایع فرهنگی میراث فرهنگی و بخش های ضربه سخت COVID-19 بیماری همه گیر.

"COVID-19 قرار داده است بسیاری از میراث فرهنگی ناملموس شیوه از جمله آیین ها و مراسم در برگزاری تأثیر جوامع در همه جا" سازمان اظهار داشت: مارس 9. "آن نیز هزینه بسیاری از مشاغل و سراسر جهان, هنرمندان و ... در حال حاضر قادر به پایان می رسد دیدار."

یونسکو مدیر کل آدری Azoulay. اعتبار: یونسکو/Calix

دولت دستور مستند از موزه تئاتر, سینما و دیگر نهادهای فرهنگی (همراه با مدارس) به عنوان عفونت از کروناویروس جدید گسترش در سراسر جهان در ماه مارس و آوریل و در نتیجه 95,000 مرگ و میر به عنوان از آوریل 9. (قربانیان شامل فرهنگی آیکون مانند نمایشنامه نویس Terrence McNally و نوازندگان مانو Dibango الیس مارسیاس Jr و جان Prine.)

بسیاری از هنرهای کسب و کار را پیدا خواهد کرد آن را از لحاظ اقتصادی دشوار است برای بازیابی مقامات اذعان کرد. کتابفروشیها بیش از حد مجبور به بستن درهای خود را در حالی که ناشران باید تا حد زیادی به تعویق افتاد و انتشار کتاب است. متعدد بین المللی تجسمی-هنر ادبی و رویدادهای موسیقی لغو شده اند نیز از جمله یونسکو حمایت بین المللی جاز اصلی روز کنسرت که به جای برنامه ریزی شده در آفریقای جنوبی مارس 30.

سازمان ملل متحد در حال حاضر راه اندازی اقدامات برای کمک به حدود 1.5 میلیارد دانشجويان تحت تاثیر تعطیلی مدارس, اما این اولین بار فرهنگی آن آژانس به طور مستقیم خطاب به تاثیر هنر.

"یونسکو متعهد به پیشرو جهانی بحث و گفتگو در مورد بهترین روش برای حمایت از هنرمندان و نهادهای فرهنگی در طول COVID-19 همه گیر و فراتر از آن و حصول اطمینان از هر کس می توانید اقامت در تماس با میراث و فرهنگ است که آنها را متصل به خود بشریت" اظهار داشت UNESO مدیر کل آدری Azoulay در روز پنج شنبه.

آژانس (که دفتر مرکزی آن در پاریس باقی می ماند بسته و در خط با lockdown قوانین) تشکیل خواهد شد یک جلسه مجازی از جهان فرهنگ وزیران در تاریخ 22 آوریل به بحث در مورد تاثیر COVID-19 در کشور خود و به "شناسایی اصلاحی سیاست اقدامات مناسب خود را در زمینه های مختلف ملی".

یونسکو در پاریس مقر بسته در فرانسه مستند. اعتبار: قو

این زیر اورژانس حاضر در نشست وزیران آموزش و پرورش میزبانی شده در مارس 10, و یک جلسه از علم وزارتخانه' نمایندگان در مارس 30. در اوایل این ماه این سازمان معرفی "CodeTheCurve" Hackathon به "حمایت از جوانان نوآوران داده ها دانشمندان و طراحان سراسر جهان به منظور توسعه راه حل های دیجیتال برای مقابله با COVID-19 همه گیر". این Hackathon اجرا خواهد شد تا آوریل 30 در همکاری با IBM و SAP یونسکو گفت.

فرهنگ سازمان گفت: راه اندازی بین المللی رسانه های اجتماعی کمپین #ShareOurHeritage و شروع یک آنلاین نمایشگاه "ده ها تن از میراث خواص در سراسر جهان" با ویژگی های پشتیبانی از Google فرهنگ و هنر.

آن را به اطلاعات از طریق خود سایت و رسانه های اجتماعی در تاثیر COVID-19 در میراث جهانی یونسکو است که تا حدی یا به طور کامل بسته به بازدید کنندگان در بسیاری از کشورها به دلیل بیماری همه گیر.

کودکان در سراسر جهان را دعوت برای به اشتراک گذاشتن نقاشی های میراث جهانی خواص به آنها این شانس را به "بیان خلاقیت خود و اتصال خود را به میراث فرهنگی" یونسکو اضافه شده است.

در جهان هنر روز 15 مارس سال 2020 سازمان همکاری را با نوازنده و سفیر حسن نیت Jean Michel Jarre به میزبان یک بحث آنلاین و رسانه های اجتماعی کمپین "ResiliArt بحث". این را هم "هنرمندان و بازیگران کلیدی صنعت زنگ خطر را به صدا در تاثیر COVID-19 در معیشت هنرمندان فرهنگی و حرفه ای" یونسکو گفت.

برج ایفل یکی از بسیاری از سایت های میراث جهانی بسته به طول بیماری همه گیر. اعتبار: قو

آن باقی مانده است دیده می شود که چگونه این طرح کمک خواهد کرد فرهنگی و خلاق بخش است که ارائه برخی از 30 میلیون شغل در سراسر جهان است. بسیاری از هنرمندان شرایط وخیم گزارش کرده اند اما بسیاری از آنها نیز با استفاده از خلاقیت خود را برای مقابله با این وضعیت.

پس از بحران بهداشت و درمان آغاز شده و هنرمندان ارائه شده اند آنلاین کنسرت های هنری دیجیتالی و سایر مراحل را برای رسیدن به مخاطبان به عنوان "میلیاردها نفر از مردم در سراسر جهان تبدیل به فرهنگ, برای راحتی و برای غلبه بر انزوای اجتماعی" برای استفاده از یونسکو کلمات.

"در حال حاضر بیش از هر زمان مردم نیاز به فرهنگ" گفت: ارنستو Ottone Ramirez, دستیار یونسکو مدیر کل برای این بخش است.

"فرهنگ ما را می سازد انعطاف پذیر. آن را به ما می دهد و امید است. آن را به ما یادآوری می کند که ما به تنهایی نمی," او اضافه شده است.

برای مقاله قبلی در مورد تاثیر COVID-19 روز فرهنگی و صنایع خلاق مراجعه کنید: http://www.ipsnews.net/2020/03/arts-culture-trying-keep-lights-amid-covid-19/

دنبال قو بنیانگذار توییتر: @mckenzie_ale



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن