متحد پشت علوم محیط زیست: تبدیل ارزش ها و رفتار است که به عنوان مهم به عنوان بازگرداندن جهانی اکوسیستم

تنوع زیستی تغییر آب و هوا, اقتصاد و تجارت, محیط زیست, ویژه, جهانی, عناوین, سلامت, پایداری, TerraViva سازمان مل

توسط AKHSHIJNEWS در 2 خرداد 1399
تنوع زیستی تغییر آب و هوا, اقتصاد و تجارت, محیط زیست, ویژه, جهانی, عناوین, سلامت, پایداری, TerraViva سازمان ملل متحد

نظر

اعتبار: رمی یوان / Unsplash

بن مارس 22 سال 2020 (IPS) - ترمیم موهای آسیب دیده اکوسیستم حیاتی برای جلوگیری از سقوط طبیعت را با ارزش ترین کمک به مردم, اما روز جهانی تنوع زیستی تا سال 2020 باید همچنین یک شوکی در مورد اهمیت پرداختن ما, اجتماعی, اقتصادی و سیستمیک ارزش و دلیل آن این است که در حال رانندگی تخریب طبیعت است.

ما بخشی از طبیعت, اما انتخاب های ما و رفتارها را تحت فشار قرار دادند و بقیه از جهان طبیعی به آستانه فاجعه است. گرسنگی و بیماری و از دست دادن معیشت و افزایش سطح خطر و ناامنی هستند که نتیجه مستقیم اعمال خود ما. برای تغییر به توسعه پایدار در آینده بهترین و در دسترس کارشناس شواهد به ما می گوید که ما نیاز به تحول و تغییر برای تنظیم مجدد اساسی ما در رابطه با محیط زیست ما است.

این نیاز ما را به مقابله با طبیعت و آب و هوا شرایط اضطراری به طور مستقیم و به طور همزمان متحد پشت هر دو آب و هوا و تنوع زیستی علم است. ما در حال حاضر آمار چرت زدن' به صورت بیش از حد بسیاری از دهه بر هشدارهای کارشناسان از هر رشته و در هر منطقه با تاخیر بیشتری به طور کامل در معرض خطر خود ما است.

تحول به معنی تغییر اساسی سیستم گسترده ای سازماندهی مجدد در سراسر تکنولوژیک و اقتصادی و عوامل اجتماعی است. به این معنی پرداختن نه فقط مستقیم و قابل رویت ترین تهدید برای تنوع زیستی – مانند استفاده از زمین تغییر صید بی رویه و آلودگی آب و هوا را تغییر دهید و گونه های مهاجم بیگانه – اما همچنین مقابله با ارزش ها و رفتارها است که پیدا کردن بیان از طریق غیر مستقیم رانندگان مانند جمعیت روند تولید و مصرف الگوهای حکومت های ضعیف و در تضاد است.

راه ما زندگی ما و انجام کسب و کار به طور موثر بوده است freeloading در فضل که طبیعت کمک به مردم برای اعطا فرآیندهای طبیعی است که احیای محیط زیست ما است. به جای زندگی در درون ما به معنی ما شده ایم با استفاده از تا بیشتر و بیشتر سرمایه طبیعی' – فراتر از آنچه در طبیعت می تواند دوباره پر کردن – و از آن بدهی است که در حال حاضر گذشته به دلیل. این یکی از دلایلی است که مجمع جهانی اقتصاد در آخرین خطرات جهانی گزارش به رسمیت شناخته شده است که پنج خطرات کسب و کار در سراسر جهان هستند و همه به محیط زیست.

آنا ماریا هرناندز صلگر

با انتشار آخرین سال از IPBES جهانی, گزارش ارزیابی, علم صحبت کرده است: خسارت ما را به طبیعت می تواند دیگر تا کنون به عنوان توجیه یک درونها. هنگامی که ما آسیب به طبیعت ما به طور مستقیم صدمه خودمان را به عنوان به خوبی. زمانی که ما موفق به عمل به عنوان مسئول استوارت از محیط زیست آن است که آینده ما است که ما به خطر اندازد.

خبر خوب این است که بسیاری از راه حل های پایدار برای این مشکلات نیز می توان در طبیعت یافت می شود و بنابراین هنوز هم در دسترس است. تلاش های که در بسیاری از کشورها سازمان های جوامع و موسسات در حال حاضر قرار داده و به دوره نقاهت تنوع زیستی شروع به میوه.

این برای ما مهم است به یاد بگیرند که از این نمونه های خوبی از اشتباهات ما به نمودار واقع بینانه و دقیق مسیر با اقدامات مشخص اما ما بر اساس های مختلف ملی و منطقه ای شرایط.

سرمایه گذاری در طبیعت نوید. طبیعت راه حل های مبتنی بر تغییر آب و هوا به عنوان مثال از قبیل بازسازی تخریب اراضی می تواند با ارائه بیش از یک سوم کاهش مورد نیاز تا سال 2030 به نگه داشتن آب و هوایی گرم و زیر 2°C.

اجرای هر دو موجود و جدید ابزار سیاست از طریق مداخلات که در حال یکپارچه اطلاع جامع و تطبیقی را قادر خواهد ساخت جهانی تغییر و تحول است که ما نیاز داریم.

اقدام هماهنگ در محلی و ملی و منطقه ای و بین المللی در سطوح مورد نیاز است برای حفاظت از باقی مانده زیستگاه انجام در مقیاس بزرگ بازسازی تخریب زیستگاه و به طور گسترده تر به جای طبیعت در قلب تصمیم گیری و توسعه پایدار.

از همه مهمتر این نیز مستلزم یک تغییر در درک ما از آنچه به منزله یک کیفیت خوب از زندگی جدا ایده خوب و معناداری زندگی از روزافزون مصرف مواد و جعل فردی و جمعی و سازمانی اقدامات در جهت پایداری.

این COVID-19 همه گیر شده و باعث اجتناب ناپذیر تاخیر در برنامه ریزی های جهانی مذاکرات در پست-2020 چارچوب برای تنوع زیستی اما 2020 است که هنوز هم یک "سوپر سال برای طبیعت". جهان تا به حال فرصت این ماه برای دیدن بسیار به طور مستقیم اهمیت تغییر ارزش رویکردها و رفتارها و برای درک بهتر این ارتباط حیاتی بین مردم و طبیعت است.

پس از این بحران ما را به مقابله با 'طبیعی' – امیدوارم این نیز می تواند نقطه عطفی لحظه با ارزش رویکردها و رفتارهای – غیر مستقیم رانندگان از تغییر در طبیعت – در خط مقدم سیاست و عمل است.

شواهد موجود آن را روشن می سازد که قصد بازگشت به کسب و کار به عنوان معمول' – نادیده گرفتن ما جمعی اثرات بر طبیعت خواهد بود قبر اشتباه است.

سوزاندن سوال در این روز به مناسبت اهمیت طبیعت است اگر و هنگامی که ما تغییر خواهد کرد و به طور جدی صورت شرایط اضطراری در اطراف ما اتفاق می افتند.

پاسخ به سوالات: media@ipbes.net

آنا ماریا هرناندز صندلی از IPBES – بین دولتی علم سیاست پلت فرم بر روی تنوع زیستی و اکوسیستم خدمات است که بسیار شبیه به IPCC را برای تغییر آب و هوا را فراهم می کند هدف علمی ارزیابی در مورد وضعیت دانش در مورد این سیاره تنوع زیستی اکوسیستم ها و سهم آنها را به مردم و همچنین گزینه ها و اقدامات برای محافظت و پایدار با استفاده از این حیاتی دارایی های طبیعی است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.rutny.im
آخرین مطالب