دانشگاه خدمات بهداشتی و درمانی فراهم می کند محدود coronavirus تست برای دانشگاه برکلی جامعه

در یک campuswide ایمیل فرستاده سهشنبه, دانشگاه خدمات بهداشتی و درمانی و یا UHS ارائه اطلاعات به روز در مورد کو

توسط AKHSHIJNEWS در 27 فروردین 1399

در یک campuswide ایمیل فرستاده سهشنبه, دانشگاه خدمات بهداشتی و درمانی و یا UHS ارائه اطلاعات به روز در مورد کوروناویروس تست برای دانشجویان و اعضای هیات علمی و کارکنان.

Coronavirus تست آغاز شده و هفته گذشته با همکاری ابتکاری ژنتیک موسسه pop-up آزمایشگاهی. با توجه به ایمیل, تست, در تانگ مرکز در ابتدا محدود به دانشجویان دانشگاه برکلی اولین پاسخ دهندگان و کارکنان مراقبت های بهداشتی.

تست اما در حال حاضر باز به هر عضو هیات علمی و کارکنان که مورد نیاز است به کار در حمایت از محوطه دانشگاه را ضروری توابع. ایمیل اضافه شده است که تمام تست است تنها برای افراد با علائم مربوط به کوروناویروس.

UHS تشویق دانش آموزان به برنامه تلفن قرار ملاقات و یا بازدید UHS اگر آنها نگران هستند که ممکن است آنها را coronavirus علائم مربوط. UHS نیز درخواست کرد که دانشجویان و استادان و کارکنان و دیگر دانشگاه وابسته است که ممکن است آزمایش مثبت برای coronavirus در یکی دیگر از تست های مرکز تماس UHS را "محرمانه COVID خط" در 510-643-8227.

"ما می خواهیم به ما ارائه پشتیبانی و خدمات برای کمک به کسانی که از طریق مراقبت از خود و بهبود و بالا بردن آگاهی ما از تعداد موارد مثبت در دانشگاه و جامعه" ایمیل می خواند. "این به ما کمک خواهد کرد برنامه ریزی ما خدمات و راهنمای دانشگاه, تصمیم گیری به عنوان همه ما به تدریج بهبود می یابند. اطلاعات خصوصی خود را به اشتراک گذاشته نمی شود فراتر از آن است که مورد نیاز برای بهداشت عمومی گزارش."

Nguyen Thao است, معاون, اخبار, ادیتور. او تماس بگیرید در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @tnguyen_dc.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن