آموزش مجازی استاندارد باید حفظ شود

در ابتدا سوئیچ به آموزش مجازی شد طبعا جنس بنجل. نیاز به ایجاد چنین شدید سوئیچ میدوی را از طریق این ترم فقط جاد

توسط AKHSHIJNEWS در 9 اردیبهشت 1399

در ابتدا سوئیچ به آموزش مجازی شد طبعا جنس بنجل. نیاز به ایجاد چنین شدید سوئیچ میدوی را از طریق این ترم فقط جادوها ترور. اما این شرایط چالش برانگیز شده و به یک فرصت برای گسترش ارائه و utilizations آموزش آنلاین در سراسر هیئت مدیره که افزایش دسترسی به تغییر روش های آموزش.

یکی از نمونه های چنین است UC سیستم آنلاین دبیرستان برنامه UC دیده بانی که سیاهی خود را به عنوان یک "خوبی honed مخزن آموزشی آنلاین" ارائه رایگان دوره های مجازی برای دانش آموزان و معلمان. افزایش تقاضا به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس دو برابر شده است ثبت نام این آخر سال به دانش آموزان و والدین به دنبال جایگزین برای آموزش با کیفیت — با کیفیت است که باید حفظ شود به طور کامل و حتی پس از بازگشت دانش آموزان به محیط سنتی کلاس.

آموزش حرفه ای آماده شدن برای یک ممکن است گسترش از کلاس درس مجازی زمان و امید برای کلاس های حضوری سقوط می آیند ما باید به یاد داشته باشید پیشرفت در آموزش آنلاین است که ساخته شده اند در این بیماری همه گیر. بسیاری از دانشگاه برکلی کلاس نیست ضبط و در حالی که اکثر کلاس ها می تواند به جای دانش آموزان با معلولیت های کار است که پردیس قرار دادن در به گسترش ابزار به صورت مجازی آموزش و پرورش باید در اینجا به پایان. این عرضه باید حفظ شود به طور منظم به دادن دسترسی به آموزش و پرورش برای کسانی که نمی توانند یاد بگیرند و در سنتی تنظیم. آموزش دیجیتال می تواند کمک به تسهیل گفتگو در مورد نحوه ارائه سرعت و ساختار به یک دوره و اطمینان حاصل شود که همه دانش آموزان باید این فرصت را به موفقیت.

بخشی از بهبود آموزش های مجازی به معنی گسترش پلت فرم آنلاین ارائه شده است. در حال حاضر UC طلایه دار ارائه می دهد دوره های آموزشی که برآورده A-G دبیرستان مورد نیاز و همچنین به عنوان انتخاب پیشرفته قرار دادن دوره های, اما این برنامه را ارائه نمی کند رشته های انتخابی مانند موسیقی یا خانه داری. دبیرستان علائم محوری در دانش حرفه ای علمی و بدون این دوره بسیاری از دانش آموزان خواهد بود از دست رفته در تجارب آموزشی است که ممکن است حیاتی برای آینده خود را. دانش آموزانی که انتخاب های مجازی آموزش و پرورش فقط به عنوان شایسته یک کیفیت آموزشی پلت فرم به عنوان کسانی که انتخاب می کنید برای یادگیری در یک محیط سنتی کلاس.

است که می گویند که فن آوری های وابسته به آموزش و پرورش است یک راه حل کامل برای دستیابی به برابری است. برای بسیاری از دیگران سوئیچ دیجیتال دارای متوقف آموزش و پرورش خود را به عنوان دانش آموزان است که قابل اعتماد دسترسی به تکنولوژی و اینترنت قادر به پیروی از همسالان خود به کلاس درس مجازی. مدارس و قانونگذاران ایالتی باید با درک این نقطه ضعف در شیفت به آموزش مجازی و باید با فراهم کردن منابع لازم. کالج مدیره و خان آکادمی اعلام کرد که آنها ارائه می کنند رایگان تمام طول تمرین تست و ابزار یادگیری آنلاین و برکلی Unified School District در حال حاضر ارائه 2,500 Chromebooks به دانش آموزان است.

چون COVID-19 موجب مجازی آموزش به آوردن یک واقعیت برای بسیاری از دانش آموزان و مربیان آموزش آنلاین برنامه ها باید توسعه را به گزینه قابل دوام برای دانش آموزان تا زمانی که لازم است و پس از.

سرمقاله نشان دهنده نظر اکثریت هیئت تحریریه به عنوان نوشته شده توسط بهار سال 2020 نظر سردبیر Simmy Khetpal.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن