Wanuskewin می افزاید: برای حفاظت از گله با روز مادر گاومیش کوهان دار امریکایی تولد

محتوای مقالهدر مجموع چهار گوساله متولد شده اند در Wanuskewin میراث پارک. مت اسمیت/ساسکاتون StarPhoenixهنگامی

توسط AKHSHIJNEWS در 25 اردیبهشت 1399

محتوای مقاله

SASKATOON, SK--MAY 12/2020 - 0513 NEWS Bison - The herd of plains bison at Wanuskewin has grown. A total of 4 new calves have been born at the Heritage Park. Photo taken in Saskatoon, SK on Tuesday, May 12, 2020. (Saskatoon StarPhoenix/Matt Smith)
در مجموع چهار گوساله متولد شده اند در Wanuskewin میراث پارک. مت اسمیت/ساسکاتون StarPhoenix

هنگامی که آخرین Wanuskewin چهار گاومیش کوهان دار امریکایی حامله گاو به هنگام تولد در روز مادر, مدیر عامل شرکت Darlene Brander آن را در بر داشت اتصالات پایان یک سفر است که در حال حاضر شده است پر از شگفتی دلپذیر است.

یکشنبه گوساله تنها مرد تنها کسی نیست که در دنیا در یک تاریخ مهم. یکی از خواهر و برادر خود متولد شد و در روز زمین (22 آوریل) و دیگری در لباس قرمز در شب (5 مه) ملی بعد از آگاهی برای از دست رفته و قتل زنان بومی و دختران است.

در اوایل دسامبر شش گوساله از مراتع پارک ملی پا بر روی زمین برای اولین بار از این گونه نزدیک به extirpation بیش از یک قرن پیش.

پارک رهبری انتظار نیست که در چند هفته همه چیز خواهد بود در محل برای گروه دوم از گاومیش کوهان دار امریکایی — یک گاو نر و چهار حامله گاو — برای رسیدن از ایالات متحده است.

گاو از یک گله در پارک ملی یلوستون, باعث می شود Wanuskewin وهله اول در کانادا که در آن دو جمعیت گاومیش کوهان دار امریکایی باید پس از تعامل آنها ،



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب