جنگ-مبارزه در آینده و فعلی ما روی ناچاری انتخاب!

مسلح درگیری جرم و جنایت و عدالت سلامت سنگاپور, مارس 26 سال 2020 - با وجود همه مشغله با زمان مواج همه گیر آن م

توسط AKHSHIJNEWS در 6 خرداد 1399
مسلح درگیری جرم و جنایت و عدالت سلامت

سنگاپور, مارس 26 سال 2020 - با وجود همه مشغله با زمان مواج همه گیر آن متاسفانه به نظر می رسد که شده است وجود دارد هیچ اجازه دهید تا در جهانی مسابقه تسلیحاتی در میان قدرت های بزرگ. در اواسط ماه مه در ایالات متحده رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در یک رویداد برای خود فضای جدید نیروی در کاخ سفید ساخته شده قابل توجه اعلام این شد که ما این بود که ساختمان در حال حاضر یک "باور نکردنی" موشک جدید که سفر سریع تر از هر جای دیگر در جهان "توسط یک عامل از تقریبا سه". این بدیهی است که پاسخ به آخرین روسی 'Avangard' موشک که ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه ادعا می کند در شکست ناپذیر با سرعت از بیست بار است که از صدا. چینی, بنا به گزارش ها نیز feverishly کار بر روی خود را hypersonic همتایان. همه این خواهد بود ابزار استراتژیک به طور قابل توجهی تغییر جنگ-توانایی مبارزه بشریت در آینده است.

دکتر Iftekhar احمد چودری

تا همین اواخر در اطراف بار از اولین جنگ بزرگ (را 1914-1918) جنگ و مبارزه بر می آیند و نه تکنیک های ساده Battlefield نتایج می تواند بر اساس برخی مستقیم به جلو معادلات. یک مدل ریاضی به نام بعد از طرفداران آن به نام "Lanchester قانون'. با توجه به آن بین دو مقابله با طرف بالاتر تعداد و یا بیشتر قدرت شلیک بهتر بود شانس برنده شدن. پیچیده تر فرمولهای شد مشتق از آن. اما آن را به حال بیش از حد بسیاری از محدودیت ها برای استفاده در معاصر جنگ است.

بنابراین ایده های تکامل یافته بیشتر است. یک سیستم به نام 'شبکه' فعال اعداد کوچکتر با کمتر شلیک می شود بیشتر موثر در یک "جنگ نامتقارن" که هم اکنون به نام "sub-معمولی' جنگ بازیگران غیر دولتی مانند 'Hizbulllah' در لبنان با استفاده از این اصول شامل یک حالت سلسله مراتبی ارتباطات موثر در برابر ظاهرا قوی تر از ارتش اسرائیل.

در سال 1996 دو محقق از ما رند, John Arquilla و دیوید Ronfeldt gloated تصفیه شده تر مفهوم در یک سند تحت عنوان "آگهی از شبکه'. آمریکا پس از پیشگام حتی بیشتر نسخه پیچیده که تنها مدرن مجهز ارتش قادر به اجرای. این بود که به نام "شبکه محور عملیات'. به سادگی قرار دادن آن درگیر چهار حلقه از سنسور ها: اولین, شناسایی دشمن دارایی های دوم فرماندهی و کنترل تصمیم گیری; سوم, هدف حذف و چهارم تدارکات. مدرن ترین ارتش در حال حاضر 'net-کار فرمان' با آخرین ارتباطات و کامپیوتر با سیگنال شعبه در مراقبت از آن.

در حال حاضر کسانی هستند که نگه دارید که حتی این شبکه محور' آسیب پذیر است. این امر به ویژه با ظهور 'هوش مصنوعی (AI) در جنگ است. این 'شبکه' می تواند مستعد ابتلا به غیرفعال کردن چنین سلاح. امروز به عنوان جدید ما فضا باعث می شود نیروی مشهود میدان جنگ دامنه دیگر محدود به زمین و هوا و دریا. در حال حاضر نیز شامل فضا و اعماق دریا, سایبر فضای خورشیدی الکترو مغناطیسی در طیف. حملات سایبری می تواند دست کشیدن از دارایی های با ارزش از جمله نه تنها نظامی فرماندهی و کنترل بلکه بحرانی غیر نظامی توابع مانند بانکداری سفر و تلفنی که فلج سبک زندگی بدون یک تک شات بودن از کار اخراج شدند!

امروز وجود دارد یک مسابقه برای ساخت تر 'خودمختار سلاح های چنین به عنوان دقیق هواپیماهای بدون سرنشین است. معاصر 'ماشین های هوشمند می تواند واکنش نشان می دهند در سرعت های مافوق انسانی که سخت پرس برای مطابقت با. کسانی هستند که استدلال می کنند در آینده 'هوش مصنوعی' سلاح ها ممکن است قادر به فکر می کنم جلوتر از مغز انسان که می تواند باعث مسائل منحصر به فرد.

در واقع این است که بسیار متفاوت از برخی از 2500 سال پیش چینی استراتژیست Sun Tzu نوشت : "سرعت است که ماهیت جنگ". تحلیلگران نظامی در حال حاضر صحبت از آینده "میدان جنگ تکینگی" است که در آن سرعت مبارزه خواهد گرفتگی سرعت انسان در تصمیم گیری است. سریع ترین واکنش در کوتاه ترین زمان ممکن خواهد بود که کلید به قریب به اتفاق دشمن. این امر می تواند شبیه به آنچه شناخته شده به عنوان "OODA' در dogfighting هوایی. این ', مشاهده, جهت تصمیم گیری و عمل می کنند'. به ماشین آلات در میدان جنگ را بیش از انسان قهرمانان? پاسخ حداقل در حال حاضر که خوشبختانه هیچ. حتی اگر به طور کامل خودمختار سلاح می تواند ممکن است منجر انسان به کد کنترل میدان جنگ نهایی بحرانی تصمیم گیری در مورد چگونه از این تکنولوژی استفاده می شود هنوز هم بقیه در دست بشر است.

اصلی تهدید امنیتی که جهان در حال حاضر مواجه است نه نظامی است و غیر متعارف یک بیماری COVID-19 مانند 'هوشمند سلاح' این 'هوشمند ویروس در آن نهان است, حرکت سریع, سازگار, سریع و جهش ژنتیکی به راحتی. هر جنگ-استراتژی کلاسیک, مدرن, می, طرفداران به کسانی که به همان اندازه حساس نیاز به ترکیب بودجه و مغز به مبارزه با این پیش بینی نشده و کشنده دشمن. آسان تر است از انجام گفت. اما روشن عدم وجود هر گونه منطقی جایگزین می تواند یک عامل قوی در دستیابی به این هدف برسد. متحد در برابر این مشترک دشمن COVID-19 ما روی ناچاری انتخاب یکی که هیچ گزینه ای.

دکتر Iftekhar احمد چودری اصلی محقق در ISA دانشگاه ملی سنگاپور خارجه سابق مشاور و رئیس جمهور از کیهان بنیاد بنگلادش.

این داستان در اصل منتشر شده توسط داکا پیک



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب