آب, آب و هوا, درگیری و مهاجرت: مقابله با 1 میلیارد نفر در این حرکت تا سال 2050

کمک های جامعه مدنی, توسعه و, کمک, اقتصاد و تجارت, ویژه, جهانی, عناوین, حقوق بشر, کار, مهاجرت و پناهندگان فقر &

توسط AKHSHIJNEWS در 19 خرداد 1399
کمک های جامعه مدنی, توسعه و, کمک, اقتصاد و تجارت, ویژه, جهانی, عناوین, حقوق بشر, کار, مهاجرت و پناهندگان فقر & SDGs, TerraViva سازمان ملل متحد

نظر

Nidhi Nagabhatla است که پژوهشگر اصلی, آب, امنیت در سازمان ملل متحد دانشگاه موسسه آب و محیط زیست و بهداشت, بودجه توسط دولت کانادا و به میزبانی دانشگاه مک مستر در همیلتون کانادا

Padma حوضه رودخانه بنگلادش اعتبار: Nidhi Nagabhatla

همیلتون کانادا Jun 8 سال 2020 (IPS) - آیا مهاجران به میل خود را انتخاب کنید به ترک خانه های خود و یا مهاجرت تنها گزینه در دسترس است ؟

هیچ روشن one-size-fits-all توضیح برای یک تصمیم به مهاجرت — انتخاب خواهد شد که امروز ساخته شده توسط بسیاری از مردم در سراسر جهان و رو به افزایش تعداد در سال آینده به دلیل عدم دسترسی به آب, آب و هوا و بلایای طبیعی یک بحران بهداشتی و مشکلات دیگر.

اطلاعات کمیاب در علل متعدد و یا "فشار عوامل" محدود کردن درک ما از مهاجرت. آنچه ما می توانیم بگویم این است که زمینه همه چیز است.

سازمان ملل متحد دانشگاه محققان و دیگران به مراتب فراتر از آن شده اند به دنبال لینک مستقیم و غیر مستقیم بین مهاجرت و بحران آب است که چهره های مختلف — ناامن آب در بسیاری از مکان های مزمن و جاری شدن سیل و یا خشکسالی در دیگران است.

چالش این است که جدا کردن آن فشار عوامل اجتماعی و اقتصادی و شرایط سیاسی که منجر به واقعیت چند بعدی از آسیب پذیر مهاجر جمعیت همه آنها را به سادگی در تلاش برای عزت و امنیت و ثبات و پایدار در زندگی خود را.

یک گزارش جدید, 'آب و مهاجرت: کلی جهانی,' (https://bit.ly/3gxDgE7) از UNU موسسه برای آب و محیط زیست و بهداشت و درمان ارائه می دهد بینش به آب و مهاجرت interlinkages و نشان می دهد که چگونه برای مقابله با های موجود در شکاف ها و نیازهای خود را.

اطلاعات آن را می توان به راحتی توسط ذینفعان و پیشنهاد ایده هایی برای بهتر مطلع مهاجرت مربوط به سیاستگذاری از جمله سه بعدی چارچوب قابل اجرا توسط محققان و برنامه ریزان در چند مقیاس و در تنظیمات مختلف.

این گزارش همچنین به توصیف برخی ناراحت کننده الگوها و روند میان آنها:

    • تا سال 2050 ترکیبی از آب و آب و هوا-محور مشکلات و درگیری خواهد force 1 میلیارد نفر به مهاجرت نه انتخاب بلکه به عنوان تنها گزینه خود را;
    • لینک کلیک کنید برای تغییر آب و هوا و بحران آب در حال تبدیل شدن بیشتر مشهود است در غالب روند: روستایی-شهری و مهاجرت;
    • که وجود دارد کمبود شدید کمی اطلاعات و درک دوباره. مستقیم و غیر مستقیم آب و مربوط به آب و هوا رانندگان از مهاجرت محدود کردن موثر مدیریت گزینه های محلی, ملی و منطقه ای و جهانی مقیاس
    • جهانی موافقت نامه های موسسات و سیاست های مهاجرت نگران هستند عمدتا با پاسخ مکانیسم. نیاز به یک رویکرد متعادل است که آدرس, آب, آب و هوا و محیطی دیگر رانندگان مهاجرت
    • غیر قابل تنظیم مهاجرت می تواند منجر به سریع برنامه ریزی نشده و غیر قابل تحمل شهرک و شهرنشینی باعث فشار بر تقاضای آب و افزایش خطرات بهداشتی و بار برای مهاجران و همچنین میزبانی متحده و جوامع
    • مهاجرت باید به طور رسمی به رسمیت شناخته شده به عنوان یک انطباق استراتژی برای آب و بحران آب و هوا. در حالی که آن را به عنوان یک "مشکل" در واقع آن بخشی از یک "راه حلی"
    • مهاجرت نشان دهنده سیستمیک نابرابری و عدالت اجتماعی مسائل مربوط به حقوق آب و انطباق تغییرات آب و هوایی. عدم دسترسی به آب کیفیت بد آب و عدم حمایت برای کسانی که تحت تاثیر شدید آب مربوط به شرایط تشکیل موانع به آینده ای پایدار برای نوع بشر است.

مطالعات موردی در این گزارش ارائه نمونه های بتن از عواقب مهاجرت در آب و آب و هوا مشکل موقعیت:

    • کوچک شدن دریاچه چاد در آفریقا و دریای آرال در آسیای مرکزی
    • حماسه هندوراس پناهندگان
    • سریع شهرنشینی از دلتای نیل و
    • گرفتاری جزیره ملل رو به افزایش دریاها و بیشتر و بیشتر شدید حوادث آب و هوایی شدید.

علاوه بر بهداشت و درمان اضافه شده بار تحمیل شده بر مردم و جوامع با آلودگی آب و آلودگی ایجاد چرخه باطل فقر نابرابری و مجبور تحرک.

در حالی که اهداف توسعه پایدار (SDGs) دستور کار شامل نمی صریح و روشن مهاجرت هدف آن کاهش باید در نظر گرفته در زمینه SDGs است که با هدف تقویت ظرفیت های مربوط به آب جنسيت آب و هوا و موسسات. این مسائل طنین انداز حتی به عنوان جهان می پردازد COVID-19 بیماری همه گیر.

آخرین اخبار از وقایع مخمصه جان کارگران مهاجر به دام افتاده در COVID-19 بحران در هندوستان و از مردم آواره در اردوگاه های پناهندگان که در آن اجتماعی فاصله غیر قابل حصول است, به عنوان این است که دسترسی به آب و صابون اساسی ترین اقدام پیشگیرانه در برابر بیماری است.

اضافه کردن به که انگ و تبعیض و بیگانه ستیزی را تحمل توسط مهاجران است که در ادامه به افزایش طول بیماری همه گیر.

حتی در این لحظه با جهان تثبیت شده در بحران همه گیر ما نمی توانیم برای قرار دادن مهاجرت دراز مدت باعث می شود در پشت رایتر.

در حالی که هزینه یک پاسخ ممکن است باعث نگرانی هزینه هیچ تصمیم گیری قطعا فراتر است. ممکن است هیچ, روشن, راه حل ساده اما داشتن تا به روز شواهد و داده ها قطعا کمک خواهد کرد.

در روز جهانی محیط زیست ( https://bit.ly/3dnKkks) در هفته گذشته (ژوئن 5) ما همه را تشویق به در نظر گرفتن انسان interdependencies با طبیعت است.

اجازه دهید ما نیز اذعان دارند که آب و مربوط به آب و هوا بلایای زیست محیطی, تخریب و محیطی دیگر بار علل اقتصادی, بهداشت و سلامت نابرابری برای مهاجران و جمعیت زندگی می کنند در معرض خطر تنظیمات.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن