'ما می توانیم این عدم قطعیت و قالب آن را به آنچه ما در خواب به دیدن;' ساسکاتون دبیرستان valedictorians ارائه سخنرانی بی سابقه ای در طول زمان

محتوای مقاله در ادامهمن چالش کلاس 2020 را انتخاب کنید به واکنش نشان می دهند با عشق و احترام را انتخاب کنید به

توسط AKHSHIJNEWS در 6 تیر 1399

محتوای مقاله در ادامه

من چالش کلاس 2020 را انتخاب کنید به واکنش نشان می دهند با عشق و احترام را انتخاب کنید به دنبال در سمت روشن از موقعیت هایی که ممکن است به نظر می رسد کمتر از ایده آل را انتخاب کنید برای درمان مردم با مهربانی و را انتخاب کنید به ایستادن و صحبت کردن برای آنچه که شما به آن اعتقاد داریم.

اما فیشر اوان هاردی دانشگاهی

SASKATOON, SK--JUNE 22/2020 - 0704 wkndr valedictorian addresses - Zachary Franco is the 2020 valedictorian for Centennial Collegiate. Photo taken in Saskatoon, SK on Monday, June 22, 2020. (Saskatoon StarPhoenix/Matt Smith)
Zachary فرانکو است که در سال 2020 valedictorian برای گرامیداشت صدمین سالگرد تأسیس دانشگاهی. مت اسمیت/ساسکاتون StarPhoenix

پس از مبارزات و خیلی کار سخت را برای چهار سال چه کسی می توانست تصور ما خواهد آن را به پایان کردن با داشتن آنلاین فارغ التحصیلی ؟ نه من.

در این سال شده است شبیه هیچ دیگر است. ما تا به حال ما ارشد رسمی ما در زمستان سال گذشته رسمی ما آخرین سبزه پشت بازی فوتبال ما آخرین کلاس.

من به یاد داشته باشید در ماه ژانویه زمانی که من به دنبال از طریق الگوهای رفتاری در مورد جنگ جهانی سوم یاد گرفتم در مورد یک ویروس است که در زمان چین توسط طوفان. من به یاد داشته باشید فکر کردن در مورد چگونه هرج و مرج جهان به نظر می رسید, و چگونه این ویروس را تحت تاثیر قرار دهد و ما را در کوچکترین. سپس آن را شروع به گسترش به کره جنوبی و ژاپن و ایتالیا و اسپانیا و آمریکا و در نهایت کانادا.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب