ما نمی توانیم اجازه آموزش و پرورش گسترش شکاف در شروع دهه اقدام

مسلح درگیری های تغییر آب و هوا, توسعه و کمک های اولیه, آموزش و پرورش, جهانی, عناوین, سلامت, شرایط اضطراری انسا

توسط AKHSHIJNEWS در 24 اردیبهشت 1399
مسلح درگیری های تغییر آب و هوا, توسعه و کمک های اولیه, آموزش و پرورش, جهانی, عناوین, سلامت, شرایط اضطراری انسانی فقر & SDGs, TerraViva سازمان ملل متحد

نظر

یاسمین Sherif است مدیر آموزش و پرورش نمی تواند صبر کنید

نیویورک, مارس 13 سال 2020 (IPS) - قبل از COVID-19 گیر ما تخمین زده می شود که 75 میلیون کودکان و جوانان – که 39 میلیون نفر از آنها دختران – قادر به دسترسی به آموزش با کیفیت در کشور تحت تاثیر درگیری های مسلحانه مجبور جابه جایی بلایای طبیعی و تغییرات آب و هوایی ناشی از شرایط اضطراری. تاثیر COVID-19 هر دو در سطح جهان و نمایی عمیقتر در حال حاضر موجود مهم آموزش و پرورش بحران است.

یاسمین Sherif

در کشورهای آسیب دیده توسط انسان دوستانه بحران محدود جنبش اقدامات (از جمله حکومت) باید منجر به بسته شدن مدارس و از دست دادن دسترسی به آموزش و خدمات روانی-اجتماعی مدرسه تغذیه, بهداشت و حفاظت – تمام قطعات از کیفیت آموزش و پرورش است.

در بسیاری از این کشورها ضعیف زیرساخت اجازه نمی دهد که از راه دور و یادگیری از طریق فناوری. در اکثر نقاط افغانستان در جمهوری آفریقای مرکزی و یا در چاد به ذکر است فقط تعداد کمی از راه دور فن آوری یادگیری است که به سادگی یک گزینه نیست امروز – بیشتر در کمک به آموزش و پرورش تقسیم. در همان زمان ما می دانیم که کیفیت فراگیر آموزش و پرورش بنیادی توسعه پایدار هدف (SDG4) لازم برای پیشبرد همه دیگر SDGs.

در سخنان رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل Tijjani محمد-Bande: "با توجه به اهمیت آموزش و پرورش در دستیابی به 2030 دستور کار ما باید اطمینان حاصل شود که ما به فوریت مقابله با اختلالات است که این بیماری همه گیر در حال حاضر باعث ... در حالی که از آن شده است آسان تر برای کشورهای توسعه یافته به حمل و نقل از راه دور به یادگیری بسیاری از دولت ها در سراسر جهان یافت می شود آن را دشوار و یا غیر ممکن است."

رئیس مجمع عمومی سازمان ملل متحد به این نتیجه رسیدند: "ما نمی توانیم اجازه این بیماری همه گیر به گسترش شکاف آموزشی که در حال حاضر وجود دارد. من از همه شما [193 عضو] به همکاری در آموزش و پرورش یک عنصر کلیدی در پاسخ خود به این بیماری همه گیر."

در واقع در کشورهای متاثر از درگیری های مسلحانه و جابجایی اجباری, ما می توانیم انتظار برای دیدن یک افزایش قابل توجهی در دراز مدت از دست دادن دسترسی به فراگیر کیفیت آموزش و پرورش با توجه به COVID-19. ما یک افزایش در مدرسه افت نرخ و کاهش حمایتهای روانی-اجتماعی و دیگر مکانیسم های حفاظت برای دانش آموزان و معلمان به طور یکسان. این, به نوبه خود تاثیر توسعه اقتصادی اجتماعی و توانایی برای ساخت بهتر است.

بحران اما پیچیده آن است که باید یک ماشه برای اقدام فوری به جای علت به تاخیر بیاندازد. یک پاسخ اولیه می ایستد شانس بیشتری از کاهش تاثیر و کاهش خطر رو به رشد آموزش و پرورش تقسیم. به عنوان رئیس جمهور از مجمع عمومی سازمان ملل متحد برجسته آموزش و پرورش نیاز به یک اولویت در COVID-19 پاسخ.

با تشکر برای حمایت از آموزش و پرورش نمی تواند صبر استراتژیک دهنده حوزه هماهنگ و جامع اورژانس سرمایه گذاری شد و به سرعت در حال منتشر شد در ماه آوریل به سازمان ملل متحد و سازمان های جامعه مدنی برای فعال کردن آنها را به سرعت تحویل آموزش و پرورش برای حمایت از آسیب پذیر دختران و پسران در 26 بحران-کشورها را تحت تاثیر قرار.

این اورژانس سرمایه گذاری سبب: وزارت آموزش و پرورش در توسعه بگیر تا برنامه ها و چگال درسی برای جلوگیری از از دست دادن در سال تحصیلی; تولید آموزش از راه دور مواد برای پیش دبستانی ابتدایی و متوسطه در سطح; صفحه اصلی مبتنی بر یادگیری و اقدامات ویژه برای کودکان معلول; گسترش رادیو و تلویزیون و آموزش و پرورش; COVID-19: از آگاهی برای کودکان و پدر و مادر و معلمان; ضد عفونی مدارس; دسترسی به آب آشامیدنی صحی و بهداشتی امکانات و منابع; های روانی مشاوره و ادامه پرداخت حقوق معلمان در طول بحران.

اما نیاز به باقی می ماند عظیم و فوری است. آموزش و پرورش نمی تواند صبر کنید بنابراین انتشار دور دوم سرمایه گذاری در ماه ژوئن. برای این منظور ما باید راه اندازی یک درخواست تجدید نظر به هر دو بخش دولتی و خصوصی اهدا کنندگان برای $50 میلیون. ما عمیقا سپاسگزار به انگلستان و لگو پایه و اساس خود را سویفت کمک به پوشش 42% از تجدید نظر در حالی که دانمارک است همسان و frontloaded متعهد بودجه. اما در زمان نوشتن $29 میلیون دلار است که هنوز هم به فوریت مورد نیاز است.

مگر اینکه ما سرمایه گذاری در آموزش و پرورش در حال حاضر در میان جهانی COVID-19 بحران – بسیاری از پیشرفت های ساخته شده از طریق تلاش های مشترک در میان بسیاری از بازیگران مختلف و سازمان های بین خواهد رفت; شاید برگشت ناپذیر برای میلیون ها نفر از دختران و پسران که آسیب پذیری را به سرعت در حال افزایش است. هر چه رخ ما در ده سال آینده هر چه بحران های ما در صورت وجود یکی از چیزهایی که ما نمی تواند انجام دهد. ما نمی توانیم اسلاید به ما در پیشرفت و اجازه گسترش شکاف در طول دهه ،



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب