نظر
استوارت Minchinاست مدیر کل اقیانوس آرام جامعه (SPC)
ما به عنوان خوانده شده را علامت جهانی اقیانوس ها در روز جاری کاهش رشد اقتصاد جهانی ممکن است به تنظیم مجدد اقیانوس ما نیاز دارد و منطقه اقیانوس آرام است درخواست جهانی برای تأمل در گذشته ما برای اطلاع رسانی به نوآوری برای آینده ما.
COVID است مختل جهانی بخش حمل و نقل انبوه و افزایش اعتماد جهانی حمل و نقل به عنوان پروازهای مبتنی ارائه چالش ها و فرصت ها برای امنیت و معیشت منطقه اقیانوس آرام.
بیش از 16,000 اقیانوس آرام مردم کار در بخش دریایی بسیاری از آنها باقی می ماند سرگردان در کشورهای خارجی و یا در عروق به عنوان یک نتیجه از COVID19. در سراسر اقیانوس آرام محدودیت های محلی را به شدت محدود دسترسی به منابع مانند سوخت برای محلی قایق های ماهیگیری آوردن به جلو به موضوع امنیت غذایی و نیاز به دراز مدت راه حل های پایدار.
ما به عنوان خوانده شده را علامت جهانی اقیانوس ها بعد در این سال ما باید چالش های خودمان را برای پیدا کردن فرصت های ذاتی در این بحران به بهبود اقیانوس ما مدیریت و نظارت. این تنها می توان با تغییر وضع موجود و فعلی کاهش رشد اقتصاد جهانی ممکن است فقط ریست اقیانوس ما نیاز دارد.
ما آبی و اقیانوس آرام است 98 درصد اقیانوس و جزایر اقیانوس آرام در حال متولیان 20 درصد از جهان منحصر به فرد اقتصادی مناطق با تن سالم سهام در سطح جهان است. این است که با اتفاقی که هزاران سال از عاقلانه و دقیق نظارت کمک به اقیانوس آرام در وضعیت فعلی به عنوان یکی از سالمترین مناطق جهانی ما اقیانوس است. جهان بسیار به یادگیری از دانش سنتی در طول زمان توسعه یافته در اقیانوس آرام.
همانطور که ما با دست و پنجه نرم کند تخریب اقیانوس ما در سطح جهانی و تشخیص اهمیت حیاتی اقیانوس نقش در رانندگی جهانی آب و هوا الگوهای پرداختن به تغییرات آب و هوایی و تامین غذا و پروتئین به جمعیت جهان را ما باید منعکس کننده در مورد نحوه ترکیب سنتی دانش و علم می تواند ما را به پیدا کردن راه حل های موثر.
در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری ما نیاز به بهره برداری از فرصت ها در اقیانوس ما نه تنها برای سود اقتصادی اما برای آینده ای پایدار از ما آبی قاره است.
نوآوری پایدار و ایمن حمل و نقل دریایی
اکثر سلیمان در اقیانوس آرام در حال از راه دور در دسترس تنها توسط کشتی یا قایق. به عنوان من نوشتن و 75 درصد از تمام فله سوخت وارداتی در سراسر اقیانوس آرام است که برای استفاده یا جاده و یا حمل و نقل دریایی. پیدا کردن راه های موثر برای انتقال از تکیه بر سوخت های فسیلی به پاک تر و موثر فن آوری بسیار مهم است برای توسعه این منطقه آبی اقتصاد است. وجود دارد روش های نوآورانه هم از نظر فن آوری و با استفاده از جنبه های شیوه های سنتی که در حال حاضر در حال اجرا توسط کشورها و شرکای کاری نسبت به حفاظت از اقیانوس ما.
در وانواتو برای مثال یک محموله کشتی نصب شده بود با یک خورشیدی دریایی سیستم در سال گذشته (2019). این قسط از این سیستم در حال حاضر پیش بینی شده برای نجات کشتی اپراتور AU$62,000 هر سال در هزینه های سوخت و در نتیجه در 32 درصد کاهش در تولید گازهای گلخانه ای در لنگرگاه است. سال قبل در جزایر سلیمان انتقال سیستم های روشنایی از طریق 'سبز پورت' طرح صرفه جویی در جزایر سلیمان پورت اقتدار AU$180,000 سالانه با 160 تن کاهش در تولید گازهای گلخانه ای و 13 درصد کاهش در مصرف انرژی کلی. این مثال افزایش ایمنی کشتی های متصل و در شب منجر به کاهش هزینه های عملیاتی و منجر به افزایش بهره وری با کاهش قابل توجهی در میزان تولید گازهای گلخانه ای و اتکا به سوخت های فسیلی است.
در فیجی سنتی boatbuilding ساخت یک تجدید حیات به عنوان برخی از جوامع در حال کشف مزایای باد-صفحه کیکس بیش موتورهای قایقران برای اینتر-جزیره حمل و نقل در مسافت های کوتاه. با توجه به COVID19 جوامع Moturiki تکیه بر باد-صفحه حمل و نقل برای ارائه مواد غذایی و دسترسی به مرکز بهداشت محلی به عنوان آنها قادر به دسترسی سوخت در طول مستند دوره است.
این توافقنامه توسط دولت از فیجی, جزایر مارشال ساموآ تونگا جزایر سلیمان و تووالو به بخشی از اقیانوس آرام آبی حمل و نقل همکاری باید تقدیر می شود. آنها در حال تنظیم خود هدف از 40 درصد کاهش در تولید گازهای گلخانه ای تا سال 2030 و کامل decarbonisation تا سال 2050.
در SPC ما اقیانوس آرام جامعه مرکز اقیانوس علم (PCCOS) است یک دست از تلاش گسترده رانندگی شواهد و علم مبتنی بر درک ما اقیانوس است. درک بهتر اطلاع هدفمند و موثر تصمیم گیری در اطراف اقیانوس ما و همه نهفته است که در درون آن. این فرصت را به اطمینان حاصل شود که اقدامات ما منجر به طور مستقیم به انتقال کم کربن است که بسیار حیاتی برای سلامت ما ocean ما آب و هوا و پایدار رابطه بین نوع بشر و جهان طبیعی است.
این اقیانوس روز یک بار برای ما به تأمل در ترکیبی از علم و نوآوری و شیوه های سنتی ما باید برای پاسداشت از اقیانوس ما می خواهیم. منطقه اقیانوس آرام است و نه فقط ساخته شده تا از جزایر کوچک و نه ما بزرگ اقیانوس متحده و ما بسیار به کمک به تلاش جهانی برای مدیریت پایدار اقیانوس ما.
tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net
مقالات مشابه
- فیلم و تلویزیون درام تولید مجموعه ای به رزومه با دستورالعمل های دقیق
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- URL در مقابل URI
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- Covid-19 نمی توان شکست یک تقسیم جهان
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- شرکت صادرات و واردات کالاهای مختلف از جمله کاشی و سرامیک و ارائه دهنده خدمات ترانزیت و بارگیری دریایی و ریلی و ترخیص کالا برای کشورهای مختلف از جمله روسیه و کشورهای حوزه cis و سایر نقاط جهان - بازرگانی علی قانعی
- اتحادیه در جنگ داخلی آمریکا