هنگامی که زنان و کودکان نمی تواند فرار معتادان خود

جنسيت و خشونت جنسیتی جهانی, عناوین نظر سابین Saliba منطقه ای است مشاور خاورمیانه و شمال آفریقا در حقوق کودک

توسط AKHSHIJNEWS در 13 تیر 1399
جنسيت و خشونت جنسیتی جهانی, عناوین

نظر

سابین Saliba منطقه ای است مشاور خاورمیانه و شمال آفریقا در حقوق کودک شبکه بین المللی (CRIN)

منبع: www.bloncampus.com

بیروت Jul 3 سال 2020 (IPS) - گزارش ها از افزایش خشونت علیه زنان و کودکان این خبر تقریبا هر روز در ماه مارس و پس از اعلام مستندات برای کنترل گسترش Covid-19. نگرانی اصلی این است که قربانیان نمی تواند فرار معتادان خود و یا به دنبال کمک به زمانی که آنها به اشتراک گذاشتن یک فضای محدود و به طور مداوم تحت نظارت و تهدید به خشونت است.

در کشورهایی که مدارس بسته شدند, کودکان, تجربه خشونت در خانه در حال حاضر باید کمی به هیچ مراجعه به حفاظت مانند گزارش تخلف به خود معلمان است.

شده است وجود دارد به طور متوسط 32 درصد افزایش در تعداد تماس ها به خشونت خانگی کمک در سطح جهان است. کشور, چهره های طیف وسیعی از 12 درصد افزایش در اسپانیا و 27 درصد در مونته نگرو به 33 درصد افزایش در سنگاپور 50 درصد در لبنان و 75 درصد در شیلی
با وجود نگرانی های ما را بشنود کمتر در مورد این موضوع در حال حاضر. اما در حالی که علاقه ای به رسانه ها ممکن است کاهش داد و در این تردید است که این واقعیت برای کودکان تغییر کرده است. به سازمان ملل متحد هشدار داد در مارس خشونت توسط مراقبان رایج ترین شکل از خشونت تجربه شده توسط کودکان. و اگر ما از دور در حال حاضر مشکل نمی خواهد ناپدید می شوند.

افزایش و کاهش در تعداد برابر با نگرانی

شاید بهترین شاخص تغییرات در خشونت نرخ ملی کمک آن ثبت کرده اند که هر دو ظهور و سقوط در مستندات. بیشترین کمک که به تازگی منتشر شده آمار و ارقام گزارش داده اند که یک افزایش شدید در گزارش خشونت خانگی به طور کلی.

به گفته های اخیر جهانی در گزارش چشم انداز است که گردآوری اطلاعات موجود شده و به طور متوسط 32 درصد افزایش در تعداد تماس ها به خشونت خانگی کمک در سطح جهان است. کشور, چهره های طیف وسیعی از 12 درصد افزایش در اسپانیا و 27 درصد در مونته نگرو به 33 درصد افزایش در سنگاپور 50 درصد در لبنان و 75 درصد در شیلی.

داده نمی disagregate با توجه به که قربانیان هستند اما ما می دانیم که زمانی که کودکان زندگی در یک خانه که در آن خشونت علیه زنان مرتکب آنها در معرض خشونت و نیز ممکن است قربانیان آن است.

به طور خاص در مورد, مستقیم, خشونت علیه کودکان برخی از کودکان کمک کرده اند نیز منتشر شده نگران کننده آمار و ارقام. در تنها 11 روز و هند's کودک تلفنی دریافت بیش از 92,000 تماس درخواست حفاظت از سوء استفاده و خشونت که نشان دهنده 50 درصد تماس بیشتر از حد معمول است. توسط اواسط ماه مه اوگاندا کودک تلفنی با آن برخورد کرده 881 موارد پس از این مستند آغاز شد و در اواخر ماه مارس – به طور متوسط از موارد دریافت شده است که معمولا 248.

در بریتانیا's ChildLine اشاره به "بی سابقه" افزایش تعداد تماس های تلفنی در اواخر ماه مارس است. آمار و ارقام نشان می دهد که تماس های مورد کودکان رو به پتانسیل سوء استفاده احساسی از 529 به 792 در ماه اول مستند.

در ماه آوریل در بنگلادشوجود دارد 40 درصد افزایش می دهد از تماس به خط تلفن کودک در حالی که موارد از کودکان در حال ضرب و شتم توسط پدر و مادر یا قیم افزایش 42 درصد است. و در قزاقستاندر ماه مارس به تنهایی ملی کودک تلفنی ارائه شده روانی و حقوقی و حمایت اجتماعی به 16,310 کودکان است. این کارشناس سازمان ملل در مورد خشونت علیه کودکان توضیح داد که "استرس و اضطراب پدر و مادر و مراقبان احساس هستند از جمله از دست دادن شغل و انزوای بیش از حد سلول و نگرانی بیش بهداشت و امور مالی – یک درایور جدی از خشونت در خانه".

به همان اندازه نگران کننده است کاهش در گزارش های خشونت علیه کودکان به دلیل آن را افزایش می دهد, ترس کودکان را ناتوانی در گزارش سوء استفاده. بولیوی گزارش نمایی کاهش شکایت از خشونت علیه زنان و دختران از ماه مارس در مقایسه با آمار و ارقام از سال گذشته است.

برای نشان دادن پیشرفت وجود دارد 2.5 درصد کمتر شکایات در ماه ژانویه, 4.5 درصد کمتر از در ماه فوریه 24.5 درصد کمتر از در ماه مارس 65 درصد کمتر از در ماه آوریل و 59.5 درصد کمتر است.

در روسیهتعداد تماس از کودکان به ملی خط تلفن کاهش در طول روز ساعت اما افزایش در طول شب است که تصور می شود چون در طول روز کودکان در این شرکت از پدر و مادر خود را.

در ماه مارس در ایالات متحدهبا وجود ملی خط تلفن شاهد 23 درصد افزایش در تماس و 263 درصد افزایش در متون نسبت به سال گذشته قطره در رسیدگی به شکایات ثبت شده در Colorado, Texas, ایلینوی و کالیفرنیا. Caseworkers می گویند که این افراد آموزش دیده برای تشخیص سوء استفاده مانند معلمان و مراقبت از کودکان و کارگران بودند دیگر قادر به دیدن کودکان پس از اقامت در خانه سفارشات اعلام شد.

زمانی که فقر منجر به خشونت بیشتر

به خصوص در مورد علت سوء استفاده رو به رشد بحران مالی است که بسیاری از خانواده ها روبرو هستند. در فیلیپینبه عنوان مثال موارد آنلاین کودک سوء استفاده جنسی کرده اند سه برابر شده تحت مستند با فعالان هشدار داد که کمبود پول نقد بستگان در میان کسانی که بهره برداری از کودکان آنلاین برای پول در چه بوده است به نام "خانواده مبتنی بر جنایت".

تقریبا در سه ماه وجود دارد 279,166 موارد آنلاین کودک آزاری در فیلیپین, در حالی که وجود دارد 76,561 موارد در طول این بازه زمانی در سال 2019.

در دیگر نقاط جهان کمک گروه هشدار داده اند که مجبور به ازدواج می تواند در افزایش با توجه به تعطیلی مدارس و, مواد غذایی نا امنی و بی ثباتی اقتصادی باعث این بیماری همه گیر.

در اتیوپیبیش از 500 دختران شده اند نجات از ازدواج های اجباری از ماه مارس در حالی که شواهد نشان می دهد خوشه در کشورهای دیگر مانند افغانستان و هند و جنوب سودان و یمن. در مواجهه با چالش های رو به رشد برای حمایت از خود و خانواده و پدر و مادر ممکن است ازدواج کردن دختران خود را به کاهش تعداد دهان برای تغذیه و یا برای دسترسی به dowries.

"این واقعا یک مکانیسم بقا" یک کارشناس گفت. سازمان ملل متحد صندوق جمعیت پیش بینی کرده است 13 میلیون بیشتر ازدواج را در دهه آینده به عنوان یک نتیجه از پیش بینی عواقب اقتصادی همه گیر و همچنین به دلیل تلاش برای پایان دادن به ازدواج کودکان در حال مختل شود.

پاسخ مثبت

با بسیاری از حفاظت از کودکان خدمات عامل در کاهش سطح با توجه به این عفونت وجود دارد خطر که خشونت علیه کودکان در خانه خواهد شد به گزارش نشده و در نتیجه خسته شده اید. اما برخی از کشورها در حال تلاش برای به چالش کشیدن این.

برای مثال چند هفته به مستند آلمان طبقه بندی شده حمایت از کودکان کارکنان به عنوان کارگران ضروری است که مجاز به ادامه کار. کانادا و سرمایه گذاری در پناهگاه برای کسانی که در حال فرار از خشونت مبتنی بر جنسیت. و در فرانسه, قربانیان خواسته شده است که به گزارش خشونت خانگی در داروخانه ها و استفاده از کد اگر آنها اتفاق می افتد به همراه معتادان خود را به طوری که داروخانه ها می تواند در نوبه خود اطلاع رسانی پلیس.

اینها فقط چند نمونه اما آنها نشان دهنده اراده سیاسی را ترک نمی مداوم مشکل اجتماعی مانند خشونت خانگی بدون کنترل در طول یک بیماری همه گیر مانند Covid-19. ما نباید فراموش کنیم که خشونت خانگی خود سن-پیر همه گیر است که بر همه جوامع است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن