کاخ سفید در حصار: مغلوب ساختن پیشی جستن در درون یکطرفه تنها جويچه

جرم و جنایت و عدالت, سلامت, شمال امریکا اعتبار: shutterstock / گتی / اطلسJun 30 سال 2020 - رئیس جمهور دونالد

توسط AKHSHIJNEWS در 10 تیر 1399
جرم و جنایت و عدالت, سلامت, شمال امریکا

اعتبار: shutterstock / گتی / اطلس

Jun 30 سال 2020 - رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن خود را کردم تا به یک دیوار. اما از آن است که یکی از انتخاب او به عنوان یکی در مرز مکزیک. آن است که در خیابان پنسیلوانیا در واشنگتن دی سی یک حصار بالا که در حال حاضر او را جدا از خود مردم است. اما به عنوان نظر سنجی برای نگه داشتن او را فرو بردن و پیش آگهی برای پیروزی در آینده نوامبر انتخابات حفظ بدتر شدن یک پیش بینی از بعید فرد باید او را تشویق. منبع هیچ یک دیگر از وزیر خارجه یک کشور که مغلوب ساختن پیشی جستن در نظر گرفته می شود در صدر فهرست خود را از دشمنان: جواد Zareef ایران است. من شناخته شده اند Zareef و با او کار می کرد به عنوان یک همکار دیپلمات برای سال خواهد بود و رای او را به عنوان یک فرد فوق العاده ای عقل. صحبت کردن در یک مصاحبه در Instagram با یک روزنامه نگار ایرانی فرید Modaressi, Zareef اظهار داشت که با وجود همه است که اتفاق می افتد مغلوب ساختن پیشی جستن پایگاه پشتیبانی از 30 تا 35 درصد است و نه نقل مکان کرد و تا رخ می دهد که او هنوز هم بیش از 50 درصد شانس انتخاب مجدد. Zareef نداد اگر او خود را ترجیح می دهند چنین نتیجه محاسبه که چهار سال بیشتر از امریکا با مغلوب ساختن پیشی جستن در راس آن ممکن است از بین بردن این کشور کاملا از صحنه قدرت جهانی که برای Zareef و ایران باید به یک کمال عابدانه به آرزو شود!

آیا او دوباره انتخاب یا نه تهمت است که در حال حاضر رو به یک وضعیت بی دست و پا از انزوای بین المللی هواپیما به ویژه با توجه به غربی همسالان از کشورهای متحد که تحلیلگران بخشوده می تواند در این مرحله برای فراخوانی سابق متحدان. منطقی و ریاضی مشکل این است که یک همبستگی معکوس و آن این است که بیشتر مغلوب ساختن پیشی جستن در عمل به تحکیم پایگاه خود را در داخل کشور فاصله بین او و رهبران غربی افزایش آن را به عنوان در یک تصاعد هندسی است. چهار مسائل عمده به شرح زیر است: اول این است که تشدید این اختلافات با چین و ایران; دوم این است که خروج از سازمان بهداشت جهانی; سوم خروج از مسئولیت های امنیتی در سراسر جهان و چهارم خود است بعید تمایل برای استفاده از زور حتی فعال وظیفه پرسنل نظامی به "تسلط بر خیابان" (به او می گوید ) از امریکا و سرکوب مداوم اعتراضات.

همه این خواهد نشستن به سادگی با راست redneck کار کلاس امریکا است که مغلوب ساختن پیشی جستن هسته ای پشتیبانی پایه. اگر او می تواند اضافه کردن به این شرکت های بزرگ امریکا' از پروتستان های انجیلی و جداسازی دور جنوبی سفید پوستان از اردوگاه دموکراتیک (معمولا شناخته شده و قدمت آن به دوران نیکسون به عنوان "جنوب استراتژی") او ممکن است یک کافی بخش از اکثریت به جلو و آن را از طریق. اما این امر می تواند مبتنی بر توانایی های خود را برای احیای اقتصاد است. از این رو نومیدی به "باز کردن" با وجود آشکار مخاطرات بهداشتی به طور کلی و به اقلیت خاص است.

به تقویت ناسیونالیسم بدون نیاز به مبارزه با جنگ بالا بردن سطح حرارت در اختلاف با خارجی و فرهنگی کشورهای مختلف مانند ایران و چین خواهد بود رای گرفتن در آمریکا زمینه. هر چند آن را به انگلیسی, خداوند, Palmerstone در قرن 19 بود که گفت: "خدا ساخته شده است یک اشتباه زمانی که او ساخته شده خارجی" آن است که اکثر آمریکایی ها خسته با involvements خارج از کشور که در واقع تمایل به این باور ، از این رو میل شدید برای بازگشت به "قلعه امریکا" و یا به "شهر درخشان هیل". در حالی که کشورهای جهان قدیمی اغلب با احتیاط از ناسیونالیسم علت بسیاری از درگیری jingoism در امریکا بیشتر به راحتی roused. وجود دارد بسیاری از خانه ها را به پرواز پرچم –the Star Spangled Banner-و اکثر آمریکایی ها خواهد خواندن سرود ملی با حرارت و شور و شوق و یک دست بر روی قلب.

پس از آن ایستاده بود به انتخابات دلیل زمانی که مغلوب ساختن پیشی جستن لغو شده ما مشارکت از طرح جامع اقدام مشترک (JCPOA) همچنین به عنوان شناخته شده ایران. آن را در سمت چپ شرکای دیگر به غیر از ایران و آمریکا-اتحادیه اروپا, آلمان, فرانسه و روسیه و انگلستان و چین -نگه داشتن توپ vis-à-vis, ایران, و, بسیار عصبانی است. ایران یک بار اسکرو-راننده نوبه خود به دور از کسب هسته ای-سلاح قابلیت شروع به غنی سازی اورانیوم دوباره اما همانطور که در حال حاضر شده است به طور گسترده مطابق با قوانین و مقررات. مغلوب ساختن پیشی جستن تصمیم به خروج از این که در یک زمان در درک دیگران بدن در حال بازی نقش مهمی در طول Covid-19 گیر آمد به عنوان یک شگفتی به متفقین. تصمیم به خروج نیروهای نظامی آمریکا از نقاط مشکل مزاحمت دیگران است. در حالی که همه خوشحال شدند با چین کنونی جهانی نقش آنها اضطراب برای حفظ پکن درگیر و اروپا تمایلی به شکستن روابط اقتصادی. در نهایت این قیام از سیاه و سفید "زندگی و مسائل" تظاهرات و نیروی که تهمت بود به کارگیری به سرکوب آنها را ناراحت شرکای خود را بدون پایان. اروپایی ها تمایل به قرار دادن بیشتر فروشگاه با ارزش از حقوق بشر است. بنابراین رهبران اروپا متوجه شد که خود را در شرایط داخلی به عنوان تهمت بزرگ به طور فزاینده ای محبوب در سطح جهانی و به نظر می رسد برای تایید نقض حقوق بشر و نزدیکی به او شد و هزینه آنها را به لحاظ سیاسی و electorally در خانه خود زمینه.

بنابراین وقتی که تهمت می خواستم به میزبان G-7 جلسه در واشنگتن در ماه ژوئن به تجمع دوستان در برابر چین و نمایش است که او هنوز هم در اختیار داشت برخی از جهانی نفوذ اعضای دیگر کاهش یافته بتواند کمکی بکند. آنگلا مرکل از آلمان بلافاصله رد دعوت. کارل بیلدت سابق نخست وزیر سوئد گفت: کافی قانع کننده منطق که آلمانی ها مشکوک است که آن را فقط می تواند یک عکس-op در کاخ سفید است. مغلوب ساختن پیشی جستن را غیر قابل توضیح تمایل به دعوت ولادیمیر پوتین از روسیه به عنوان یک leyla k. قرار داده و دوست خود بوریس جانسون بریتانیا در تقابل با او. همچنین جاستین ترودو از کانادا که در زمان زانو با تاکید بر یک مسابقه-اعتراض و تاخیر در پاسخ به یک پرس و جو در مغلوب ساختن پیشی جستن با بیست و دو ثانیه به تفریحی در همه حال. اما تهمت بود نه خوشحال. او به نام G-7 جلسه و اعلام کرد قصد خود را برای کاهش نیروهای نظامی-حضور در آلمان است. اسکات موریسون از استرالیا بود که یک مورد نادر از یکی که باقی مانده وفادار به مغلوب ساختن پیشی جستن اما قطع شد شناور. او از چپ به دفع کردن برای خود در نبرد او با قاطعيت پینگ از چین نیز با یکی از خود را در ایالت "ویکتوریا" که تمایلی به کاهش روابط با چین است.

در نتیجه, مغلوب ساختن پیشی جستن در سمت چپ بود شخم تنهایی شیار حصار کشیدند در کاخ سفید است. برخی از تحلیلگران با توجه به او را مطرح شبح 'Gottendammarung" است که آلمان برای 'گرگ و میش از خدایان. آن است که مشتق شده از آخرین چهار چرخه ریچارد واگنر جشن چشمگیر تفسیر افسانه ای داستان "حلقه Nibelungen". این اپرا به پایان می رسد با کاخ نورس خدایان Valhalla با تمام زندانیان مصرف و کاملا نابود شده توسط یک آتش سوزی وحشتناک, epitomizing پایان یک جامعه یا حکومت در خشونت فاجعه است. این می تواند یک دید اغراق آمیز از نتیجه گیری از مغلوب ساختن پیشی جستن عصر اما چشم انداز چنین امکان به دست آوردن پول.

Dr Iftekhar احمد چودری, است, اصلی, محقق در موسسه مطالعات جنوب آسیا دانشگاه ملی سنگاپور است. او یک خارجی سابق مشاور (وزیر امور خارجه) از بنگلادش و رئیس جمهور از کیهان بنیاد بنگلادش.

این داستان در اصل منتشر شده توسط داکا پیک



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب