زنان و دختران معلول: برنامه ریزی برای دوره های در طول یک بیماری همه گیر

آسیا-اقیانوس آرام جنسيت سرفصل بهداشت نظر دانش آموز دبیرستان در شرق هند مطالعات جزوه در قاعدگی بهداشت. اعتبار

توسط AKHSHIJNEWS در 20 تیر 1399
آسیا-اقیانوس آرام جنسيت سرفصل بهداشت

نظر

Targeting boys with menstrual health education will not only improve girls’ school attendance but will help address menstrual-related myths and stigma.

دانش آموز دبیرستان در شرق هند مطالعات جزوه در قاعدگی بهداشت. اعتبار: استلا پل/IPS

دهرادون هند Jul 10 سال 2020 (IPS) - این بیماری همه گیر کوروناویروس و در نتیجه مستند شدت یافته ترین بی عدالتی در جامعه - به طور خاص کسانی که تحت تاثیر آسیب پذیر جامعه از جمله افراد معلول به ویژه دختران جوان است. به عنوان یک پیامد های اخیر توجه رسانه های بسیاری از سازمان های دولتی, سازمان های غیر انتفاعی و philanthropies گرد هم آمده اند برای اطمینان از زنان و دختران در جوامع از راه دور دسترسی به قاعدگی محصولات مراقبت از.

با وجود این تلاش ها تعداد زیادی از دختران معلول که به صورت دو بار از تبعیض — انگ ناتوانی و تابوهای مرتبط با قاعدگی — پشت سر گذاشته شده است.

زنان و دختران تشکیل می دهند بیش از نیمی از تعداد کل افراد معلول. اکثر آنها زندگی می کنند در پایین و کشورهای با درآمد متوسط. تعدادی از آنها محروم هستند حقوق اساسی بشر از آنجا که جامعه تنظیم نشده است تا خود را برای دیدار با نیازهای منحصر به فرد. برای مثال تعداد زیادی نیست و حضور در مدارس هستند و نه شاغل معنی و موضوع را به غفلت سوء استفاده و خشونت و آزار و اذیت جنسی و بسیاری دیگر.

قاعدگی سلامت نیازهای جمعیت های آسیب پذیر باید در اولویت قرار گیرد. هر دختر شایسته به امن و با وقار قاعدگی تجربه صرف نظر از معلولیت
خانواده و پدر و مادر دست و پنجه نرم کردن با اضافی نگران است که عبارتند از ایمنی و بهداشت در سراسر منارک (شروع دوره) و قاعدگی. این نگرانی بزرگ برای خانواده هایی که دختران باید شناختی و اختلالات فکری و رفتاری چالش ها به عنوان بخشی از ناتوانی های خود را. دانش و آگاهی در سراسر موثر قاعدگی مدیریت می شود یک چالش سنگین با اتکا به پدر و مادر و یا مراقبان.

این بیماری همه گیر است و بیشتر بدتر دسترسی و پشتیبانی با توجه به دسترسی محدود بسته شدن موسسات محدودیت ترافیک و محدودیت های مالی است. وجود دارد بسیاری از خانواده هایی که قادر به پرداخت هزینه یک بار مصرف محصولات بهداشتی برای دختران خود و تکیه بر روی پارچه قرار می دهد که بار اضافی از شستشو. اینها دوباره شسته شده و مورد استفاده مجدد قرار - اغلب خشک شده در فضاهای بسته و گوشه که دریافت نور خورشید خطر عفونت پس از re استفاده کنید. ننگ همچنان در اطراف دسترسی استفاده و دفع ایمن از قاعدگی محصولات به خصوص در شهری فقیر و روستایی زمینه.

حتی خارج از بیماری های همه گیر و بحران قاعدگی سلامت نیازهای جمعیت های آسیب پذیر باید در اولویت قرار گیرد. هر دختر شایسته به امن و با وقار قاعدگی تجربه صرف نظر از معلولیت. سیاست ها و شیوه های بهترین هستند اگر فراگیر و جای منحصر به فرد و مقررات و نیازهای زنان و دختران معلول است.

ما پیشنهاد می کنیم موارد زیر را چهار توصیه برای اطمینان از بدون وقفه قاعدگی خدمات بهداشتی و درمانی به ویژه عرضه محصولات در طول یک بیماری همه گیر و یا سایر اضطراری وضعیت بحران است.

اولین, آن مهم است که یک فراگیر مدیریت بحران سیاست یکی که prioritises جنسی و بهداشت باروری نیاز از دختران و زنان معلول با شور و مشورت است. توسعه سیستم های قبل از بیماری های همه گیر بنابراین این خدمات باقی بماند به عنوان ضروری و حیاتی در همه زمان ها را پشتیبانی بی وقفه و خدمات.

دومتأمين منابع در مقادیر کافی ضروری است - به طور متوسط اگر یک دختر یا زن با استفاده از 15-20 نوار بهداشتی در هر ماه ارائه حداقل سه ماه منابع از 20 پد را یک ماه به هر دختر معلول خواهد بود مناسب است. با فکری, اختلال اغلب قادر به پیگیری از قاعدگی خرما یا شناسایی علائم است که توسعه قبل از دوره قاعدگی. داشتن یک کافی سهام پد از قبل برای حفاظت در برابر موقعیت های شبیه به این بیماری همه گیر خواهد شد جلوگیری از توسل به unhygienic شیوه های.

سومداشتن آموزش های کافی از سلامت جامعه کارگران به شناسایی تعدادی از دختران معلول در جامعه و آینده خود نیاز دارد به خوبی در پیشبرد و برقراری ارتباط با سازمان های نظارت بر منابع به اطمینان حاصل شود به طور منظم و منابع کافی.

چهارمسازمان که لینک غیر فعال جامعه به سازمانها و خیرین باید قوی سیستم در محل برای مطابقت با نیازهای زمانی که آن را مورد نیاز است و که در آن مورد نیاز است. این پروسه باید بدون درز با نیازهای مشخص شده در پیشبرد کمکهای مالی همسان به خوبی با نیازهای اولویت اقدامات برای تعیین غیر فعال جوامع که نیاز به منابع بیشتر و پاسخگویی در توزیع.

اگر تمام اهدا کنندگان و philanthropies می تواند گرد هم می آیند برای فعال کردن ایجاد متمرکز dodol سازمان به channelise تهیه و توزیع و نظارت و ارزیابی سیستم می شود شفاف و پاسخگو و موثر است. از جمله ناتوانی سازمان در گفت و گو و واقعی تلاش است که به شرح زیر خواهد اطمینان از ایجاد زنجیره تامین است که در زمان تحویل به کسانی که به آن نیاز دارید بیشتر مانند روستاهای دورافتاده شهری فقیر شهرک مهاجر جوامع سخت برای رسیدن به محله های فقیرنشین.

برخی از موارد فوق در حال حاضر در محل در هند و نیاز به یکپارچه سازی و مقیاس برای رسیدن به جمعیت های آسیب پذیر مانند کسانی که با معلولیت. یونیسف توصیه می کند از طریق اخیر دستورالعمل فرآیندهای است که می تواند اجرا برای اطمینان از قاعدگی محصولات رسیدن دختران در طول یک بیماری همه گیر; این می تواند اقتباس شده از جمله صدای دختران معلول در تدوین استراتژی برای دیدار با نیازهای خود را.

پس از تمامدوره های زمانی نمی مکث برای یک بیماری همه گیر و هر گونه بحران و ما نیاز به اطمینان حاصل شود که نیازها و چالش های جمعیت آسیب پذیر هستند به اندازه کافی پرداخته شده است.

Dr Shubha Nagesh یک اطلس همکار در بهداشت جهانی حقوق صاحبان سهام و با این نسخهها کار با Latika روی پایه دهرادون هند

Monalisa Padhee دکترااست رئیس سلامتی ابتکار در دانشگاه پابرهنه ها کار با زنان و دختران در مناطق روستایی هند است. او یک ارشد Aspen جدید صدای همکار و اطلس همکار بهداشت جهانی حقوق صاحبان سهام.



tinyurlis.gdv.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن