جهان فقیر برخورد با خطر مضاعف: یک ویروس مرگبار و ویرانگر بار بدهی

, جامعه مدنی, اقتصاد و تجارت, ویژه, جهانی, عناوین, سلامت, انسان, حقوق بشردوستانه اضطراری نابرابری TerraViva سا

توسط AKHSHIJNEWS در 18 اردیبهشت 1399
, جامعه مدنی, اقتصاد و تجارت, ویژه, جهانی, عناوین, سلامت, انسان, حقوق بشردوستانه اضطراری نابرابری TerraViva سازمان ملل متحد

اعتبار: سازمان صندوق جمعیت ملل متحد

سازمان ملل متحد, مه 7 سال 2020 (IPS) - جهان فقیر ملل وضعیتی وخیم تحت یک حمله بی امان خود به اقتصاد شکننده توسط COVID-19 همه گیر داده اند به همان اندازه مرگبار ضربه بدن: در حال مدفون شدن در زیر بار بدهی های سنگین.

Abiy احمد نخست وزیر اتیوپی بود که برنده جایزه صلح نوبل در سال 2019 گفت: هفته گذشته که در سال 2019, 64 کشورها تقریبا نیمی از آنها در کشورهای جنوب صحرای آفریقا صرف بیشتر در سرویس دهی بدهی خارجی نسبت به سلامت.

اتیوپی به تنهایی او گفت: صرف دو برابر در پرداخت بدهی خارجی به عنوان بر سلامت. "ما صرف 47 درصد از ما کالا درآمد حاصل از صادرات بر بدهی" نوشت: در اصول ارزیابی قطعه در نیویورک تایمز.

با توجه به بر اساس UK-جشن بدهی کمپین برخی از کشورهای مبارزه با بار بدهی شامل لبنان که صرف حدود 41 درصد از درآمد خود را در بدهی; السالوادور که صرف 38 درصد از درآمد خود را در بدهی و سودان جنوبی که صرف 29 درصد است.

و این لزوما ترین بسیار مدیون کشورهای فقیر در جهان — سریلانکا می پردازد 48 درصد از درآمد خود را در بدهی و آنگولا 43%.

در 15 آوریل این گروه از 20 کشور جهان (G20) ارائه تسکین موقت به برخی از جهان پایین ترین درآمد کشور توسط تعلیق بازپرداخت بدهی تا پایان سال است.

اما متاسفانه خود را به بهترین پیشنهاد کاهش یافت و به مراتب کمتر از انتظارات است.

دبیر کل آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ به نام برای یک "بدهی بانكی" در تمام کشورهای در حال توسعه تحت تاثیر قرار بدهی آسیب پذیری. این شامل خارجی عمومی و تجاری بدهی.

"بخش خصوصی داوطلبانه و هماهنگ نامزدی در بدهی بحث بسیار مهم است" او اضافه می کند.

در سال 2020 "ما انتظار داریم که به از دست دادن معادل بیش از 300 میلیون شغل; کاهش در تجارت جهانی بین 13 و 32 درصد; حواله جریان به پایین و کشورهای با درآمد متوسط به افت حدود 20 درصد و سرمایه گذاری مستقیم خارجی به کاهش 35 درصد" سازمان ملل متحد هشدار داد در هفته گذشته.

کلمنس Landers یک سیاست همکار در واشنگتن مستقر در مرکز توسعه جهانی (CGD) گفت: IPS G20 دو جانبه بدهی تعلیق یک شروع خوب است, اما آن را تنها به طور موقت عکاسی در اندازه گیری.

در ماه های آینده, او با اشاره به آن روشن خواهد شد که برخی از کشورها نیاز به عمیق تر و دائمی تر تسکین.

"جامعه جهانی باید از این زمان برای ایجاد خطوط گسترده ای از منظم بدهی فرایند است که توزیع بار فضاي بين همه جانبه و تجاری طلبکاران".

در موازی استدلال Landers بین المللی موسسات مالی باید در پیدا کردن راه هایی برای استقرار تامین مالی بسته های بالاتر از سطح است که آنها در حال حاضر اعلام کرد به اطمینان حاصل شود که خالص جریان به کشورهای قوی هستند. اما موثر و روند منظم است به دور از یک داده شده است.

"آن را تا حد زیادی لولا در G20 توانایی ارائه یک طرح بلند پروازانه و حفظ قوی و فشار سیاسی برای رسیدن به یک رویکرد هماهنگ" او اعلام کرد.

استاد Kunal Sen مدیر دانشگاه سازمان ملل متحد– موسسه جهانی برای توسعه اقتصاد پژوهش (UNU-گسترده تر) گفت: IPS اعلام اخیر توسط دولت های کشورهای G20 بدهی مهلت قانونی برای فقیرترین کشورها است خوش آمدید ابتکار آن را به عنوان اجازه می دهد تا این کشورها را به خود اختصاص بودجه که رفته اند را به سرویس بدهی خارجی به مقابله با نیازهای فوری این بیماری همه گیر.

با توجه به جشن بدهی کمپین تعلیق را پوشش می دهد پرداخت بدهی توسط 77 کشور به G20 و سایر دولتها از 1 اردیبهشت تا پایان سال 2020 تخمین زده می شود 12 میلیارد دلار.

پرداخت خواهد شد و نه لغو شود اما آمده با توجه به توان پرداخت بین 2022 و 2024 همراه با علاقه تعلق در میان است. وجود خواهد داشت یک بررسی توسط G20 قبل از پایان سال 2020 به اینکه آیا اقدام دیگری گرفته خواهد شد.

G20 بیانیه همچنین خواستار طلبکاران خصوصی به طور مشابه به حالت تعلیق در پرداخت بدهی و در تماس های چند جانبه طلبکاران به بررسی گزینه برای انجام این کار است.

G20 اعضای آرژانتین, استرالیا, برزیل, کانادا, چین, فرانسه, آلمان, هند, اندونزی, ایتالیا, ژاپن, مکزیک, کره جنوبی, روسیه, عربستان سعودی, آفریقای جنوبی, ترکیه, انگلستان, ایالات متحده و اتحادیه اروپا (اتحادیه اروپا).

اتیوپی صدای نخست وزیر گفت: حداقل تعلیق پرداخت بدهی های گذشته باید نه فقط تا پایان 2020 بلکه تا زمانی که به خوبی پس از همه گیر است که واقعا بیش از.

"آن را باید شامل نه فقط بدهی تعلیق اما لغو بدهی. جهانی طلبکاران نیاز به صرف هر دو رسمی و دوجانبه و تجاری بدهی برای کشورهای کم درآمد" او اعلام کرد.

ریچارد Re ارشد همکار و مدیر Stimson مرکز فقط امنیت 2020 برنامه گفت: IPS G20 وزرای عاقلانه توافق در یک زمان محدود تعلیق بدهی پرداخت', بین در حال حاضر و تا پایان سال برای 77 از فقیرترین کشورهای جهان است.

"در حال حاضر از آن زمان برای طلبکاران خصوصی که بدهکار هستند USD $3 میلیارد دلار (یا یک چهارم از کل بدهی) به مرحله و شرکت در این ابتکار عمل" او اشاره کرد.

از آنجا که COVID-19 همه گیر در ادامه به تاثیر کشورها به روش های مختلف هنگامی که آنها شروع به انتقال از اورژانس در حال حاضر به بهبودی کامل فاز G20 باید دوباره نیاز به حفظ این سیاست در سال 2021 و 2022 در یک کشور به کشور اساس و با هدف کمک به تمام کشورهای منفی تحت تاثیر این بیماری همه گیر به عقب بر گردیم روی پای خود Ponzio اعلام کرد.

Anuradha Mittal, مدیر اجرایی, در اوکلند موسسه پیشرو ما مبتنی بر سیاست های اتاق فکر گفت: IPS این Covid-19 همه گیر انداخته بحران بی حد و حصر نسبت – فاجعه تاثیر است که احساس فقیرترین و ضعیف سازمان ملل.

با توجه به بانک جهانی را COVID تحت فشار قرار دادند تا در مورد 40-60 میلیون نفر به فقر شدید با بهترین تخمین می زنند که 49 میلیون.

بانک پیش بینی ها نشان می دهد که کشورهای جنوب صحرای آفریقا خواهد بود که منطقه سخت ترین ضربه در شرایط افزایش شدید فقر, او گفت:.

"در چنین زمان را به کمک مالی نیاز دارد که ایالات واکنش جهانی باید اطمینان حاصل شود فقط بازیابی و انتقال به آینده ای بهتر برای کسانی که بیشترین نیاز."

او با اشاره به این که در جمهوری آفریقای مرکزی است فقط سه هواکش سیرالئون 13 لیبریا دارای سه سودان جنوبی دارای چهار.

میتال گفت: کشورهای در حال توسعه باید تقویت سیستم بهداشت و درمان برای دفاع در برابر ویروس ها و حفاظت از اقتصاد و فقیر به جای استفاده از منابع ارزشمند به پرداخت بدهی خارجی که به هر حال هرگز به سود جامعه است.

"این وام ها اغلب تولید شده برای به اصطلاح "توسعه" پروژه های که نتوانسته اند به توسعه به کشور یا جمعیت هایی که در نظر گرفته شده بهره مند شوند".

در این زمان او استدلال آن است که مربوط به لغو دوجانبه و همه جانبه و خصوصی بدهی برای این سال و در عوض اضطراری مالی اضافی باید فراهم شود. این بار نیز خواستار واقعی مذاکرات در اطراف لغو بدهی.

بالاتر از همه, آن مهم است برای اطمینان از حذف وام اهرم برای باز کردن بازارها و نیروی اصلاحات از جمله افتتاح بازار زمین در اوکراین است. برنامه های وام در نظر گرفته شده برای کنترل اقتصاد و منابع طبیعی باید متوقف شود گفت: Mittal.

سارا-Jayne Clifton مدیر جشن بدهی کمپین گفت: G20 ارائه اولین گام در برخورد با قدر از coronavirus بحران بدهی اما خیلی بیشتر باید انجام شود.

G20 مقابله حیاتی را نگه می دارد پول در کشور در حال حاضر, اما امروز تعلیق به زودی تبدیل به فردا بحران بدهی مگر اینکه پرداخت لغو کامل.

"ما به فوریت نیاز به یک سازمان ملل متحد-led روند به لغو بدهی خارجی بدهکار به طلبکاران برای تمام کشورها در بحران" گفت: Clifton.

"تعلیق پرداخت بدهی به طلبکاران خصوصی است که تنها داوطلبانه است. انگلستان و نیویورک می توانید مطمئن شوید که آن اتفاق می افتد با معرفی قوانین اضطراری برای جلوگیری از هر گونه وام دهنده تحت پیگرد یک کشور برای توقف پرداخت بدهی در زمان بحران".

در غیر این صورت او استدلال "برندگان واقعی امروز معامله می تواند غنی دلالان که در حفظ و در حال پرداخت می شود با تشکر از بدهی تعلیق توسط وام دهندگان دیگر."

شماری از کشورهای آسیایی از جمله سریلانکا ، هند و پاکستان و بنگلادش و فیلیپین گرفته اند ضرب و شتم شدید در درجه اول به دلیل کاهش شدید مهاجر درآمد ناشی از بسته شدن صنایع و کار ساخت و ساز در خاورمیانه و خلیج فارس با توجه به COVID-19.

به گفته نیویورک تایمز میلیون ها نفر از سرخپوستان که در جهان عرب — به خصوص در کشورهای نفت خیز خلیج فارس — را از دست داده اند شغل خود را در هفته های اخیر به عنوان عرب اقتصادهای قرارداد تحت مستند.

"ما شده اند به گرفتن تماس پریشانی از خلیج فارس" گفت: Mahesh کومار, سخنگوی, هند, وزارت امور خارجه.

این بار گفت: رسانه های هندی گزارش داده اند که بیش از 150 ، 000 سرخپوستان در امارات متحده عربی درخواست برای تخلیه شود — و این که چند بزرگ نیروی دریایی کشتی های جنگی شده اند اعزام به امارات متحده عربی و مالدیو.

نویسنده را می توان در تماس thalifdeen@ips.org



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب