زندگی مخفی بین بگ

میثم بزرگترین پسر ارکوازی بوده قدیمی ترین طایفه ارکوازی به شمار می رود و شامل نژاد های( رستم ،بسام بگ ،یاری ب

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

میثم بزرگترین پسر ارکوازی بوده قدیمی ترین طایفه ارکوازی به شمار می رود و شامل نژاد های( رستم ،بسام بگ ،یاری بگ و حسن بگ )است و پس از مهاجرت میثو (میسم) ابتدا در تَرساق عراق سکونت گزیده و بعد ها به پشتکوه آمده است و این طایفه زادگاه غلامرضاخان ارکوازی است. در ابتدا این نکته را به خاطر بسپارید که برای خرید مبل شنی چه هزینه ای را در نظر دارید. ابتدا باید به ابعاد آن توجه کنیم. از اصلی ترین ویژگی های این مبل ها در انعطاف پذیری آن ها می باشد به گونه ای که افراد به راحتی این امکان را داشته باشند تا مبل خود را به نسبت حالت قرارگیری خود بتوانند تنظیم نمایند. شما مخاطبان عزیز می توانید از طریق فرم ارسال دیدگاه نطرات ارزشمند خود را برای ما ارسال کنید. شاید در اولین نگاه به این بین بگ ها یک کیسه ی را مشاهده کنید که داخل آن از موادی پر می باشد ولی با قابلیت حالت پذیری آن می توانید فرم آن را به یک مبل ایده آل و طبی تغییر دهید. به همین منظور شرکت های سازنده به منظور کاهش فروش این محصول و افزایش بیشتر محصولات خود اقدام به تولید صندلیهای شادی دونفره کردند که استقبال زیادی هم از آن شد. This h᠎as  been c​reated with t he he lp ​of GSA Conten t ​Ge ne᠎rato r DEMO!

برخی از این مبل های شنی دارای زیر پایی های مخصوص هستند که از آن ها می توانید برای نشستن و با قرار دادن لوازم و حتی دراز کردن پاهای خود استفاده نمایید. در برخی از این مبل ها دسته هایی تعبیه شده است که موجب سهولت در حمل آن می شود. ۵-طایفه ملک شونی:از بزرگترین طایفه های ارکوازی و متشکل از چهار تیره(قوچگه،شاه محمد ،فروز بگ،شمس اللهی) و ساکن شهر چوار هستند .و برخی اصالت این طایفه را از ایل ملکشاهی دانسته و برخی دیگر آنها را مله شونی های کرند و اسلام آباد میدانند که برخی از انها در زمان والیان پشتکوه به اسلام آباد مهاجرت کرده اند. ۹-طایفه آسنگر:این طایفه یکی دیگر از طوایف بخش مرکزی چوار و مجاور با تیره های قیطولی بوده و قسمت دیگری از این طایفه در شهر گُواور اسلام آباد است و اهالی این طایفه در روستا های :گله جار و اسنگرحداد میباشند.

۱۲-طایفه ریزه وند:کوچک ترین طایفه ارکوازی است و در گله جار بوده و اصالت این طایفه از ایل ریزه وند (چهاردولی)میباشد .قسمت دیگری از این طایفه در روستای ریزه وند در طایفه ظفروند بولی است.و کل این طایفه از یک تیره با نام زارع (زارعی)تشکیل شده است. ۳-طایفه قیطولی:از بزرگترین طایفه های ارکوازی، قیطولی است که از چند تیره متفاوت تشکیل شدهاست.اصل و نسب این طایفه دارای بحث و شبهه فراوان است این طایفه از ۶ تیره(فیض اله گله زار، اسی عسکر گله جار، کمره و اکبر انارگ، مهدی بگ بوالحسن، دوریش طاق طاوی) تشکیل شده است و همه قیطولی هستند اما هم ریشه نیستند تیره فیض اله اصالتا از ایل ملکشاهی و طایفه گلان هستند و تیره دوریش در طاق طاوی اصالتا لر هستند ولی چهار تیره کمره و اکبر و مهدی بگ و اسی عسکر ،قیطولی وارکوازی اصل میباشند همچنین یکی از نوادگان کمره و اکبر به نام محمد سیه گه است که امروزه با نام طایفه سیه گه در چمزی ایل ملکشاهی است و اصالتا قیطولی ارکوازی هستند. باید دقت نمایید جنسی را که برای مبل خود انتخاب می کنید بسیار مقاوم در برابر فشار و سایش باشد و از همه مهم تر ضد تعریق و ضد آب باشد.

اگر برای باغ ویلای خود می خواهید یا در کنار استخر خرید مبل شنی اشتباه است. همان گونه که قبلا نیز به این موضوع اشاره شد این محصول از ابعاد گوناگونی برخوردار است و شما با در نظر گرفتن این موضوع که قصد خرید بین بگ را برای افراد بزرگسال می خواهید یا برای کودکان می توانید ابعاد آن را تعیین کنید و همین طور با در نظر گرفتن فضای محیطی که قصد قرار دادن آن را دارید می توانید اندازه ی آن را انتخاب نمایید. قابلیت تحمل وزن نیز یکی از ویژگی های مهمی می باشد که در هنگام خرید بین بگ ها و صندلی های شنی باید به آن توجه نمایید ، قابلیت تحمل وزن این محصول 100 کیلو گرم می باشد که در مقایسه با سایر مبل های شنی از کیفیت قابل قبولی برخوردار می باشد . با توجه به ساختار این نوع از مبلمان های راحتی، بهتر است آنان از دوختی باکیفیت و بسیار مستحکم نیز برخوردار باشند.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن