آموزش آپدیت تلویزیون شیائومی

آموزش آپدیت تلویزیون شیائومی تنوع بسیار پایین در ایران The CI + slot نداشتن تلویزیون هایی در رده کیفیت QL

توسط AKHSHIJNEWS در 18 بهمن 1401

آموزش آپدیت تلویزیون شیائومی

  1. تنوع بسیار پایین در ایران
  2. The CI + slot
  3. نداشتن تلویزیون هایی در رده کیفیت QLED
  4. حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی

xiaomi tvیکی از پیامهایی که بسیاری از کاربران تلویزیون شیائومی پس از مدتی استفاده با آن روبرو میشوند، پیامِ “Update Required” است؛ که نشان میدهد تلویزیون شما به آپدیت و بروز رسانی نیاز دارد. اگر قصد آپدیت تلویزیون خود را دارید و با دیدنِ این پیام دلهره به جانتان افتاده، بهتر است آرامش خود را حفظ کنید و در ادامه همراه ما باشید. چگونه میتوان تلویزیون شیائومی را آپدیت کرد؟ گام اول: تلویزیون شیائومی خود را روشن کرده و وارد بخش تنظیمات شوید. گام دوم: در بخش تنظیمات، بر روی عبارت «درباره» کلیک کنید و وارد این بخش شوید. گام سوم: حالا وارد رابطِ کاربریِ سیستم خود شوید. گام چهارم: در صورتیکه بر روی نسخهی تلویزیونی می یو آی کلیک کنید، تلویزیون به طور خودکار ورژنِ خود را بررسی کرده و تشخیص میدهد. گام پنجم: اگر نسخهی جدیدی عرضه شده بود، بر روی «آپدیت سریع» کلیک کنید. گام ششم: وقتی آپدیت به اتمام رسید، وارد رابط کاربری اصلی شوید. آپدیت تلویزیون شما با موفقیت به اتمام رسیده است. آپدیت تلویزیون شیائومیِ من با مشکل مواجه شده است؛ چه کنم؟ ابتدا یک بار تلویزیون را از برق بکشید و مجددا وصل کنید. پس از ریاستارتِ تلویزیون، مجددا برای دانلود نسخهی جدید تلویزیون خود اقدام کنید. وارد تنظیمات فضای کاربری خود شوید و پیکربندیِ اتوماتیک را ببندید. سپس Submit را انتخاب کرده و مجددا تلویزیون خود را خاموش کنید تا خود را بروزرسانی کند. اینترنت خود را چک کنید. در صورت اطمینان از وجود اتصال به شبکه، اگر دیدید تلویزیون هنوز هم نمیتواند خود را آپدیت کند؛ ممکن است نیاز به تنظیم مجددِ تلویزیون وجود داشته باشد.

تلویزیون شیائومی - چیست؟

xiaomi tvشیائومی می تیوی 6 اکستریم ادیشن همچنین دارای چیپ مرکزی مدیاتک MT 9950 است که قدرت بالایی در پردازش تصویر و سایر محاسبات دارد. نکته جالب در این تلویزیون اندرویدی، وجود وبکمی پاپآپ مجهز به دو دوربین ۸ و ۴۸ مگاپیکسلی است که با کیفیت بالای آنها میتوانید حتی به انجام ورزشها و فرامین حرکتی در روبهروی تصویر مشغول شوید. یکی دیگر از تلویزیونهای بالارده و باکیفیت شیائومی، می تیوی 6 OLED نام دارد. این تلویزیون با وضوح 4K، سیستم صوتی مناسب، جدیدترین فناوریهای تصویری و چیپست مرکزی قدرتمند و استانداردهای بینالمللی، محصولی جذاب برای علاقهمندان است. ما با یک تلویزیون مجهز به پنل OLED طرف هستیم که نرخ نوسازی تصویر آن در حالت عادی ۶۰ هرتز و با فعالسازی فناوری MEMC به ۱۲۰ هرتز میرسد. عمق رنگ ۱۰ بیت، زمان پاسخگویی کمتر از ۱ میلیثانیه، سیاهی واقعی با صفر نیت نور و حداکثر ۱۰۰۰ نیت روشنایی، از ویژگیهای اولیه تلویزیون شیائومی می تیوی 6 اولد است. بهترین تلویزیون شیائومی مجهز به یک پورت HDMI 2.1 و دو پورت معمول HDMI 2 است که میتوان از ورودی نسل جدید برای اتصال کنسولهای پلیاستیشن 5 یا ایکسباکس سریز ایکس استفاده کرد.

راهنمای برتر تلویزیون شیائومی

شیائومی بهطور مداوم نوآوریها را دنبال میکند و تجربه کاربری با کیفیت بالا و کاربردی بودن محصولاتش را همراه با قیمتی عادلانه عملیاتی کرده است. شیائومی در بازار گوشیهای هوشمند سهم قابل توجهی را در اختیار دارد و محصولاتش در مجموع به بیش از 100 کشور صادر میشوند. شیائومی در سال 2011 اولین گوشی هوشمند خود را عرضه کرد و در ابتدا محصولات خود را فقط به صورت آنلاین میفروخت. این شرکت همچنین در تولید عمده لوازم خانگی از جمله تلویزیون و تصفیهکننده هوا با استفاده از اینترنت اشیاء مشغول فعالیت است. همچنین اکوسیستم اختصاصی خود را برای خانه هوشمند با نام Mijia راهاندازی کرده است که محصولاتی از جمله سشوار، جاروبرقی رباتیک، مسواک برقی، تردمیل، پیچگوشتی، کتری برقی، ترازو، چراغ خواب هوشمند و صدها محصول دیگر را شامل میشود. شما میتوانید برای مشاهدهی مشخصات و قیمت تلویزیون شیائومی به بخش محصولات زومیت مراجعه کنید. زومیت در تلاش است تا با ارائه مشخصات فنی انواع تلویزیون Xiaomi و نمایش قیمت فروشندگان معتبر اینترنتی، خریدی آسان را برایتان فراهم کند.

IFrame

همانطور که میدانید، این تکنولوژی ها سبب می شود که صدا و تصویر پخش شده از تلویزیون مکمل همدیگر باشند و کاربر به نهایت لذت و هیجان در خلال تماشای تلویزیون برسد. وجود تکنولوژی Dolby Audio در تلویزیون شیاومی L32M5 بسیار منحصر به فرد است که باعث میشود صدای خروجی از دستگاه بسیار واضح، رسا و طبیعی به نظر برسد. همانطور که در بالا اشاره شد، شرکت شیائومی از صفحه نمایش تخت برای تلویزیون شیاومی L32M5 استفاده کرده است که دارای تنوع رنگ فراوان بوده و تصویر را با بهترین کیفیت برای کاربر نشان می دهد. این دستگاه بر روی دو پایه قرار دارد که در وسط قرار دارند و همچنین این تلویزیون از پلاستیک درجه بک با کیفیت بسیار بالا ساخته شده که موجب استحکام تلویزیون می شود. تلویزیون L32M5-5ASP سایز 32 اینچ یکی از تلویزیون های 2020 شیائومی می باشد. تلویزیون شیائومی M5-5ASP دارای صفحه نمایش ال ای دی و کیفیت تصویر HD است.

xiaomi tvتلویزیون 55 اینچ شیائومی مدل P1 از برند های شاخص در این عصر،یعنی عصر ماشین و تکنولوژی می باشد. که در جهت رفاه حال مردم و در کمک به آسایش و آرامش مردم جهان تولید شده است. تلویزیون شیائومی P1 با استفاده از بهره گیری و پشتیبانی از تکنولوژی ANDRAID TV بار مدیریت برنامه های اینترنتی در تلویزیون را به دوش می کشد. تلویزیون شیائومی به صورت کاملاً ظریف و باریک طراحی شده و بر روی دو پایه بر روی میز قرار می گیرد. و در دکوراسیون خانه به شکل بسیار زیبایی خود نمایی می کند. تلویزیون شیائومی P1 قابلیت پشتیبانی از انواع مرورگر ها را در جهت اشتراک گذاری مشتریان در فضای اینترنت و لذت بردن از جدید ترین فیلم ها و موزیک ها را دارد. 3840 به نمایش می گذارد. که میزان وضوح کیفیت تصویر را تا 4 برابر FHD بالا می برد. کیفیت تصویر در این محصول به شکل بلورین و کریستال می باشد. کیفیت تصویر 4K در وضوح کامل و میزان پیکسل بندی بر روی صفحه نمایش متراکم گشته و کیفیت تصویر را در UHD به نمایش در می آورد.

مطمئن باشید کیفیت ۴K روی تلویزیون شما به نمایش در می آید، خواه با سیم از طریق HDMI و USB و خواه بی سیم و از طریق wifi. تلویزیون شیائومی اندروید دارای دو سیستم عامل است. مخصوص خود شیائومی است و Patch-wall نام دارد که البته در ایران کار نمی کند. سیستم عامل اصلی اندروید تی وی است. سیستم عامل اندروید تی وی بهترین است. می توانید هر برنامه ای که می خواهید از پلی استور دانلود کنید. اندام همگی در اختیار شماست. سیم به تلویزیون منتقل کنید و از شر کابل HDMI به راحتی و به طور کامل خلاص شوید. تلویزیون شیائومی ۴S یک تلویزیون همه چیز تمام تلویزیون شیائومی 4s 55 اینچ است. دنیا سربلند بیرون آمده است. بهترین کیفیت، بهترین قیمت و به روز بودن را یکجا دارید. نیوفتید. تلویزیون شیائومی ۴S ساخت برند شیائومی است اگرچه از لحاظ قیمتی به آنها بیشتر شبیه است تا برند هایی مانند سونی و سامسونگ و ال جی. از ارزش خرید بالای آن نیز غافل نشوید چون که مشابه چنین کیفیتی در برند های مطرح ۲ برابر برای شما هزینه دارد.

xiaomi tvطراحی این تلویزیون با حاشیه ظریف و باریک از جنس آلومینیوم براق، زیبایی و اطمینان لازمه را به دستگاه بخشیده است. اندازه این تلویزیون در طول ۱۴۸ سانتیمتر و ارتفاع ۸۴ سانتیمتر بوده که یک دستگاه تمام صفحه با نسبت صفحه نمایش به بدنه ۹۴ درصد را فراهم کرده است. پنل تلویزیون شیائومی از نوع IPS با زاویه دید ۱۷۸ درجه بوده که نمایش با کیفیت تصاویر را فراهم میکند. ۲۱۶۰ پیکسل و 4K با نرخ نوسازی مرسوم ۶۰ هرتزی و عمق رنگ bit-10 میباشد. کیفیت صدای تلویزیون شیائومی k4 با برخورداری از تکنولوژیهای دالبی، DTS، Bass Reflex، پشتیبانی از کدکهای صوتی OGG ،AAC ،FLAC ، کنترل صوتی و جستجوی صوتی برتری این مدل را تکمیل کرده است. این مدل دستگاه دو عدد بلندگو داشته که توان هر یک ۸ وات است و در مجموع توان خروجی کلی ۱۶ وات صدا را فراهم میکند. در مجموع میتوان گفت که در بررسی کیفیت تلویزیون شیائومی و تکمیل مرحلهای قابلیتها و امکانات این دستگاه را باید مظهر عملی ضربالمثل آهسته و پیوسته عمل کردن این کمپانی دانست.

  • نوع پنل: VA
  • نرم افزار Android tv
  • Afraland - 6 ماه پیش
  • حافظه داخلی: 16 گیگ
  • دارای 2 پورت USB 2.0
  • رنگ های غیر طبیعی
  • بلندگو Dolby Audio, DTS-HD دو بلندگوی 10 واتی
  • حافظه ۱۶ گیگابایتی

بدون هیچ جای شک و شبهای میتوان گفت که امروزه در هر خانهای حداقل یک تلویزیون وجو دارد (با فرض اینکه خانواده به نان شب محتاج نباشد). حال باید دید که هر خانواده از چه برندی خریداری کرده است. اگر شما جز افرداد طرفدار برند شائومی هستید، پس با همراه شوید. تلویزیون شیائومی را میتوان جز جدایی ناپذیرر خانه دانست و پر کننده اوقات فراغت خانواده. بنابراین خرابی آن باعث ناراحتی بسیاری میشود. در حالی که یکی از بهترین و باکیفیتترین برندهای تلویزیون، شیائومی است اما این برند معتبر نیز امکان خراب شدن دارد. جای نگرانی نیست. با وجود کارشناسان شیائومی تی وی تعمیر، شروع به کار مجدد و تعمیرات تلویزیون شیائومی در محل بسیار سریع و مقرون به صرفه امکانپذیر است. تعمیرگاه مجاز ما باتوجه به اقتصادی موجود الویت خود را در تعمیر تلویزیون شیائومی قرار میدهد نه تعویض قطعات. تنها در صورتی تعویض صورت میپذیرد که قطعه کاملا از کار افتاده kalinab باشد.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد kalinab لطفا از سایت ما دیدن کنید.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن