آیا سرمایه گذاری بر روی پروژه تریتیوم 4 ارزش اقتصادی دارد؟

در راستای کمک به صاحبخانه شدن هموطنان، چندین پروژه مسکونی در حال بهره برداری هستند که یکی از جدیدترین این پروژ

توسط AKHSHIJNEWS در 15 تیر 1400

در راستای کمک به صاحبخانه شدن هموطنان، چندین پروژه مسکونی در حال بهره برداری هستند که یکی از جدیدترین این پروژه ها، پروژه تریتیوم ۴ است. این پروژه در زمینی به وسعت ۸۷۶۰ متر در استان البرز در حال بهره برداری است که موقعیت مناسبی را برای خریداران مهیا کرده است.

این پروژه به صورت برج های ۲۳ طبقه سه وجهی طراحی شده که در مجموع ۲۰۰ واحد مسکونی را در نهایت در اختیار خریداران قرار می گیرد. در هر برج، از این ۲۳ طبقه تعداد ۱۸ طبقه آن دارای کاربری مسکونی، ۱ طبقه لابی و نیز ۵ طبقه به اجرای مشاعات اختصاص یافته است.

 

نحوه طراحی راهرو های پروژه تریتیوم 4

همانطور که گفتیم پروژه تریتیوم 4 به صورت دو برج ۳ وجهی طراحی شده است که در هر وجه آن دو لاین آسانسور تعبیه شده است به این صورت که یک لاین آسانسور مخصوص نفر بر و لاین دیگر مخصوص باربر و در مجموع برای هر طبقه ۶ لاین آسانسور فعال ایجاد می شود. با این طراحی قطعا ترافیکی در رفت و آمد ساکنین به طبقات دیگر به وجود نمی آید.

طول و عرض راهرو های این پروژه به ترتیب ۱۴ و ۴ متر است که فضایی آزاد را با نمای شیشه ای زیبایی به وجود می آورد. در خصوص متراژ واحد های این برج می توانیم بگوییم که در مجموع سه تیپ متراژی ۱۲۵، ۱۳۹ و نیز ۲۵۰ متری قرار دارد که واحد های ۲۵۰ متری به صورت پنت هوس هستند و این برای کسانی که عاشق خانه های بزرگ هستند بی نظیر خواهد بود.

 

شرایط خرید و فروش برج های تریتیوم 4

با توجه به تورم قیمت مسکن مسئله ای که خریدار را دلگرم به خرید مسکن می کند این است که بتواند قیمت تمام شده آن را به صورت اقساط پرداخت کند تا فشار کمتری را تحمل کند. در این راستا هیئت مدیره پروژه تریتیوم 4 اقدام به واگذاری این واحد ها به مشتریان به صورت اقساط دراز مدت کرده اند.

شرایط خرید واحد های این پروژه به این صورت است که تنها ۳۰ درصد از مبلغ کل واحد به صورت نقد از خریدار دریافت می شود و مابقی آن به صورت اقساط پرداخت خواهد شد. ۶۰ درصد از قیمت نهایی در قالب ۲۷ قسط به صورت ماهیانه باید به حساب تعاونی واریز شود. ۵ درصد از مبلغ نیز در هنگام تحویل واحد مشتری و در نهایت ۵ درصد دیگر نیز در هنگام واگذاری سند از مشتری دریافت می شود. یکی از دلایل سرمایه گذاری خریداران در این پروژه قیمت کل آن پروژه تریتیوم 4 به صورت اقساط پرداخت می شود و در نتیجه کمترین فشار به خریدار وارد می شود.

 

دلایل به صرفه بودن خرید واحد‌های پروژه تریتیوم 4 از لحاظ اقتصادی

دلایل مختلفی وجود دارد که سرمایه گذار را مجاب به سرمایه گذاری در این منطقه می کند. از جمله دلایل ارزشمندی این واحد ها از لحاظ اقتصادی، موقعیت مکانی بسیار مناسب آن با دسترسی به اتوبان و نیز مراکز مهم تهران است. مورد دوم این ارزشمندی، امکان پرداخت هزینه به صورت اقساط است که کمترین فشار اقتصادی به خریدار وارد شود.

رزومه کاری موفق تعاونی مربوطه، دسترسی به امکانات رفاهی، عدم اضافه قیمت واحد ها در اثر تورم، قراردارد قانونی دو طرفه و مشخص بودن متراژ واحد و طبقه پروژه از دیگر دلایل ارزشمندی پروژه تریتیوم 4 از لحاظ اقتصادی است.

 

 

آخرین مطالب