با اصول سئو و بهینه سازی سایت آشنا شوید

دوره آموزش سئو روز 1396/06/03 که دیروز میشد . این روز ها بسیاری از افراد از گوشی های هوشمند برای جستجو در ای

توسط AKHSHIJNEWS در 22 شهریور 1401

دوره آموزش سئو روز 1396/06/03 که دیروز میشد . این روز ها بسیاری از افراد از گوشی های هوشمند برای جستجو در اینترنت بهره می برند و به همین سبب بهتر است طراحی مناسبی برای این بخش داشته باشید.


سئو وب سایت

بیشتر از همه مهم است که چقدر خودش را در این حوزه به روز نگه میدارد. مرحله بعد زمانی که شما بحث میزان سرچ رو بررسی کردین تحقیق درمورد کلمات کلیدی پولساز حوزه شماست و همینطور انتخاب صفحه مناسب برای لندینگ کردن کلماته.


بررسی سئو وب سایت

LSI (نمایه سازی معنایی نهفته) - خلاصه اساسی LSI این است که محتوای یک وب سایت توسط Google و سایر موتورهای جستجو خزیده می شود که در آن رایج ترین کلمات یا عبارات ، همراه با مترادف و کلمات مرتبط ، به عنوان کلمات کلیدی برای هر صفحه در نظر گرفته می شود.


سئو سازی وب سایت

بهینه سازی وب سایت بیشتر به عوامل داخلی بستگی دارد و با بهبود ساختار سایت و همچنین فرمت آن سعی در افزایش جایگاه سایت شما در گوگل دارد. بهینه سازی وب سایت جهات مختلفی دارد همانند بهینه سازی داخلی که به تمامی کارهایی گفته میشود که شما در داخل سایت آنها را انجام میدهید و همچنین بهینه سازی خارجی که در خارج از سایت شما رخ میدهد.


همچنین در صورتی که نیازی به خدمات پیشرفته سئو داخلی، سئو خارجی و سئو تکنیکال، جهت بهینه سازی سایت فروشگاهی داشتید. در سالهای گذشته بسیاری از سایتهایی که محتوای به درد بخور، مرتبط یا مفید نداشتند از نتایج جستجوی گوگل حذف شدند.


در گذشته تنها شرکت ها و کسب و کار های محدودی اقدام به تاسیس سایت برای کسب و کار خود می کردند آن هم سایت هایی به صورت نمادین که تنها اطلاعاتی محدود و بعضا ناقصی را در اختیار بازدیدکنندگان قرار میدادند و بیشتر جنبه نمایشی جهت بالا تر بردن کلاس کاری نام شرکت یا کسب و کار بود منتها در سالین اخیر با افزایش اطلاعات مردم و متخصصین این حوزه با قوانین و معیار های گوگل و روش های بهینه سازی سایت ها علی الخصوص سئو دنیای طراحی سایت در ایران دچار تغیرات اساسی و اصولی شد و به استاندارد های جهانی نزدیک تر شد.


شما در این شبکهها میتوانید محتواهای سایت خود را به اشتراک بگذارید و از این طریق بازدیدهای سایت را افزایش دهید. علاوه بر متن دارای محتوا از تمامی اشکال اعم از تصاویر ، ویدیو و اینفوگرافیک ها باشد تا باعث افزایش جذابیت محتوا در جهت بیشتر مدت زمان حضور مخاطب در سایت شود.


اولین گام برای “SEO” سایت فروشگاهی، کد نویسی بهینه وب سایت بر اساس اصول سئو است. وب سایت کلاه سئو ما، به خوبی با اصول کدنویسی بهینه آشنا هستند. پس از انجام اصلاحات مورد نظر شما و تایید نهایی، فرآیند طراحی گرافیکی براساس اصول “UI/UX” و کدنویسی سایت آغاز خواهد شد.


دارا بودن رابط کاربری مناسب و جذاب: پس از سرعت دومین فاکتوری که مخاطب بعد از ورود به سایت شما با آن برخورد خواهد کرد رابط کاربری سایت شما خواهد بود ، این فاتور یکی از مهم ترین فاکتور های جذابیت سایت شماست زیرا یکی از مهم ترین فاکتورهایی است که باعث می شود که مخاطب تصمیم بگیرد در سایت شما باقی بماند یا خیر و یا بعدا مجدد به سایت شما سربزند یا خیر.


بعد از طراحی سایت و یا قبل از آن شما نیاز دارید که کلیه مراحل را برای گرفتن بهترین نتیجه بهینه ساز به یک تیم یا فرد حرفه ای بسپارید. حال اگر شما در گوگل جستجو کنید و با وب سایت هایی مواجه شوید که عملا فقط برای موتورهای جستجوگر تولید محتوا کرده اند به احتمال زیاد به پاسخ خود نمی رسید اگر این روند ادامه داشته باشد و تمامی وب سایت های به همین شکل عمل کنند شما دیگر از گوگل استفاده نخواهید کرد و گوگل کاربران خود را از دست خواهد داد!


Language: در این قسمت می تواانید، زبان محتوای خود را مشخص کنید. تولید محتوا مستمر و همینطور لینک سازی باکیفیت هم می تونه به میزان رشد سایت شما حسابی کمک کنه. پس از بارگذاری محتوا روی اسلایدشیر میتوان فرد میتوان را در وبنوشت شخصی خودش جاسازی کند و برخی از سرویسهای وبنویسی ابزارکهایی را بدین منظور طراحی کردهاند.


پس اینکه نتایج جستجوی تمام کاربرها یکی باشه حتی با اینکه یک کلمه کلیدی مشخص باشه تضمین نمی شه. سرعت: بدون شک یکی از مهم ترین ویژگی های سایت جذاب برای مخاطبان سایتی است که با سرعت بالا لود شود و به اصطلاح مخاطب را برای بالا آمدن صحات مطل نکند.


ریسپانسیو یکی از روش های بهینه سازی وب سایت برای مرورگرها و گوشی های موبایل است. با گسترش فصای مجازی و افزایش چشم گیر استفاده مردم از آن به خصوص پس از ورود گوشی های هوشمند توجهات به این حوزه سبب رشد محسوس مخاطبان و دسترسی گسترده تر مردم به اینترنت افزایش یافت .


پس مهم است اما همهچیز نیست و اگر تنها به لینک سازی بپردازید، حتما به سایت خود ضرر زدهاید. در این فرم، خواستهها، نیازها، نوع کسبوکار خود را به ما اعلام مینمایید. باید این موضوع که سایت به چه هدفی و برای چه نوع کسب و کاری (خدماتی ، فروشگاهی ، شرکتی یا کارخانجات ) طراحی شده است دقت ویژه ای بشود.


درباره نوع خدمات یا محصولات شما اطلاعات و توضیحات کاملی به مخاطب ارائه کند تا در ذهن مخاطب این تصویر القا شود که شما تسلط کامل بر کسب و کار، محصولات و خدمات خود دارید. علاوه بر تبلیغ وب سایت برای دریافت لینک، باید روی تبلیغ نام تجاری خود نیز کار کنید و صحبت درباره آن را در شبکه ها و رسانه های اجتماعی ترویج دهید.


در یک سایت برای انجام لینک دهی های داخلی باید صفحه اصلی را در اولویت قرار دهید زیرا اعتبار صفحه اصلی در هر سایتی از سایر صفحات بیشتر است و به همین دلیل افراد توجه ویژه ای بر روی این بخش دارند.


با توجه این ها می توان گفت که دنیای اینترنت و وبسایت ها تبدیل به فرصتی عالی برای افزایش توجه و مخاطب، فروش و سود بیشتر و در نتیجه گسترش کسب و کارها شده است.


برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این خدمات و دریافت مشاوره سئو، با ما تماس بگیرید. در صورتی که لینک خراب در صفحات تان وجود داشته باشد، کاربران هنگام استفاده از آنها با خطای 404 روبرو می شوند.


از طرف دیگر، در سایتهایی که درگاه پرداخت آنلاین تعبیه شده است، باید امنیت پرداختهای بانکی تامین شود. بنابراین اگر می خواهید سایت شما در SERPs برجسته شود، توصیه می کنم از Schema حتما استفاده کنید. بعد از تحویل سایت فروشگاه اینترنتی، ۶ ماه خدمات پشتیبانی از مجموعه SEOEDU دریافت خواهید کرد.


بنابراین خیالتان از بابت پشتیبانی سایت راحت باشد. دارای بخش پشتیبانی قوی باشد تا در صورت نیاز مخاطب به سوالات و مشکلات مخاطبان پاسخ مناسب داده شود. قسمت هایی که در بحث زیبایی و جابیت باید مورد توجه قرار بگیرد شامل تمام بخش های سایت شما اعم از (رنگبندی، طرح های گرافیکی، قالب حرکتی کل سایت، جایگیری و نحوه جایگیری لینک ها و بخش ها و…) هستند.

آخرین مطالب