جدیدترین قوانین 2021 مهاجرت به کانادا

آکادمی اکسیر تلاش می کند در این تصمیم گیری راهنمای شما باشد و بهترین موسسات مهاجرت به کانادا را به شما معرفی ک

توسط AKHSHIJNEWS در 1 بهمن 1399

آکادمی اکسیر تلاش می کند در این تصمیم گیری راهنمای شما باشد و بهترین موسسات مهاجرت به کانادا را به شما معرفی کند. بهترین موسسات مهاجرتی کانادا در چند سال گذشته تعداد داوطلبین مهاجرت بسیار زیاده شده و جالب تر آنکه، بخاطر هویت مهاجرپذیری کشور کانادا، سهم بزرگی از این عده، کانادا را هدف مهاجرت تحصیلی، کاری یا زندگی خود می کنند . اعتبار مجوز تحصیل 90 روز بعد از اتمام دوره تحصیلی پایان می یابد و پس از آن ویزای تحصیلی دانشجو نیز منقضی می گردد. بعلاوه، با توجه به تجربه و آگاهی موسسات مهاجرتی، متقاضی مهاجرت مشاوره هایی دریافت می کند که کمک می کند اشتباه نکند و منابعش را هدر ندهد. یک مشاور مهاجرت خوب قطعا می تواند راهنمایی مناسبی برای تصمیم درست به شما بکند. شرکت ها و موسسات حقوقی مهاجرت به کانادا دقیقا چه می کنند؟ این موسسات با استفاده از وکلایی که در کانادا دارند، بدون رفت و آمد و هزینه های آن توسط خودِ مهاجر، کار ها را به نیابت انجام می دهند و مهاجرت به کانادا تسهیل می شود. سیستم جدیدی به نام Express Entry در دستور کار مهاجرت به کانادا وجود دارد که اداره ی شهروندی و مهاجرت کانادا (CIC) برنامه ی مهاجرت به کانادا از طریق نیروی کار ماهر فدرال (FSWP) را می پذیرد.

مهاجرت به کانادا

تنها با فاصلهی چند دقیقه میتوانید از یک مرکز شهر شلوغ و پرزرقوبرق به ارتفاعات کوهستانی برسید و از طبیعت لذت ببرید. مهاجرت دانشجویی به کانادا نیاز به داشتن ویزای تحصیلی کانادا می باشد و متقاضیان تحصیل در کانادا که می خواهند در این کشور پهناور ادامه تحصیل دهند باید قبل از اقدام برای اخذ ویزای دانشجویی، نامه پذیرش از دانشگاه ها یا آموزشگاه های DLI: designated learning institution بگیرند. به همین خاطر، تایم زیادی را به بررسی موشکافانه موسسات و دفاتر حقوقی مهاجرتی در مورد کشور کانادا سپری کرده و ماحصل مقاله پیش رو می باشد که امید است مفید واقع شود. برای مثال، برای مهاجرت تحصیلی به کانادا نیاز به تشکیل پرونده در ادارات مختلف از جمله اداره مهاجرت کانادا، دانشگاه مورد نظر، مثلا دانشگاه ساسکاچوان، محل سکونت و غیره وجود دارد که همه این ها، بدون نیاز به رفت و آمد و حضور مهاجر، با پرداخت هزینه هایی طبق تعرفه آن موسسه مهاجرت به کانادا انجام می شوند.

کانادا دانشجویان بین المللی مبلغ 295 دلار ضرب بر تعداد دوره های اعتباری که برای آنها ثبت نام می کنند، پرداخت می کنند. دولت کانادا نیز تا زمانی که تمکن مالی آنها مشخص شود از آنها حمایت میکند. افراد پناهنده به کشور کانادا تا زمانی که با درخواست آنها از طریق پناهندگی موافقت شود. مهاجرت به کانادا می تواند از کشورهای دیگر چالش برانگیزتر باشد چرا که کانادا مهاجر پذیر بوده و بالطبع، قوانین سفت و سخت خود را دارد و قطعا بدون مشاوره و داشتن وکلا و راهنمایان این عرصه، وقت و ثروت شما تلف خواهد شد. به این شکل، کار مهاجرت شما مثل آب خوردن انجام می شود. تقریبا، خیلی کوتاه می توان گفت که مهاجرت به کانادا بدون کمک یک موسسه مهاجرتی کانادا، تقریبا انجام شدنی نیست مگر آنکه اقوام شما خودشان مهاجرِ ساکنِ کانادا بوده و به کمک آن ها مسیر مهاجرت شما آغاز گردد، اگرچه که خیلی ها، حتی با داشتن دوستان، آشنایان و اقوامی در کانادا، باز هم، به توصیه شان، از طریق موسسات مهاجرت به کانادا برای کار، زندگی یا تحصیل اقدام می کنند.

{||||||||||||||||}

بعد، بدون دریافت مشاوره، هزینه های گزافی می کنید و در نهایت به هدف خود نرسیده و ناکام می مانید. پرسش: سلام بر استاد ملک پور عزیز من اگر دانشجو باشم در کانادا و باردار بشم و فرزندم به دنیا بیاد شرایط اقامت فرزندم به چه صورت میشه؟ ضمن اینکه مهاجرت از این روش علاوه بر هزینه های مالی ممکن است .هزینه های جانی و روانی نیز در بر داشته باشد.که جبران ناپذیر اند. و یا بیم از دست دادن جانشان را دارند با پناهندگی از شرایط پیش آمده به کشوری دیگر فرار میکنند. مثلا، ممکن شما بخواهید در کانادا تحصیل کنید و با قوانین، شرایط و هزینه ها به درستی آشنا نباشید. در این مقاله شما با روش مهاجرت به کانادا در سال 2021 آشنا می شوید. از طریق این برنامه، مهاجران آینده که دارای مهارت و سابقه ی کار مدنظر استان هستند، می توانند گواهی انتخاب استانی منیتوبا را دریافت کنند. کانادا دارای دانشگاههای بسیار خوبی در زمینه بینالمللی میباشد و 26 دانشگاه این کشور، در رنکینگ QS که یکی از معتبرترین رنکینگهای دانشگاههای جهان است، قرار دارد. حداقل سرمایهای که به این منظور نیاز دارید بسته به استانی که در آن پذیرش دریافت میکنید متفاوت است و بسیار وابسته به هزینههای زندگی در آن استان است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن