خرید جک درب پارکینگی سیماران

امنیت، آسایش و کیفیت 3 رکن و فاکتور اساسی محصولات سیماران هستند.جک های درب پارکینگی سیماران یکی از تولیدات با

توسط AKHSHIJNEWS در 1 تیر 1400

امنیت، آسایش و کیفیت 3 رکن و فاکتور اساسی محصولات سیماران هستند.
جک های درب پارکینگی سیماران یکی از تولیدات با کیفیت سیماران به دلیل مشارکت در ساخت با شرکت معتبر و معروف پروتکو ایتالیاست.
برای خرید جک درب سیماران وارد لینک شوید.
در این مطلب کمی بیشتر درباره جک درب پارکینگ سیماران صحبت خواهیم کرد.

سرگذشت شرکت سیماران

این شرکت از سال 1350 فعالیت خود را آغاز کرده است. نیم قرن تجربه و تولید ، سیماران را به یک مارک محبوب و شناخته شده تبدیل کرده است.
 جک درب اتوماتیک پارکینگ سیماران با نام فراز به بازار عرضه می شود. اولین محصولات این شرکت با الهام از پروتکو ایتالیا وارد بازار شد. برخی از اتصالات اتوماتیک سیماران حتی در مکانیزم داخلی خود دارای موتورهای
Protco هستند.

کیفیت و خلاقیت از اجزای اصلی محصولات شرکت سیماران در کلیه زمینه های فعالیت این شرکت است. تاریخ غنی افتخارات ملی و بین المللی و تأییدیه های متعدد و همچنین استانداردهای کسب شده توسط سیماران ، باعث شده تا برند سیماران علاوه بر قیمت بسیار پایین نسبت به مدل های خارجی ، کیفیت یکسان و حتی بیشتر  را به مصرف کننده ارائه دهد.

جک درب پارکینگی سیماران

تنوع محصولات سیماران و کیفیت مثال زدنی هر یک از محصولات این شرکت ، روند خرید و انتخاب مشتری را سریعتر و قابل اعتمادتر کرده است. استاندارد سازی طراحی و ساخت با جدیدترین فناوری های روز دنیا ، سیماران را به یک برند با تنوع و کیفیت بسیار زیاد از محصولات منحصر به فرد تبدیل کرده است. جک های پارکینگ سیماران در دو مدل کاملا محلی یا ملی و با مشارکت شرکت ایتالیایی پروتکو عرضه می شوند. جک های ریلی این شرکت دارای موتورهای داخلی ایتالیایی هستند.

جک درب پارکینگی مدل فراز سری S

در سیستم خلاص کن مدل سری S ، فراز سیماران ، از یک خلاص کن سوئیچی استفاده شده است. که امنیت بیشتری را نسبت به خلاص کن های آلنی فراهم می کند. این فناوری مدرن ترین جک پارکینگ در جهان است. ابتدا در ایتالیا مورد آزمایش و استفاده قرار گرفت و سپس سیماران این فناوری را وارد خط تولید خود کرد.

هر محصول مناسب برای مکان و استفاده خاص تولید می شود. در سری S4 و S6 ، تفاوت در استفاده مهمترین تفاوت بین این دو محصول با کیفیت و مقرون به صرفه از سیماران است. سری S4 برای درب هایی نصب شده است که طول هر برگ درب آنها 2.5 متر و وزن درب آن ها 350 کیلوگرم است. سری S6 همچنین برای درب هایی با طول 4 متر در هر درب و وزن تقریبی درب تا 250 کیلوگرم نصب شده است.

 

جک درب پارکینگی مدل فراز سری P

این سری امروزه یکی از بهترین نمونه های جک درب پارکینگ در بازار ایران است. با توجه به توافق نامه های همکاری ، طراحی و ساختار این سری بسیار شبیه به محصولات پروتکو ایتالیا است. ساختار مدار فرمان این سری نیز از Q70 Protco استفاده می کند که قدرت و کیفیت آن را دو چندان می کند. با توجه به مقاومت و دوام بالای این سری از مدلهای فراز ، باید گفت بهترین جک درب پارکینگ توسط یک شرکت ایرانی تولید می شود.

در این مجموعه عناوینی مانند P4 ، P5 و P24 وجود دارد که هر کدام کاربردهای خاص خود را دارند.

جک درب پارکینگ سیماران را از کجا بخرم؟

اگر قصد خرید جک درب پارکینگی سیماران را دارید خیلی دیگر از فروشگاه ها هستند در این زمینه به عنوان مثال فروشگاه سیماران چند اما 
ما به شما شرکت صنایع الکترونیک سیماپیک را معرفی می کنیم.
سیماپیک با تنوع محصولات بالا و به عنوان نمایندگی مجاز و معتبر فروش محصولات سیماران، در خدمت شماست تا تمامی نیاز های شما در جهت تامین امنیت و آسایش در عبور و مرور محل زندگی و کسب و کار شما را بر طرف سازد. با خرید از سیما پیک از گارانتی شرکتی محصولات، خدمات پس از فروش طلایی و
VIP و همچنین مشاوره رایگان مادام العمر بهره مند شوید. کافیت با مراجعه به صفحه رسمی سیما پیک به محصولات و موجودی این شرکت دسترسی پیدا کنید

آخرین مطالب