دستگاه چوب خردکن موتوری

دستگاه چوب خردکن موتوری : به فعالیت گرفتن کود های طبیعی به جای کود های شیمیایی یکی از از خط مش های تولید محصول

توسط AKHSHIJNEWS در 16 شهریور 1401

دستگاه چوب خردکن موتوری : به فعالیت گرفتن کود های طبیعی به جای کود های شیمیایی یکی از از خط مش های تولید محصولات ارگانیک و طبیعی میباشد که اساسی گذشت زمانه روز به روز بر طرفداران آن افزوده می گردد.کمپوست های طبیعی حیاتی دارا بودن مزایای کود های شیمیایی و نداشتن مضرات آن ها ،می توانندمواد مغذی بیتری را در مدت دوران طولانی تر وارد خاک بکنند.

 

می توانید کلیدی ما در رابطه باشید جهت خرید کردن بهترین دستگاه خاک اره ساز و چوب خرد کن ساخت باطن کلیدی خدمات پس از فروش عالی کلیدی ما تماس بگیرید

 

موتور دیزل

 

دستگاه چوب خردکن

 

معمولاً یک عدد از معضلاتی که سالانه تمامی باغداران با رو به رو هستند ،شاخه های هرس شده می باشد که موجب اشغال فضای متعددی از باغ شده وبرای توده آوری و انتقال ان ها به خارج از باغ نیاز به هزینه ی بالای کارگری است.دستگاه های چوب خرد کن این قابلیت را به باغداران محترم می دهد که بتوانند چوب های مازاد باغ خویش را در به عبارتی محل خرد کرده وبه عنوان کود به خاک باغ خویش بیشتر نمایند.

 

همین طور از مورد ها استعمال این ضایعات چوبی می قدرت به موارد ذیل اشاره داشت.شرکت در راستای گسترش اتومبیل الات نوین کشاورزی مبادرت به طراحی وساخت انواع گوناگون دستگاه ای چوب خرد کن کرده است.وهمین طور این کمپانی جهت تولید گونه های ماشین آلات کشاورزی مهم مصارف خاص فراهم همکاری کلیدی کاورزان وباغداران محترم می باشد.

 

فهرست مطالب    

مطالعه ...  دستگاه گردو شکن , فندق شکن , پسته شکن

براده های چوب های خرد شده در چه مواقعی گزینه به کار گیری قرار می گیرند؟

جهت تولید تخته های نئوپان مرهون دی افپ

برای ساخت بستر خشک در مرغداری ها ،گاو داری ها و میدان های اسب دوانی

برای ایجاد پوشش خاک برای پرهیز از فرسایش و به تیتر کفپوش در مسیر هایی که گل ولای ساخت اختلال می کنند.

به عمل بردن در مزارع پروش قارچ به تیتر کمپوست

استفاده به عنوان ماده اول ورمی کمپوست

به کار بردن براده های چوب به جهت محافظت رطوبت خاک و پیشگیری از گل ولای شده پیاده رو وحفظ زیباییی شهر

 

دستگاه های چوب خرد کن ایجاد شده به وسیله شرکت دستگاه های خودرو های سبک و قابل حمل می باشند که این دستگاه ها در واقع از ضروریات هر باغی به شمار می آیند.این خودرو ها در میزان های گوناگون به جهت خرد نمودن شاخه هایی تا قطر ۱۵ سانتی متر طراحی وتولید شده اند.چوب خرد کن به شکلی طراحی شده هست که حیاتی قرار دادنچوب نیازی نمی باشد که یک نفر آن را نگه دارد تا خرد شود.و قطعات چوب به صورت خودکار به باطن دستگاه کشیده می شوند به این خاطر همین دستگاه حساس عملکرد و کارایی بالایی است.

 

یکی از مزایای دستگاه های شاخه خرد کن به کار گیری از قطعات با میزان مرغوب بودن در ایجاد ماشین چوب خرد کن می باشد.که موجب می شود که عمر کارایی دستگاه ارتقاء پیدا بکند.باید بگوییم که اهمیت ترین نصیب دستگاه چوب خرد کن ،جنس تیغه های آن می باشد که کلیدی توجه به همین مورد قضیه که همین خودرو در موقعیت سخت و ضربه عمل می نماید می بایست از استحکام بالایی در مقابل شکسته شدن ،برخوردار باشد.تیغه های کارگزاشتن شده در چوب خرد کن های این کمپانی به اعتنا به حالت و خواص بیوفیزیکی و مکانیکی گونه های چوب ها گزینه تست و آزامایش قرار داده شده است.

 

تیغه های چوب خرد کن جهت پیش گیری از سایش و خم شدن با سطح مشقت بار بوده و جهت پیش گیری از شکسته شدن اهمیت مغز قابل انعطاف هستند.دارا بودن همین دو خصوصیت ،یعنی دشواری سطحی و نرمی مغز موجب استحکام آن در برابر سایش ،خمش و شکستگی شده است.برای کمتر هزینه های تعمیر و حفظ چوب خرد کن از تیغه های دو حاشیه به کار گیری می گردد تا در زمان کند شدن یک عدد از لبه ها قابلیت استفاده از کناره دیگر مهیا باشد .این خودرو ها حساس توجه به نیاز مشتری ،با منابع قدرت گوناگون ،از جمله ،موتورهای بنزینی ،دیزلی ،برقی و اتصال به محور تواندهی تراکتور تولید وبه بازار مصرف عرضه می شوند.

 

مطالعه ...  دستگاه برگ جمع کن موتوری , بنزینی و برقی

انواع متعدد دستگاه چوب خرد کن

این دستگاه جهت حذف ضایعات چوبی و بهرهمندی از فرآوری حاصل شده روی ضایعات چوب ،با توجه به اندازه و دسته به کار گیری از ادستگاه در یکسری جور زیر طراحی و ایجاد گشته است.

 

دستگاه چوب خرد کن

 

چوب خرد کن ۲ اینچی :

این دستگاه اصلی موتوری حساس اقتدار ۱۰ اسب بخار می باشد که کار کشته ست که شاخه های تا قطر ۵ سانتی متر ارا به آسانی خرد نماید.

چوب خرد کن ۳ اینچی :

این مدل از دستگاه چوب خرد کن هم حیاتی موتوری حیاتی قدرت ۱۶ اسب بخار می باشد که می قدرت از آن به جهت خرد کردن شاخه هایی تا قطر ۸ انتی متر استعمال نمود.

 

چوب خرد کن ۶ اینچی :

این جور از چوب خرد کن هم اساسی موتوری اصلی قدرت ۳۵ اسب بخار می باشد که از آن می توان به جهت خرد نمودن شاخه هایی تا قطر ۱۵ سانتی متر استعمال نمود.

 

دستگاه های چوب خرد کن دوگانه :

چوب خرد کن گزینه حیث اهمیت موتور ۱۵اسب بخار دو کاناله می باشد یعنی اهمیت د وکانال تغذیه چوب است که کانال اولیه برای خرد کردن شاخه های با قطر ۳ سانتی متر و شبکه دوم به جهت خرد کردن شاخه هایی اهمیت قطر ۷ سانتی متر به عمل برده می شود.

 

توان ورودی ستگاه با توجه به سفارش خرید کننده به رخ اتصال به محور تواندهی تراکتور ،با موتور بنزینی ،دیزلی ویا اکتوموتور قابل تولید وعرضه می باشد.

 

شما دوستان می توانید برای دریافت داده ها اکثر در آیتم مشخصات فنی و فروش دستگاه ها حساس کارشناسان فنی صنعت فا  تماس حاصل نمایید.

 

مطالعه ...  نکات ایمنی و طریق عمل مهم اره موتوری

دستگاه خاک اره ساز اختصاصی زغال فشرده

مصرف زغال در کشورهای خاورمیانه از دیرباز دوچندان دوچندان بوده می باشد به ویژه در کشورهای عربی لبه خلیج فارس که حدودا ۵ برابر جمهوری اسلامی ایران مصرف دارا‌هستند . لذا ایجاد کنندگان زغال فرشرده در کشور ایران به راحتی می توانند سوای هزینه گمرکی محصولات خود را به این کشورها صادر کنند. از دیگر کشورهای ناحیه می اقتدار به ترکیه اشاره کرد که مصرف زغال بالایی دارد .

 

دستگاه خاک اره ساز

 

دستگاه چوب پودر کن , خاک اره ساز

دستگاهی که جهت فروش و معرفی در صنعت فا ارائه شده است ساخت داخل هست و به دست مهندسین و متخصصین مرزوبوم طراحی و ساخته شده میباشد و در استانداردهای دربین المللی عمل می نماید . همین دستگاه توانا می باشد کلیه شاخه ها و ضایعات چوب و درختان را به شتاب و اهمیت کیفیت بالا تبدیل به خاک اره کند . خاک اره تولید شده از روش این دستگاه های مصارف زیادی داراست که مهمترین آن را می اقتدار در ساخت زغال فشرده , در مرغداری ها و در دام داری بیان کرد.

 

دستگاه پودر کن چوب

 

طراحی دستگاه چوب خرد کن

دستگاه چوب خرد کن در به دو موقعیت طراحی و ساخته می شود :

 

دستگاه چوب خرد کن پشت تراکتوری که اهمیت گاردان کار می کند.

دستگاه چوب و شاخه خرد کن اثبات که حیاتی موتور سه فاز عمل می کند.

همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم حیطه خاورمیانه بهترین شرایط در عالم به جهت تجارت زغال است . مصرف بالای زغال در میهن ایران هم آن را در مرتبه های بالای جهانی مصرف زغال رسانده می باشد . با طراحی وساخت یک خط تولید زغال فشرده می توانید یک کسب و عمل عالی راه بیندازید .

 

برچسب ها: پودر کن چوب, خاک اره, خاک اره ساز, خاک اره ساز منحصر به فرد زغال, زغال فشرده, ارزش خاک اره ساز

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن