دلایل خرید ملک در ازمیر و مهاجرت به ازمیر

اگر قصد خرید ملک در ازمیر با ترکیه خانه را دارید ، می توانید مطمئن باشید که در جهت صحیح سرمایه گذاری در یکی از

توسط AKHSHIJNEWS در 28 مرداد 1400

اگر قصد خرید ملک در ازمیر با ترکیه خانه را دارید ، می توانید مطمئن باشید که در جهت صحیح سرمایه گذاری در یکی از برجسته ترین شهرهای ترکیه هستید. ازمیر به دلیل قرار گرفتن در ساحل دریای اژه همیشه شهر پیشرو بوده است. کارآفرینی در تجارت ، گردشگری ، آموزش و پرورش یا بازار املاک و مستغلات.

ازمیر از دیگر شهرهای ترکیه در جهان پیشی گرفته است و این چیز جدیدی نیست. زیرا موقعیت ممتاز آن در طول تاریخ ، ازمیر را به شهر باشکوهی تبدیل کرده است که امروزه می بینیم. اگر این اولین بازدید شماست ، حتماً با کلیک روی پیوند بالا ، سوالات متداول ما را بررسی کنید. در همین حال ، دلایلی وجود دارد که چرا خرید ملک در ازمیر یک انتخاب سبک زندگی عالی است.

چرا ملک در ازمیر بخریم؟

تنوع در مقصد

اگرچه ازمیر نام مرکز شهر است ، اما همچنین به شبه جزیره بزرگتری اشاره دارد که شامل چندین جزیره کوچکتر و سایر مناطق ساحلی است. برخی از آنها مشهورتر از دیگران هستند و این دلایل خود را دارد. آلاکاتی یک روستای بی نظیر با کلبه های سنگی سفید و آبی رنگ است ، پایتخت طوفانی گردشگران غربی در ترکیه.

فوکو و فواره هر دو به قلعه های تاریخی خود افتخار می کنند. در حالی که صفاری سار یک مقصد شناخته شده رسمی چیتاسلو است که به زندگی راحت تر و سالم تر معتقد است. بنابراین ، فکر نکنید که هنگام خرید آپارتمان یا ویلا در ازمیر ، فقط محدود به مرکز شهر هستید ، زیرا یک شبه جزیره کامل در انتظار شما است.

خرید ملک در ترکیه

رونق صنعت گردشگری

شبه جزیره ازمیر یکی از مشهورترین جاذبه های گردشگری ترکیه است. سالانه میلیون ها ترک و گردشگر خارجی بر ویرانه های افسس فرود می آیند و شهرت آن در سراسر جهان گسترش می یابد. با این حال ، گردشگران نیز چیزهای بیشتری برای لذت بردن دارند. خرابه های شهر پرگامون ، همراه با پارک حیات وحش ، میدان کوناک و بازار سنتی کمرالتی ، از دیگر جاذبه های این شهر هستند.

این یک خبر عالی برای هر کسی است که ملکی را برای استفاده در تابستان یا اجاره در تعطیلات خریداری می کند. هیئت رسمی گردشگری می گوید که سالانه 8.5 میلیون نفر از ازمیر دیدن می کنند و این تعداد در حالی افزایش می یابد که ترکیه به دنبال توسعه صنعت گردشگری خود است.
سواحل طلایی و سبک زندگی ساحلی
بسیاری از افرادی که هرگز ازمیر دیدن نکرده اند فکر می کنند که ازمیر فقط یک شهر است و بنابراین ساحلی وجود ندارد. با این حال ، ازمیر دارای مناطق شنی شگفت انگیز است ، که این شهر را برای چندین دهه به مقصدی محبوب برای تعطیلات ترکان تبدیل کرده است و خرید ملک در ازمیر در حال افزایش است.

مردم شیشا و کتی فروش زیادی در ساحل دارند ، افراد مدرن که می خواهند از دریا ، ساحل و آفتاب لذت ببرند. ساحل را دوست دارید یا نه ، ازمیر شیوه زندگی ساحلی ترکی را ارائه می دهد که پزشکان می گویند برای ما مفید است. به هوای تازه ، هوای تازه و رژیم غذایی با ماهی تازه و غذاهای دریایی فکر کنید!

سهولت حمل و نقل

خارجیانی که وارد ازمیر می شوند از فرودگاه اصلی استفاده می کنند و پروازها در طول سال مکرراً انجام می شود. این فرودگاه با سالانه 13 میلیون مسافر ، پنجمین فرودگاه شلوغ در ترکیه است. اما ازمیر به دلیل ارتباط با بزرگراه های اصلی و وجود ایستگاه های اتوبوس با مسیرهای متعدد ، حمل و نقل جاده ای به مناطق مختلف ترکیه را نیز انجام می دهد. همچنین به دلیل شبه جزیره ، بسیاری از مردم از طریق بنادر رسمی دریایی به کوش آداشی ، شیشیما و مرکز شهر سفر می کنند. بنابراین ، شما به راحتی می توانید به هر طریقی که می خواهید به ازمیر برسید.

آمیزه ای از سنت و مدرنیته

ازمیر بخاطر تفکر مترقی خود و به عنوان یک طراح روند تحسین می شود و به درستی. فقط در خیابان های خود قدم می زنید ، می بینید که چگونه شهر مرزهای فرهنگ ، هنر ، غذا و مد را پیش می برد. اما فکر نکنید که این بدان معناست که شیوه زندگی سنتی ترک متوقف شده است. آنها هنوز هم در همه جا یافت می شوند ، که ازمیر را به یک شهر فوق العاده تبدیل می کند.

هر روز می توانید چیزهای مختلفی را انتخاب کنید ، خواه یک غذای خوشمزه در یک رستوران 5 ستاره باشد یا غذای معمولی خیابانی از یک فروشنده خیابانی. زندگی ازمیر را در قالب سازمان یافته و جمعی قرار ندهید. در عوض ، فردیت و عدم انطباق را ترویج می کند ، به همین دلیل است که ازمیر برای خارجی ها بسیار جذاب است.

طیف گسترده ای از آپارتمان ها و ویلاها

تا اینجا ، ما فقط به دلایل خرید فقط از نظر شیوه زندگی پرداخته ایم ، اما اجازه دهید کمی بر خرید ملک در ازمیر تمرکز کنیم. ازمیر در حال بازسازی بازار املاک خود با خانه های مدرن و جدیدترین فناوری و معماری است. از استودیوهای مناسب برای مسافران تجاری گرفته تا ویلاهای خانوادگی ، تنوع گزینه ها خریداران را شگفت زده خواهد کرد.

تنوع املاک و مستغلات در ازمیر بی نظیر است. خانه های کم هزینه و ویلاهای مجلل با استخرهای خصوصی و باغ های زیبا وجود دارد. هر خریدار به راحتی می تواند خانه مورد نظر خود را پیدا کند. می توانید جستجوی املاک خود را در ازمیر از اینجا شروع کنید. هر لیست شامل تمام اطلاعات مورد نیاز شما است و شما را در مورد نحوه تعیین تاریخ و زمان ملاقات خانگی راهنمایی می کند. ما به خرید ملک بیشتر در ازمیر ادامه خواهیم داد.
تابعیت ترکیه برای خارجی ها
یکی از دلایل موفقیت ترکیه در بازار مسکن برای خارجی ها ، دادن شهروندی به آنها از طریق طرح سرمایه گذاری است که یکی از بهترین در جهان است و نه تنها برای سرمایه گذاری اولیه بلکه از روشی ساده و آسان برای درخواست شهروندی استفاده می شود. هرکسی که مایل به اخذ تابعیت ترکیه است باید 250 هزار دلار در بازار مسکن سرمایه گذاری کند و ملک را حداقل به مدت سه سال حفظ کند. این پروژه توجه بسیاری از سراسر جهان را به خود جلب کرده است.

خرید آسان

ما به عنوان یک مشاور املاک در ترکیه ، مشتریان را در خرید ملک در ازمیر راهنمایی می کنیم. اما در کل ، مطمئن باشید ، زیرا در طول این سالها ، ترکیه این روند را ساده کرده ، خطوط قرمز غیر ضروری را حذف کرده و خطرات را کاهش داده است تا فرایندی آسان ارائه شود که در صورت وجود تمام پول شما ، خرید شما می تواند ظرف سه هفته به پایان برسد. ترکیه شرایط مطلوب تری را برای فروشندگان و خریداران در مقایسه با کشورهایی مانند انگلستان ارائه می دهد ، جایی که فروش خانه در آنها چند ماه طول می کشد.
سرمایه گذاری در اجاره تعطیلات
ازمیر تجارت زیادی با مالکان خانه انجام می دهد زیرا بازار اجاره در این شهر بی پایان است. به عنوان یک شهر بزرگ دانشگاهی ، تقاضا برای اجاره ملک در حال افزایش است ، به ویژه در مناطقی مانند بوکا. رشد اقتصادی ، تجارت و صنعت گردشگری ازمیر به این معناست که در طول سال مشتریانی وجود دارند که به دنبال اجاره خانه برای مدت کوتاهی هستند.

برخی از توسعه دهندگان برنامه های ضمانت اجاره را ارائه می دهند ، در حالی که برخی از خریداران ترجیح می دهند به تنهایی کار کنند و خود بازاریابی را انجام دهند. قوانین مالیاتی نیز در مورد این درآمد اعمال می شود و روشهای ثابتی برای پیروی از آنها وجود دارد. اگر بازار اجاره ترکیه یکی از سرمایه گذاری های شما است ، ما می توانیم به شما در رسیدن به هدف خود کمک کنیم.

اگر قصد خرید ملک در ازمیر را دارید ، می توانید مجموعه ای از آگهی های املاک در شهرهای این کشور را در وب سایت به عنوان یک آژانس املاک در ترکیه پیدا کنید. هر فهرست شامل عکس ها ، اطلاعات مکان و جزئیات ملک است. اگر خانه ای توجه شما را جلب کرد ، می توانید برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید یا فرم نظرسنجی را پر کنید. همچنین ، اگر در استانبول هستید و می خواهید ملک و منطقه را از نزدیک ببینید ، کافی است برای هماهنگی تاریخ و ساعت با ما تماس بگیرید.

هزینه زندگی در ازمیر

ازمیر سومین شهر بزرگ ترکیه است که در سواحل دریای اژه واقع شده است. این شهر ساحلی زیبا دارای چشم اندازهای فوق العاده ای از دریای اژه است. جمعیت ازمیر ، بر اساس آخرین سرشماری نفوس در سال 2017 ، 4 میلیون و 224 نفر برآورد شده است (هزینه های زندگی ازمیر)

به طور کلی ، اگر در نظر بگیریم ؛ زندگی در ازمیر آرام در مقایسه با شهری مانند استانبول تقریبا ارزان و بدون دردسر است.

از نظر آب و هوا ، ازمیر دارای پاییز و زمستان معتدل و تابستان های بارانی ، خشک و طولانی است ، به این معنی که این شهر کاملاً تحت تأثیر آب و هوای مدیترانه ای است.

از نظر هزینه های جاری زندگی ، زندگی در ازمیر ترکیه از استانبول کمتر است و تقریباً با آنکارا ، پایتخت ترکیه ، برابری می کند.

طبق آمار منتشر شده ، زندگی در ازمیر حدود 12 درصد کمتر از هزینه زندگی در تهران است. افرادی با هر سطح درآمد می توانند زندگی نسبتاً آرامی داشته باشند.

هزینه اجاره و خرید ملک در ازمیر بسته به موقعیت منطقه ، محله ، سال ساخت آپارتمان و امکانات واحد مسکونی متفاوت است. به عنوان مثال ، در ازمیر ، متوسط ​​اجاره ماهانه در منطقه بوکا 1000 لیر ، در منطقه کرشی یاکا 1500 لیر و در منطقه Memarcinan Konak 2000 لیر است.

به طور کلی ، هرچه به حومه شهر نزدیکتر باشید ، قیمت اجاره یا خرید ملک کمتر می شود.

  • قیمت اجاره املاک در ازمیر هزینه زندگی در ازمیر
  • اجاره یک پنت هاوس لوکس در دریا از 10000 تا 20000 لیر
  • اجاره یک خانه دو خوابه در یک محله خوب با چشم انداز دریا 4000 تا 6000 لیر
  • اجاره یک خانه 2 خوابه در یک محله خوب 2500 تا 3500 لیر
  • اجاره یک خانه دو خوابه با مساحت متوسط ​​1800-2500 لیر
  • حداقل اجاره خانه دو خوابه در حومه شهر 1000-1700 لیر است

هزینه تفریح ​​و سرگرمی در ازمیر

  • هزینه ماهیانه باشگاه بدنسازی بین 100 تا 300 لیر متغیر است
  • بلیط سینما 16-25 لیر
  • بلیط استخر و پارک آبی از 50 تا 150 لیر
  • هزینه ورود به موزه بین 6 تا 60 لیر است (برخی از موزه ها رایگان هستند)
  • هزینه ورودی بارها و باشگاه ها (ورودی اغلب رایگان است)
  • هزینه ورود به آکواریوم برای بزرگسالان 39 لیر (زیر 3 سال رایگان)
  • تورهای یک روزه: به طور متوسط ​​60 لیر
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن