راهنمای خرید از آمازون

خرید از آمازون راه حل مناسبی برای افرادی است که بدنبال کالایی می‌گردند که در ایران نمی‌توانند پیدا ک

توسط AKHSHIJNEWS در 16 شهریور 1401

خرید از آمازون راه حل مناسبی برای افرادی است که بدنبال کالایی می‌گردند که در ایران نمی‌توانند پیدا کنند. در گذشته مردم زیاد به خرید آنلاین تمایلی نداشتن و حتی آن را کلاهبرداری و غیر قابل اعتماد تصور می‌کردند. بسیاری از مردم، از اینکه اطلاعات بانکی خود را در فضای اینترنت ثبت کنند هراس داشتند و علاقه‌ای به اینکار نداشتند. از اینرو نه تنها به فکر خرید از آمازون نبودند بلکه خرید از پلتفرم‌های داخلی هم با استقبال کمی روبرو بود.

 

در حال حاضر این روند تغییر کرده و مردم بیش از هر زمان دیگر، به خرید اینترنتی روی آورده اند و اکثر فعالیت روزمره خود را در فضای اینترنت انجام می‌دهند. خرید از فروشگاه اینترنتی آمازون یکی از این رویدادها است.

 

اما به دلایلی که همه ما می‌دانیم، امکان خرید مستقیم از آمازون برای ایرانیان میسر نیست. در گذشته برای خرید از فروشگاه آمازون لازم بود که پس از خرید کالا مورد نظر، آن را برای یکی از آشنایان در خارج از کشور ارسال کنیم و پس از آن، از طریق مسافران خارجی، کالای ما بدستمان می‌رسید.

 

در حال حاضر شما به راحتی می‌توانید کالای مورد نظر خود را از طریق سایت آمازون آمریکا خریداری کنید و سختی‌های گذشته را به جان نخرید. شما از طریق مجموعه irdelivery می‌توانید هر آن چه را در آمازون می‌خواهید را به ما اطلاع دهید، تا توسط ما در خارج از کشور خریداری شود و در سریعترین زمان ممکن در ایران و یا دیگر نقاط جهان بدستتان برسد. در ادامه این مطلب شما را با آمازون و خرید از سایت آمازون آمریکا، بیشتر آشنا میکنیم.

 

خرید از آمازون

 

تاریخچه وبسایت آمازون

در سال 1994 فروشگاه اینترنتی آمازون توسط بنیانگذار خود یعنی جف بیزوس، در شهر سیاتل ایالات متحده آمریکا کار خود را آغاز کرد.  جف بیزوس رویای بزرگی در سر داشت و قصد داشت بر بازار تجارت الکترونیکی تسلط کامل پیدا کند. او قصد داشت آمازون را به فروشگاهی تبدیل کند که همه چیز در آن یافت شود.

 

پس از گذشت بیش از 20 سال از آغاز بکار آمازون، این فروشگاه در بیش از 14 کشور دنیا فعالیت گسترده دارد و تقریبا نصف جمعیت جهان را پوشش می‌دهد. جالب است بدانید که فروشگاه اینترنتی آمازون، با ارزشی بیش از 700 میلیارد دلار ، چهارمین کمپانی با ارزش دنیا است. همچنین مالک آمازون یعنی جف بیزوس جز 3 نفر اول ثروتمندترین اشخاص جهان است.

 

فروشگاه اینترنتی آمازون را می‌توان بی نقص‌ترین سایت خرید آنلاین دانست که در آن هر چیزی که بخواهید با بهترین قیمت برای شما در دسترس است. روزانه تعداد بسیار زیادی کاربر از سایت آمازون بازدید میکنند. در سراسر جهان تعداد زیادی فروشنده کالا هر روز تبلیغات خود را در وبسایت آمازون انجام می‌دهند که همین امر سبب شده این فروشگاه از این نظر هم درآمد بالایی داشته باشد.

 

همچنین آمازون یک تولید کننده بزرگ در زمینه فن‌آوری، سخت افزار و حتی صنعت فیلم و مستند است.

 

ما برای کاربران خود بستری را فراهم کرده‌ایم که در آن براحتی می‌توانید از طریق رایانه و یا گوشی، محصول مورد نیاز خود را انتخاب نموده و با ارسال لینک آن برای ما، از قیمت و جزئیات آن مطلع شوید.

 

شما کاربران گرامی از طریق irdelivery می‌توانید کالای خود را در سریع‌ترین زمان ممکن، و با بهترین قیمت، درب منزل خود تحویل بگیرید.

 

جهت خرید از سایت آمازون با ما تماس بگیرید!۰۹۱۲۰۴۳۶۲۶۹

چرا خرید از آمازون جذاب است؟

با مراجعه به وبسایت رسمی شرکت آمازون، متوجه این موضوع خواهید شد که برخی کالاها در این فروشگاه قیمت مناسبی به نسبت دیگر رقبا دارد. شاید از خود بپرسید که چرا قیمت در آمازون پایین است؟ در واقع آمازون قیمت کالاها را تعیین نمی‌کند و برای این منظور از فاکتورهای مختلفی استفاده می‌کند که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد.

 

قیمت گذاری بر اساس الگوریتم خاص

وبسایت آمازون همچون دیگر فروشگاه‌های اینترنتی از الگوریتم خاص خود برای قیمت گذاری استفاده می‌کند. این الگوریتم قیمت را بر اساس عرضه و تقاضا به صورت پویا تنظیم می‌کند. در واقع با استفاده از تحلیل‌های بازار، سودآوری کالاها، تعداد فروشندگان موجود و بسیاری موارد دیگر این قیمت ‌ها کنترل شده و به مشتری عرضه خواهد شد.

 

البته این موضوع دلیل بر آن نیست که شما تمامی کالاها را با قیمتی مناسبتر از دیگر فروشگاه‌های اینترنتی در دسترس داشته باشید، بلکه فقط سیستمی است بر نظارت قیمت‌ها، برای رساندن کالا به دست مشتری، با مناسب‌ترین قیمت بازار.

 

سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف برای کاهش هزینه

آمازون سعی کرده با سرمایه گذاری گسترده در بخش‌های مختلف مانند بسته بندی ارزانتر کالا و یا ارسال مستقیم بدون واسطه، به طور قابل توجه‌ای هزینه خدمات خود را پایین بیاورد. با پایین آمدن هزینه خدمات، قیمت نهایی کالاها نیز کاهش یافته که این امر  سبب رضایت هر چه بیشتر مشتریان شده است.

 

بیشتر بخوانید : خرید از Ebay

نکات مهم برای خرید از سایت آمازون

هنگام خرید از آمازون لازم است به نکاتی توجه کنید که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

 

هنگام خرید کالا از فروشگاه اینترنتی آمازون، سعی کنید کالاهای مورد نیاز خود را به درستی انتخاب کنید و فریب تخفیف‌ها، امتیازات و پیشنهادات اضافی را نخورید. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به واسطه یک پیشنهاد تخفیف زمان دار، کالاهایی را بخرید که اصلا به آنها نیازی ندارید. برخی فروشندگان کالا از این ترفند برای فروش بیشتر محصولات خود استفاده می‌کنند.

 

در واقع تعداد کالاهای تخفیف‌دار در آمازون بقدری زیاد است که گاهی فراموش می‌کنید چه کالایی واقعا نیاز به خرید دارد و چه کالایی خیر.

 

خرید از سایت آمازون

 

چگونه از آمازون خرید کنیم؟

یکی از ویژگی‌های خرید از آمازون که برای طیف وسیعی از مردم جذاب است، وجود کالاهای اصل در این سایت است. شما کالاهایی را می‌توانید در آمازون پیدا کنید که مشابه آن را در ایران به هیچ عنوان پیدا نمی‌کنید. در برخی موارد این کالاها حتی در فروشگاه‌های چینی هم قابل رویت نیست.

 

مجوعه irdelivery با بهره‌مندی از کارشناسان مجرب، آماده ارائه خدمات خرید از آمازون به کاربران خود است. این مجموعه با آسان کردن مراحل خرید شما، سرعت تحویل و هزینه نهایی را کاهش داده و کالای خریداری شده شما را در امنیت کامل به دست شما خواهد رساند.

 

برای انجام این کار پس از وارد کردن نام و اطلاعات تماس خود و ارسال لینک کالای مورد نظر برای ما، کارشناسان مجموعه irdelivery با شما تماس گرفته و شما را در جریان تمامی جزئیات بهمراه قیمت نهایی کالا، قرار خواهد داد.

 

مجموعه irdelivery امکان ثبت سفارش کالاهایی که ورودشان به کشور ممنوع و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران در تضاد است را ندارد.

 

نحوه خرید کالا از آمازون

قطعا خرید کالا از آمازون می‌تواند تجربه لذت‌بخشی برای ما باشد. در فروشگاه آنلاین آمازون، هر کالایی را که بخواهید می‌توانید پیدا کنید. بزرگترین مزیت خرید از آمازون، دستیابی به کالاهایی است که مشابه آنها را در کشور نمی‌توانیم پیدا کنیم! کالاهای ساخت آمریکا با بالاترین کیفیت در این فروشگاه وجود دارد!

 

خرید بلک فرایدی از آمازون، یکی دیگر از تجربیات لذت‌بخش در این زمینه است. هر سال، نزدیک به سال نو میلادی، طیف وسیعی از کالاهای باارزش در آمازون تخفیف‌دار می‌شوند. این تخفیفات گاهی تا 80 درصد نیز می‌باشد، که قطعا می‌تواند خرید پر سودی برای شما به همراه داشته باشد.

 

اگر قصد سفارش از آمازون را دارید، به طور کلی می‌توانید از دو راه برای اینکار استفاده کنید.

 

خرید مستقیم از آمازون در خارج از کشور

 

خرید از آمازون به وسیله یک واسطه در داخل ایران

 

همانطور که قبلا اشاره کردیم، متاسفانه به دلیل تحریم‌های بین‌المللی، امکان فروش در آمازون و خرید از آمازون برای ایرانیان به طور مستقیم امکانپذیر نیست! اما راه‌کارهایی وجود دارد که بتوانید شرایط خرید از آمازون را برای خود محیا کنید.

 

 

 

آموزش خرید از آمازون

استفاده  از اقوام در خارج از کشور

 

اولین راه برای خرید کالا از آمازون، استفاده از یک رابط در خارج از کشور است. اگر دوست یا فامیلی در خارج از کشور دارید، می‌توانید برای خرید از آمازون از او کمک بگیرید. در این حالت شما کالای مورد نظر خود را در سایت آمازون جستجو کرده، و لینک آن را برای رابط خود در خارج از کشور ارسال می‌کنید.

 

از آنجا که در خارج از کشور، شرایط خرید از آمازون فرآهم است، خرید را برای شما انجام داده، و سپس از دریافت کالا، آن را برای شما ارسال می‌کند. اما این روش، بهترین راه خرید از آمازون نیست!

 

استفاده از سایت خرید از آمازون

در واقع بهترین راه خرید از آمازون، استفاده از یک شرکت خدماتی خرید اینترنتی، مانند شرکت IRdelivery است. در این روش، شما کالا یا کالاهای مورد نظرتان را از سایت آمازون پیدا می‌کنید، و لینک آن را برای ما ارسال می‌کنید. ما هزینه نهایی را برایتان محاسبه کرده، و در صورت تمایل، آن را خریداری، و درب منزل به شما تحویل می‌دهیم. شرکت IRdelivery تضمین می‌دهد که  خرید از امازون با کمترین هزینه برای شما انجام می‌شود.

 

از مزیت‌های این روش میتوان به خرید مطمئن از آمازون، ارسال سریع، بدون نیاز به داشتن کارت اعتباری، خرید از آمازون بدون گمرک و غیره اشاره کرد. برای تجربه ارزان ترین خرید از آمازون، همین امروز با کارشناسان IRdelivery تماس بگیرید.

 

فراموش نکنید که در سطح اینترنت مواردی مانند خرید گیفت کارت آمازون نیز در دسترس مردم قرار دارد. با این حال از آنجا که خرید اینترنتی از فروشگاه آمازون ممکن است برای همه آسان نباشد، پیشنهاد ما استفاده از افراد با تجربه در این زمینه است.

آخرین مطالب