طراحی سئو

نحوه انجام سئو سایت فروشگاهی فرآیند SEO فروشگاهی شامل 8 مرحله اصلی است : تحقیق درباره کلمات

توسط AKHSHIJNEWS در 23 آذر 1400

نحوه انجام سئو سایت فروشگاهی

فرآیند SEO فروشگاهی شامل 8 مرحله اصلی است :

  1. تحقیق درباره کلمات کلیدی مرتبط با محصولات فروشگاه
  2. بهینه سازی ساختار سایت
  3. انجام سئو داخلی سایت
  4. انجام سئو فنی سایت
  5. بازاریابی محتوا برای فروشگاه
  6. ساخت بک لینک برای وبسایت
  7. انجام سئو محلی
  8. اندازه گیری میزان موفقیت سئو سایت فروشگاهی

1- تحقیق درباره کلمات کلیدی مرتبط با فروشگاه

تحقیق درباره کلمات کلیدی سنگ بنای هر فرآیند سئو میباشد و در سئو فروشگاهی نیز همینطور است.

شما ابتدا باید بفهمید که مشتریان احتمالی شما هنگام جستجو در گوگل کدام عبارات جستجو یا کلمات کلیدی را تایپ میکنند.

سپس از این کلمات کلیدی در ادامه فرآیند سئو استفاده خواهید کرد.

کلمات کلیدی مورد نظر را که دارای حجم مناسب جستجو ، رقابت کم تا متوسط هستند و می توانند باعث ایجاد ترافیک وررئدی و فروش شوند ، شناسایی کنید.

اینها کلمات کلیدی هستند که شما باید در دسته بندی و صفحات محصول خود قرار دهید و سئو سایت فروشگاهی خود را بر اساس آن انجام دهید.

اما قبل از شروع فرایند تحقیق کلمات کلیدی ، یک نکته اساسی وجود دارد که شما باید آن مورد توجه قرار دهید.

هدف کاربر از جستجو را درک نمایید.

هدف و قصد کاربر مهمترین موضوعی است که باید هنگام انجام تحقیقات کلمات کلیدی مورد توجه قرار گیرد.

این یک مفهوم اساسی است که شما را در انتخاب کلمات کلیدی مناسب جهت سئو سایت فروشگاهی راهنمایی می کند و باعث افزایش فروش میگردد.

4 نوع اصلی از کلمات کلیدی بر اساس هدف کاربر از جستجو وجود دارد :

  • کلمات کلیدی اطلاعاتی : این کلمات کلیدی اغلب با “چگونه” ، “چیست” شروع می شوند یا حاوی “تعریف” هستند و معمولا کاربران جهت گرفتن اطلاعات یا تحقیق درباره موضوع یا کالایی از آن استفاده میکنند.
  • کلمات کلیدی مربوط به اسم سایت و یا برند : به عنوان مثال کسی که “دیجی کالا” یا “شیپور” را با هدف بازدید از این وب سایت های خاص جستجو می کند.
  • کلمات کلیدی تجاری : این کلمات کلیدی هستند که مربوط به مرحله بررسی محصول و خدمات هستند ، مانند “بهترین دوربین عکاسی سونی” ، “بهترین سئو کار در تهران”.
  • کلمات کلیدی معامله ای : افرادی که به دنبال خرید چیزی در حال حاضر هستند از کلمات کلیدی معامله ای استفاده می کنند. به عنوان مثال ، “خرید غذای سگ بصورت آنلاین” ، “قیمت بیمه اتومبیل” ، “تعرفه طراحی سایت”. این نوع شامل کلمات کلیدی متمرکز بر محصول مانند “لباس کودک ال سی” و نام های خاص محصول مانند “گلکسی s20 سامسونگ” نیز هستند.
    طراحی بازی
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن