علت سرد نشدن یخچال ال جی و نحوه رفع ایراد

برای مشاوزه در مورد خرید لوازم خانگی ال جی می توانید از طریق قسمت تماس با ما در ارتباط باشد. مورد بعدی، سیم ها

توسط AKHSHIJNEWS در 28 شهریور 1401
برای مشاوزه در مورد خرید لوازم خانگی ال جی می توانید از طریق قسمت تماس با ما در ارتباط باشد. مورد بعدی، سیم های اتصال بین برد فرمان و قطعات دیگر هست که بنا به هر دلیلی اگر اینها قطعی داشته باشد، باعث می شود که یخچال فریزر شما روشن نشود و نتوانید از آن استفاده کنید. سرویس برتر با سال ها تجربه در زمینه تعمیرات لوازم خانگی در کنار شماست تا دسترسی به متخصصان و تکنسین های مجرب را برای شما آسان کند.
  • در صورتی که در بازه زمانی تقریبا زیاد یخساز در حالت off باشد، در این حالت دستگاه را از پریز کشیده و مجددا به پریز بزنید.
  • همانطور که گفتیم دلایل مختلفی مشمول روشن نشدن یخچال فریزر ال جی می شود.
  • البته مراقبت های لازم جهت حفظ سلامتی یخچال، در حالت کلی به دو دسته تقسیم می شود.
  • تمام قطعات یخچال فریزر و ساید بای ساید ال جی در تعمیرگاه مدرن سرویس موجود است و در صورتی نیاز به تعویض قطعه ای وجود داشته باشد در سریع ترین زمان ممکن تعویض صورت می گیرد.
ما میدانیم که خدمات پس از فروش نقش اصلی آسایش مشتریان ما را تامین می کند، پس نگران نباشید و برای ارتباط با دفتر تعمیرات یخچال فریزر کرج با شماره تلفن های زیر و نزدیکترین شعبه تعمیرگاه به شما تماس بگیرید. مرکز تعمیرات تخصصی یخچال فریزر ال جی گروه پشتیبان سرویس با کادر مجرب و تجهیزات فنی بروز آماده ارائه تعمیر یخچال ال جی در مدل‌های مختلف می‌باشد. اگر برای تنظیم دمای یخچال و یا تعمیر یخچال فریزر ال جی به مشکل یخچال ال جی بانه سولین خورده اید و تنظیم نمی شود، گروه پستیبان سرویس آماده خدمات رسانی می باشد دقت و توجه تکنسین‌های ما شما را غافل‌گیر خواهد کرد. با ما تماس بگیرید یا اگر می‌خواهید از ۱۰٪ تخفیف در خدمات برخودار شوید فرم آنلاین درخواست تعمیرات ما را پر کنید. یخچال جایی است که شما قبل از تهیه وعده های غذایی ، تمام مواد غذایی فاسدشدنی خود را در آن ذخیره می کنید. همچنین جایی است که نوشیدنی های خانواده را در آن ذخیره می کنید.

نمایندگی یخچال ال جی در قزوین : نکات مهم درباره نگهداری یخچال ال جی

پس از دریافت موتور جدید، جهت انجام تعمیرات، موتور فن قدیمی را برداشته و سپس اقدام به نصب موتور فن جدید نمایید. در صورت وجود مشکل در سیم پیچ های موتور، باید با نمایندگی LG تماس گرفته و موتور آن را تعویض نمایید. کویل یا سیم پیچ های کندانسور https://www.thegoodguys.com.au/lg/fridges-and-freezers مهمترین قسمت سیستم خنک کننده یخچال محسوب می شود. محل رله استارت در قسمت پایین دستگاه نزدیک کمپرسور است، با استفاده از مولتی متر اقدام به اجرای تست پیوستگی رله استارت نمایید، در صورت عدم وجود پیوستگی، باید رله را تعویض کنید. گاهی هم کیفیت لاستیک درب تغییری نکرده و صرفا وجود یک ماده خارجی باعث جلوگیری از بسته شدن کامل آن می شود. محکم بسته نشدن درب یخچال موجب می شود که هوای بیرون وارد یخچال شده و در نتیجه رطوبت موجود در فریزر نیز بالا رود. ارور h در یخچال های ال جی به معنی بروز مشکلی در هیتر المنت آن است. برای مطمئن شدن باید مقدار مقاومت را بررسی نموده و در صورت نیاز آن ها را عوض کنید. اگر ترمیستور نیز دچار مشکل شود فریزر نمی‌تواند دما را تا حد مطلوب که مواد غذایی یخ بزنند پایین بیاورد.

درخواست تعمیر یخچال و فریزر ال جی

حالا درون لوله انتقال آب را به خوبی بررسی کنید و ببینید که مسیر انتقال آب با تکه‌هایی از یخ یا سایر موارد که می‌تواند مانع از انتقال آب شود، مسدود نشده باشد. اگر چنین مشکلی وجود داشت، مسیر لوله را صاف کنید، سپس آن را دوباره به شیر برقی متصل کرده و یخچال را روشن کنید. حالا یخ‌ساز یخچال را تست کنید و ببینید که آیا مشکل آن برطرف شده است یا خیر. زمانی که مشکلی در روتور سایت منبع یخچال ال جی وجود داشته باشد با این کد خطا رو به رو می‌­شویم. فناوری اینستاویو ال‌جی دارای پنل شیشه‌ای براقی است که با دو ضربه پشت سر هم روشن شده و به شما این امکان را می‌دهد که حتی بدون باز کردن درب یخچال، داخل محفظه را به راحتی ببینید. طراحی اصیل همراه با فناوری امروزی بارزترین ویژگی­‌ای است که در انواع مدل‌ یخچال‌های‌ فریزر‌ درب بالای ال جی می‌توانید پیدا کنید. این افراد، دوره های تخصصی تعمیرات یخچال را گذرانده اند و با ریزه کاری های این فرایند آشنایی کامل دارند. از این رو می توان خدمات این بخش از نمایندگی lg را در فهرست با کیفیت ترین ها جای داد. نکته ویژه در مورد این مجموعه، ارائه ضمانت نامه رسمی مرکز سخت افزار ایران است. همچنین نمایندگی تعمیرات یخچال ال جی برای راحتی هرچه بیشتر کاربران، امکان تعمیر یخچال ال جی در محل را نیز فراهم کرده است. نمایندگی تعمیر یخچال ال جی، یک مجموعه منظم و همه جانبه است که توسط مدیریت مرکز سخت افزار ایران و با هدف ترمیم تخصصی انواع مدل های این محصول راه اندازی شده است.

یخچال ساید اینستاویو ال جی مدل GC-X257CVVV

این حالت سبب خاص بودن یخچال ساید بای ساید ال جی 30 فوتی شده است. ویژگی در تو در یخچال ال جی ساید بای ساید 30 فوت GC-X247CSAVLG علاوه بر اینکه زیبایی خاصی به یخچال می دهد باعث می شود که کاربر به آسانی به نوشیدنی ها و مواد خوراکی که در طول روز بیشتر مورد مصرف قرار می گیرند دسترسی پیدا کنند. https://www.lowes.com/pl/Lg--Refrigerators-Appliances/4294857973?refinement=4294801527 نکته حائز اهمیت که در تمامی سرویس‌های تعمیراتی از جمله سرویس تعمیر یخچال فریزر ال جی در تهران مورد توجه قرار دارد، استفاده از قطعات اورجینال و با کیفیت به هنگام تعویض قطعه است. در همین راستا متخصصان آچاره به هنگام تعویض قطعه، فاکتور و برگه گارانتی معتبر را به سفارش دهنده تحویل می‌دهند.

تجمع امروز دانشجویان در دانشگاه تهران

علت این که نباید به تعمیر کار های غیر مجاز برای از بین بردن دستگاه خود مراجعه کنیم این است که از قطعه های غیر استاندارد استفاده می کنند و همچنین شما نمی دانید که مهرات آن ها در تعمیر کردن دستگاه و از بین بردن ایراد یخچال چقدر است. زمانی هم که مشکلی به وجود می آید هیچ ارگانی رسیدگی نخواهد کرد و ممکن است هزینه های هنگفتی از شما گفته شود. پیشنهاد نمایندگی الجی در تبریز در این مورد قرار دادن مواد غذایی به طوری که هوای سرد مابین مواد قابلیت گردش را داشته باشد. از عوامل رایج برفک می توان به بازماندن درب و نفوذ هوای گرم محیط به داخل دستگاه ، زیاد باز و بسته کردن درب دستگاه و یا قرار دادن مواد غذایی گرم اشاره نمود. خرابی در برد الکترونیکی امکان دارد باعث بروز چنین مشکلی بشود، که بهتر است در این زمان قطعات فوق تعمیر بشوند. تعویض برد الکترونیکی یک کار تخصصی است که بهتر است خودتان انجام ندهید و بهتر است این کار را به یک تعمیرکار متخصص واگذار نمایید.

چرا مشتریان ما برای تعمیرات خود کرج سرویس را انتخاب کرده اند؟

پس توصیه می شود از محلول آب ولرم ، سرکه سفید و جوش شیرین استفاده نمایید. این کشو توسط دکمه تنظیمی کارش را به بهترین نحو انجام می دهد بدین صورت که در صورت نگه داری میوه در آن دکمه را روی حالت میوه سایت خبری و در صورت نگه داری سبزیجات آن را روی حالت سبزیجات تنظیم می کنیم. هنگامی که قطعه جدید را نصب کردید، خط لوله آب را مجدداً وصل کنید (در صورت قطع کردن آن) و دستگاه را دوباره راه اندازی و آزمایش کنید. به طور مثال اگر در 24 ساعت 50 قالب یخ تولید شود، مشتری با استفاده 40 قالب یخ باید یک بازه زمانی جهت تولید یخ صبر کند. اگر یخزدگی بصورت یک تیکه به قطر یک سانتی متر یا نیم سانتی متر و یا بیشتر مشاهده کردید نیاز است جهت رفع آن به تکنسین‌های متخصص ما خبر دهید. نکته برای دمای فریزر بهتر است بدانید دمای 0 درجه فانهایت برابر با 18- سانتی گراد میباشد. این دکمه وظیفه ی تنظیم دمای فریزر را به عهده دارد.چندین بار پشت سر هم فشار داده تا به دمای دلخواه برسیم.

تعویض فیلتر یخچال ال جی

اصلی ترین قطعه الکترونیکی یخچال ساید ال جی و یا هر وسیله دیگر برد الکترونیکی می باشد که تمام عملکرد ها و روابط رو کنترل میکند . از این رو ما بنا کردیم این مقاله خوب را راجب یخچال ساید ال جی گرمه فریزر ساید ال جی رو بنویسیم تا شما را دراین مواقع راهنمایی کند. علت سرد نکردن یخچال ساید ال جی LG یکی از مشکلاتی می باشد که اکثر خانواده هایی که یخچال ساید ال جی دارند هر چند مدت یکبار به آن برخورد میکنند که در این مقاله به این مطلب می پردازیم. یخچال ال جی گرمه فریزر ال جی سرد یا فریزر ال جی سرده یخچال ال جی گرم مشکلی که گاهی پیش میاد موارد بالا رو چک کنید. همان‌طور که قبلا اشاره نمودیم برد فریزر ال جی فرستادن ولتاژ به موتور و کمپرسور است. گاهی علت سرد و خنک نکردن در فریزر ال جی خرابی این برد کنترل دما می باشد. بنابراین ممکن است هیتر یا فریزر حرارتی یخچال ال جی دچار مشکل شده باشند. در این صورت باید مقدار مقاومت المنت اندازه گیری و در صورت نیاز المنت تعویض شود. کمپرسور یخچال ال جی از دو بخش الکتریکی و مکانیکی تشکیل شده که هر دو قسمت درون پوسته­‌ایِ فولادی قرار دارند. برای جلوگیری از تشکیل رطوبت بر روی دیواره‌­های یخچال ال جی، لوله‌­های گرم در دیواره یخچال به کار رفته است.

دلایل خارج نشدن یخ از یخ‌ساز

ابتدا مطمئن شوید که درب یخچال کاملا بسته باشد و چیزی مانع از بسته شدن درب نشده باشد. مواد غذایی از دریچه‌هایی که سرما وارد می‌شود فاصله داشته باشند . جهت کسب اطلاعات بیشتر برای اینکه چطور از شر بوی بد داخل یخچال خلاص شوید می توانید ویدیوچگونه بوی بد یخچال را از بین ببریمرا مشاهده کنید. باید به این نکته توجه داشت که فریزر تکثیر باکتری‌ها و قارچ‌ها را متوقف می‌کند و یخچال سرعت تکثیر را کند می‌کند، پس یخچال و فریزر نابود کننده باکتری‌ها و قارچ‌ها نیستند. اگر دستگاه تازه نصب شده، باید حدود 3 دقیقه (البته 3دقیقه نباید ممتد باشد - بعد از 30ثانیه قطع شود) دست خود را روی پدال آبریز بگذاریم تا هوای داخل شلنگ تخلیه شده و آب به ورودی آبریز برسد. اگر برفک بصورت قطرات آب یخ زده یعنی مثل قندیلک، روی دیواره داخلی فریزر و سقف مشاهده کردید، این امر طبیعی است.
آخرین مطالب