قالیشویی در یافت آباد

قالیشویی در یافت آباد فرش یکی از وسیله‌های کلیدی و اساسی در منازل افراد به خصوص ایرانی‌ها به حساب

توسط AKHSHIJNEWS در 29 دی 1400

قالیشویی در یافت آباد

قالیشویی در یافت آباد

فرش یکی از وسیله‌های کلیدی و اساسی در منازل افراد به خصوص ایرانی‌ها به حساب می‌آید. فرش ها در فضاها و مکان هایی از خانه قرار می گیرند که بیشترین رفت و آمد در آن جا شکل می‌گیرد، به همین ادله به شدت در معرض آلودگی و کثیفی قرار دارند.این روز ها با شیوع ویروس کرونا نیاز به تمیز کردن و ضدعفونی کردن فرش هم یک سری برابر حائز حیاتی و دقت مردمان قرار گرفته است. چون حیاتی اعتنا به در معرض خطر بودن و قرار گرفتن در فضا و مسیر پر رفت و آمد شست و شو و تمیز کردن فرش یکی از از مسائل حیاتی به شمار می رود. به جهت ضد عفونی نمودن فرش طریق های گوناگون خانگی وجود دارد. در صورت عدم انجام آن ها و یا این که نداشتن وقت به اندازه می توانید از یک قالیشویی دارای امداد بگیرید تا فرش خود را اساسی اطمینان خاطر به آن بسپارید. قالیشویی گلستان واش جزء یکی از معتبر ترین و شناخته شده ترین قالیشویی تهران است. همین قالیشویی با به کارگیری افراد کارشناس و ماهر خدمات قالیشویی خود را به مشتریان خود ارائه می دهد. سرویس ها فرش در همین قالیشویی شامل تمیز نمودن و ضدعفونی کردن فرش ها، رفو گری فرش و …. می باشد که به وسیله متخصصین و کسانی کارآزموده ارائه می شود. ما در این مقاله از وبلاگ قالیشویی گلستان واش همت کردیم تا نکاتی در راستا شیوه های ضدعفونی نمودن فرش و مشکلات و مزایای ضد عفونی کردن فرش را در اختیار شما قرار دهیم. پس تا انتهای همین مقاله اهمیت ما همپا باشید.

روش های ضدعفونی کردن فرش

 برای ضد عفونی کردن و تمیز کردن فرش ها می بایست مراحل و راه و روش هایی را انجام داد. در ابتدا و در اولین سطح قبل از شروع ضد عفونی نمودن فرش بایستی آن ا به طور تام غبار گیری نمود. این کار را به وسیله جارو برقی انجام می دهند. به این شکل که به وسیله جارو برقی پشت و روی فرش را جارو می زنند، تا خاک و گرد و غبار به طور کامل از بر روی آن پاک شود. در تراز بعدی بوسیله محلول هایی که در منزل می توان ساخت، فرش را ضد عفونی کنید. به عنوان نمونه محلول خانگی ضد عفونی کننده فرش را از ترکیب مایع فرش شویی، شامپو فرش و مقداری خمیر دندان سفید و آب می اقتدار ساخت.

 

 ضدعفونی فرش اصلی محلول خانگی

یک عدد دیگر از محلول های خانگی به وسیله سرکه نیز ساخته می شود. برای استعمال از این محلول ها و ضد عفونی کردن فرش حتماً فرآورده فرش خود را در حیث بگیرید. در گوشه ای از آن محلول خانگی خود را آزمون کنید تا در رخ استعمال رنگ های فرش دارای یکدیگر مخلوط نشده و باعث از در بین رفتن و آسیب به فرش نگردد. در شکل تست کردن و عدم وجود مشکل، محلول ساخته شده خود را بر بر روی فرش ریخته. آن‌گاه به وسیله اسفنج قابل انعطاف و تمیز روی آن بمالید، تا کف کند. آن گاه می توانید از یک فرچه و برس نیز برای همین ضد عفونی نمودن ریشه فرش ها استعمال نمایید.

مشکلات ضد عفونی کردن فرش

 به خواسته ضد عفونی نمودن و تمیز کردن فرش در خانه باید اعتنا داشته باشید که حتماً از مواد شوینده مرغوب و مهربانی به کارگیری کنید. چون مواد اسیدی و قلیایی باعث جراحت رساندن به فرش می شوند و تار و پود فرش را از بین می برد. یکی از مشکلات شایع ضد عفونی نمودن فرش در منزل، خشک نمودن آن است. امروزه حیاتی ریز شدن فضای منزل ها و متراژ ساختمان ها و کمبود حیاط، خشک نمودن فرش ها به تیتر یک از مشکلات اصلی در شست و شوی آن به شمار می رود. یکی دیگر از مشکلات ضد عفونی کردن فرش ها عدم آگاهی درست درست از گرمای مطلوب برای خشک نمودن آن است. چون نداشتن داده ها کافی و تدبیر ناچیز در حوزه منجر باقی ماندن میکروب ها و ویروس ها بر روی فرش می شود. به این معنی که ضد عفونی به شکل تمام و درست شکل نمی گیرد.

مزایای ضدعفونی کردن فرش

 

ضد عفونی نمودن فرش ها به خصوص در زمانه حال و شیوع ویروس کرونا یکی از از اصلی ترین مسائل به شمار می رود. همان طور که پیش خیس به آن اشاره نمودیم نحوه ها و روند مختلفی به جهت ضدعفونی وجود دارد. انجام همین فعالیت در منزل در صورت عدم تدبیر صحیح منجر باقی ماندن میکروب و ویروس در آن می‌شود. به این مراد یاری گرفتن از قالیشویی های معتبر یکی از ریلکس ترین و بهترین خط مش برای انجام همین عمل به شمار می رود. قالیشویی ها اساسی به کارگیری اشخاصی متخصص و چابکدست عمل ضد عفونی و تمیز نمودن فرش را انجام می دهند. به بهترین نحو میکروب ها و ویروس ها و گرد و غبار و آلودگی را از بر روی فرش پاک می نمایند. علاوه بر این عوامل، مورد ها دیگری مثل حیوان کوچک و باکتری هایی درون فرش و در تار و پود فرش وجود دارد که نمی توان به راحتی آن را دید و تمیز کرد. ولی اصلی سپردن فرش خویش به قالیشویی معتبر و شناخته شده می توانید مهم اطمینان خاطر فرش خویش را ضد عفونی کنید.

قالیشویی در یاخچی آباد

قالیشویی در دولت آباد

 

 

منبع golestanwash.com

آخرین مطالب