قیمت میلگرد ساده

  معرفی میلگرد ساده میلگرد ساده یا این که میلگرد سوای آج، یکی ا

توسط AKHSHIJNEWS در 17 فروردین 1401

 

معرفی میلگرد ساده

میلگرد ساده یا این که میلگرد سوای آج، یکی از محصولات ساختمانی لبریز کاربرد استهمین آرماتور بی آلایش به صورت شاخه و کلاف در سایز‌های متعدد و حیاتی ارزش های گوناگون به فروش می‌رسد. جهت خرید میلگرد ساده واجب می باشد حساس مشخصات فنی همین محصول، شناخت تمام داشته باشید

انواع میلگرد ساده

میلگردهای بی آلایش در واقع مقاطع صاف و صیقلی می باشند که بر روی تراز آن ها هیچگونه آج و نقص‌ و فرجی وجود نداردترازو این مقاطع برحسب قطر تراز دایره ی بازه اندازه زده می شود که به آن قطر اسمی میگویند. در هنگام خرید کردن می توانید تمامی این اطلاعات را در برگ شناسنامه آن مطالعه فرمائید

کارخانه یزد، متین، کاشان و آذر گستر سدید از پاراگراف تولیدکنندگان میلگرد ساده در مرز و بوم می باشند. میلگرد بی آلایش و میلگرد تغییر تحول صورت یافته همانگونه که ابلاغ شد میلگردهای ساده سطحی صاف دارا هستند و معمولا برای تولید اجزایی استفاده می ‌شوند که مستضعف لغزش میلگرد میباشند (مانند میلگردهای انتظار در اتصالات انبساطی).

علاوه بر همین از میلگردهای بی آلایش برای ایجاد اتصالات انقباضی در جاده‌ ها و آزاد راه‌ ها و همچنین، ستون‌ های پر پیچ و خم نیز استعمال می‌ شودتراز صاف و هموار میلگردهای بی آلایش سبب ساز شده میباشد که این میلگردها به‌ عنوان کم ‌مصرف ‌ترین دسته میلگرد در صنعت ساخت‌ و ساز در حیث گرفته شوندهمین میلگردها هیچگونه آجی ندارند و معمولا در پروژه‌ هایی از میلگردهای ساده استعمال می‌ شود که صرفه‌ جویی اقتصادی از وضعیت اهمیت پیشبرد پروژه است.

اتصال میلگردهای ساده اصلی بتن ضعیف ‌تر از دیگر میلگردهای تغییر‌و تحول صورت یافته است، براین اساس نوعی قلاب در انتهای همین میلگردها تعبیه می ‌شود. منحنی تنش کرنش همین مدل میلگرد نشان ‌دهنده نقطه تسلیم (شکست کامل) و مرحله تغییر رخ پلاستیک (رفتار کشسانی) میلگرد است.

در سطح تغییر و تحول پلاستیک، گیرایی ارتقا می ‌یابد در حالی‌ که تغییری در فشار تماشا نمی ‌شودهمین مرحله در میلگردهای ساده مهم وضوح بیشتری از میلگردهای آجدار تغییر تحول صورت یافته اهمیت نورد گرم قابل ‌مشاهده است. در اکثر اوقات موارد، توان تسلیم و مقاومت کششی نهایی میلگردهای ساده برابر میباشد مهم 40,000 PSI. از سوی دیگر، میلگردهای تغییر صورت یافته به عبارتی میلگردهای ساده‌ای میباشند که الگوهای تورفتگی یا آجدار در آن‌ها تعبیه ‌شده است.

 برای مثال، میلگرد پیچ در پیچ اساسی چرخاندن سرد یک میلگرد بی آلایش و مربعی رخ ایجاد می‌ شود. برجستگی ‌های پر پیچ و خم موجود در سطح، قدرت اتصال میلگرد به بتن را ارتقا می ‌دهند. نمونه‌ های دیگر میلگردهای تغییر رخ یافته شامل میلگردهای آجدار گرد و مربعی رخ می ‌شونداین میلگردها مهم طرح‌ های برجسته ‌ای میباشند که به باطن بتن فرورفته و از لغزش میلگرد پرهیز می‌ کنند.

فاکتور های مفید در قیمت میلگرد ساده

به عامل کاربرد گسترده همین دسته میلگردهای ساده، قیمت میلگرد برای فعالان بازار فولاد از اصلی ویژه ای برخوردار است. گفتنی است تفاوت در قیمت انواع میلگرد گاهی به دلیل تغییراتی است که طی مراحل تولید آن ها وجود خواهد داشت.

قیمت میلگرد ساده به پارامترهای متمایز 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن