هیلتی را اجاره کنیم یا خریداری ؟ کدام یک بهتر اند؟

لوازم جانبی چکش چرخشی لوازم جانبی چکش دوار شامل انواع اسکنه برای جرم گیری فلز، شکستن بتن، برداشتن کاشی و حتی

توسط AKHSHIJNEWS در 11 اسفند 1400

لوازم جانبی چکش چرخشی

لوازم جانبی چکش دوار شامل انواع اسکنه برای جرم گیری فلز، شکستن بتن، برداشتن کاشی و حتی کندن خاک سخت است. (چک سمت چپ برای یک چاک SDS-Max است.) همچنین می توانید یک چاک سه فک برای مته های معمولی اضافه کنید.

اجاره هیلتی به این صورت است.

آداپتور sds-plus مته چرخشی در مقابل مته چکشی

آداپتور چاک SDS-Plus

این آداپتور به شما این امکان را می دهد که از مته های ساقه صاف، اره های سوراخ دار و پره های مخلوط کن استفاده کنید. فقط به یاد داشته باشید که تنظیمات را در حالت مته نگه دارید وگرنه می توانید چاک را از بین ببرید.

 

 

میلگرد مته چرخشی در مقابل چکشی و مته های مته کاربید استاندارد

 

می توانید 50 دلار برای یک مته چکشی که 1/2 اینچ سوراخ میکند خرج کنید. سوراخ‌هایی در بیشتر سنگ‌تراشی‌ها وجود دارد، اما صرف هزینه‌های بیشتر دو چیز برای شما به ارمغان می‌آورد: توانایی سوراخ کردن سوراخ‌های بزرگ‌تر و - مهم‌تر - حفاری سریع‌تر، که وقتی سوراخ‌های زیادی برای سوراخ کردن دارید، عالی است.

 

اگر از قبل ابزارهای بی سیم دارید، بررسی کنید که آیا همان شرکت مته چکشی می سازد یا چکش چرخشی که با همان باتری ها کار می کند. گاهی اوقات شما می توانید یک ابزار بی سیم بدون باتری ارزان تر از خرید یک ابزار سیمی بخرید.

 

4 نکته برای حفاری در بتن

مته های چرخشی در مقابل چکشی زباله ها را پاک می کنند

 

 

1. زباله ها را پاک کنید

فلوت های روی مته به گونه ای طراحی شده اند که در حین حفاری، زباله ها را از سوراخ بیرون بکشند، اما بهترین راه برای پاک کردن سوراخ این است که گهگاه در حین سوراخ کردن، آن را از سوراخ بیرون بکشید. ذرات کمتر در سوراخ اصطکاک را کاهش می دهد، که به معنای حفاری نرم تر، احتمال اتصال کمتر و مته های طولانی تر است.

 

 

 

2. زیاد فشار نیاورید

یک «نقطه شیرین» وجود دارد که در آن دور مناسب همراه با فشار مناسب سریع‌ترین تمرین را انجام می‌دهد. اما با فشار دادن به پایین تا جایی که می توانید آن نقطه شیرین را پیدا نخواهید کرد. در واقع، فشار بیش از حد باعث کندی فرآیند سوراخ‌کاری می‌شود و فرسودگی و پارگی غیرضروری زیادی روی چرخ‌دنده‌های موتور وارد می‌کند. بعلاوه، شما تکه ها را می شکنید.

 

 

3. از حفاری بیش از حد خودداری کنید

اکثر مته های چکشی و چکش های چرخشی با دسته جانبی و توقف عمق فروخته می شوند. به خودتان لطف کنید و از آنها استفاده کنید. دلیلی وجود ندارد که هم زمان و هم ذرات را با سوراخ کردن سوراخ‌های عمیق‌تر از حد نیاز بسوزانید. و همیشه نمی‌خواهید از طریق یک بلوک بتنی تا هسته توخالی آن سوراخ کنید - برخی از لنگرهای پلاستیکی برای متوقف کردن آنها به پشتی نیاز دارند وگرنه درست از سوراخ رانده می‌شوند.

 

 

4. ابتدا یک سوراخ کوچکتر دریل کنید

اگر می خواهید چند سوراخ بزرگتر از ظرفیت توصیه شده مته دریل کنید، ابتدا با یک سوراخ کوچکتر شروع کنید. این به میزان قابل توجهی بار روی مته را کاهش می دهد. همچنین، قطعات کوچک‌تر به اندازه قطعات بزرگ‌تر اسکیت نمی‌زنند، که زمانی که به سوراخی در یک نقطه دقیق نیاز دارید، مفید است.

 

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن