2020 ASUC انتخابات دیدن بالاتر از رأي دهندگان با وجود بیماری همه گیر کوروناویروس

2020 ASUC انتخابات تا به حال حاشیه های بالاتر میزان مشارکت نسبت به سال 2019 انتخابات با وجود این بیماری همه گی

توسط AKHSHIJNEWS در 27 فروردین 1399

2020 ASUC انتخابات تا به حال حاشیه های بالاتر میزان مشارکت نسبت به سال 2019 انتخابات با وجود این بیماری همه گیر کوروناویروس هل دادن انتخابات را به طور کامل آنلاین.

اگر چه دانشجوی میزان مشارکت افزایش 487% کارشناسی میزان مشارکت کاهش یافته است 17 درصد نسبت به سال گذشته و بالا وجود دارد ممتنع نرخ افسر انتخابات است. نامزدهای ویژگی این اعداد به خلاق تر کمپین و استراتژی های اثر از coronavirus بیماری همه گیر.

"این اولین بار بود که در ASUC تاریخ که در آن انتخابات شد همه آنلاین" گفت: ASUC انتخابات شورای صندلی جیمز Weichert. "من فکر می کنم غذای آماده است که ما قادر به وفق دهند. اطمینان حاصل کرد که هر دانش آموز را صدا شنیده می شود, پس از آن من فکر می کنم آن را ممکن است برای نگه داشتن یک مقیاس گسترده ای در انتخابات با وجود شرایطی است."

با توجه به فارغ التحصیل مجلس رئیس جمهور آدم Orford, میزان مشارکت در میان دانشجویان تحصیلات تکمیلی است که به طور معمول کم است زیرا آنها اغلب نمی ببینید که چگونه ASUC انتخابات آنها تاثیر می گذارد.

این مجمع تا به حال اطلاعاتی کمپین ایمیل برای دانش آموزان فارغ التحصیل به توضیح اهمیت این کلاس پاس و Graduate دولت های دانشجویی استقلال داد.

با توجه به زمان ASUC تنوع کمیسیون امور صندلی و ASUC رئیس جمهور منتخب ویکتوریا ورا, او موفق بود چرا که او با اهرم رسانه های اجتماعی در طول مبارزات انتخاباتی خود را.

"پیر استراتژی مبارزه نیست پایدار دیگر" ورا گفت. "شما باید برای دیدار با رای دهندگان که در آن آنها در. شما نمی توانید با تکیه بر 'Sprouling' دیگر."

ورا گفت که او استفاده می شود Infinite در حالی که او مدیر کمپین با استفاده از عبور از حیوانات تصویر برای ترویج مبارزات انتخاباتی خود را.

ASUC سناتور و تازه انتخاب شده ASUC علمی وزارت, معاون رئیس جمهور, نیکول Anyanwu از سوی دیگر حاضر به کمپین انتخاباتی این فصل به دلیل بیماری همه گیر.

"من فکر می کردم با داشتن تمام انتخابات فصل بود و غیر اخلاقی" Anyanwu گفت. "نمی شود آن را به دخالت در مردم به درخواست آنها را به رای دادن برای من است."

ورا احساس او تا به حال به راه رفتن در یک خط بین درخواست برای حمایت از رای دهندگان در حالی که همچنین حمایت از ترکیبات او در طول مبارزات انتخاباتی خود را. برخی از دانش آموزان در حال حرکت بودند در بازگشت به خانه از برکلی و ممکن است تا به حال بیشتر با فشار دادن همه چیز به نگرانی در مورد از ASUC انتخابات ورا اضافه شده است.

انتقال دانشجو نماینده منتخب والری جانسون گفت: او همدلانه به دانش آموزانی که تصمیم به رای دادن در انتخابات است.

بیست و شش مواضع انتخاب و دو گزاره — برای اولین بار در کلاس پاس تجدید و دوم یک نظرسنجی در تحصیلات تکمیلی مجمع استقلال از ASUC — بودند در انتخابات. هر دو گزاره گذشت یک لغزش و کم ممتنع نرخ.

بسیاری از افسر نژادها اما دیدم بالا ممتنع نرخ. انتخابات برای ASUC معاون اجرایی رئیس جمهور تا به حال 61 درصد رای ممتنع.

ASUC سناتور ملوین Tangonan که انتخاب شد به عنوان معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: دلیل بسیاری از دانش آموزان تصمیم به پرهیز افسر در انتخابات می تواند به دلیل نامزدها نمی تواند مبارزات انتخاباتی در محوطه دانشگاه. چنین مبارزات انتخاباتی نامزدها اجازه می دهد برای دیدار با موکلین خود و اجازه دهید آنها را می دانم که آنها در حال رای گیری برای, Tangonan گفت.

"ما نیاز به اذعان کرد که ASUC انتخابات نباید اولویت" Tangonan گفت. "با وجود این مهم بود که به رای دادن برای سال آینده رهبران زیرا آنها باید برای مقابله با پیامدهای این بیماری همه گیر."

تماس با اریک راجرز در [email protected] و او را دنبال کنید در توییتر @eric_rogers_dc.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن