42nd Street ماه اجرایی, مدیر ایران آنلاین تئاتر فرصت

دانیل توماس یک مدیر اجرایی برای منطقه خلیج تئاتر شرکت 42nd Street ماه می خواهد به تجربه جمعی از تئاتر در دسترس

توسط AKHSHIJNEWS در 9 اردیبهشت 1399

دانیل توماس یک مدیر اجرایی برای منطقه خلیج تئاتر شرکت 42nd Street ماه می خواهد به تجربه جمعی از تئاتر در دسترس به عنوان بسیاری از مردم به عنوان امکان پذیر است. به همین دلیل توماس در ابتدا تصمیم به تبدیل شدن به یک تولید کننده و یک مدیر علاوه بر کار به عنوان یک بازیگر و نوازنده است. این اخلاق نیز می تواند دیده می شود در 42nd Street ماه MoonSchool برنامه آموزشی ارائه می دهد که در کلاس های موسیقی, رقص و بازیگری برای کودکان و بزرگسالان است.

اما 42nd Street ماه تعهد به ایجاد دسترسی هنری فرصت در حال حاضر در حال کشیده به عنوان قبل از هرگز با ظهور coronavirus و تئاتر پس از آن بسته شدن در ماه مارس است. نهایی سه اجرای "A gentleman's Guide to Love و قتل" — یک ضربه بزرگ با مخاطبان — لغو شد و آینده موسیقی "پیژامه بازی" منتقل شده است به یک ماه اوت باز کردن. این MoonSchool اما هنوز هم ارائه می دهد کلاس های مجازی از جمله هفتگی جمعه بعد از ظهر رقص و جدید کلاس های یوگا. توماس در کنار بقیه 42nd Street ماه کارکنان در حال کار برای پیدا کردن راه های جدیدی برای ادامه تعامل با مخاطبان و هنرمندان از طریق رسانه های اجتماعی.

"در حال حاضر آنچه شما در حال گرفتن (در رسانه های اجتماعی) ... توسط هنرمندان فقط به صورت آنلاین و گفت: "من فقط می خواهم برای به اشتراک گذاشتن استعداد با شما' " توماس مشاهده در مصاحبه ای با روزانه کالیفرنیا. "این خوب است اما آنهایی که (مورد علاقه من) شده اند کمی بیشتر تعاملی در نظر داشتن فقط مکالمه با مردم است."

42nd Street ماه راه پیدا کرده است به اعتصاب تعادل بین مخاطبان تعامل و ویترین استعداد هنری خود را با محتوای رسانه های اجتماعی. این شرکت در Facebook صفحه میزبان سه گانه هفتگی livestreamed سری از جمله "سه شنبه مذاکرات بیش از ماه," گفتگو با 42nd Street ماه کارکنان و هنرمندان; "Full Moon جمعه ها: زنده کاباره سری" که ویژگی های اجرای موسیقی از هنرمندان و گاه به گاه مهمانان ویژه; و "Quiz Me Kate," موسیقی تئاتر چیزهای بی اهمیت رقابت است.

تمام این برنامه ها پرورش جمعی تجربه تعاملی است که توماس می بیند به عنوان قلب تئاتر زندگی می کنند اما این حرکت مجازی به عملکرد نبوده است و بدون چالش های آن. به توماس گفت: صحنه کار با کودکان ثبت نام مجازی در برنامه های جوانان است نه کاملا به عنوان صاف هنگامی که وجود دارد یک تاخیر بین خط خوانش. 42nd Street ماه اجرا نیز به سرعت کشف کردند که موسیقی اعداد مانع هستند که پیانیست و خواننده در حال اتصال مختلف در سراسر اتاق نشیمن. توماس نگرانی بیش از حد در مورد چگونه شروع مجازی اجرای برنامه را تحت تاثیر قرار زندگی می کنند تئاتر صحنه پس از بحران همه گیر abates.

"ما احتمالا بی ارزش هنر به دلیل این افرادی که خیلی سخت کار کرده اند به منظور توسعه استعدادهای خود را ... در حال حاضر ایجاد تمام این مطالب به صورت رایگان?" توماس پرسید. "آیا ما به ساخت یک انتظار از مخاطبان عضو است که آنها باید پس از آن قادر به دسترسی که هر زمان که آنها می خواهند و با این حال آنها می خواهند ؟ نگاه (هزینه) رفتن به یک اجرای زنده — رفتن به تئاتر و یا سمفونی یا کنسرت — هنگامی که به طور ناگهانی وجود دارد این موج رایگان, مطالب جالب, نوشته شده آنلاین. می کند که در واقع ایجاد یک بیشتر مانع ما در بلند مدت اجرا شود؟"

این سوالات بدون پاسخ آسان اما با این وجود توماس همچنان خوشبین است که مخاطبان همیشه قادر خواهد بود برای تمایز بین ضبط و اجراهای زنده و در دراز مدت افزایش سواد با تکنولوژی کمک خواهد کرد که کوچکتر تئاتر شرکت های مانند 42nd Street ماه "را یک گام به قرن 21 است."

مصرف این اولین گام در حال اجرا و طراحان که شور و شوق همچنان متعصبانه. هنگامی که توماس شناور بالقوه به تعویق افتادن "پیژامه بازی" در اوایل ماه مارس اکثریت بزرگی از آن بازیگران و تیم خلاق قادر به ارتکاب به تاریخ جدید. توماس همچنین گفت: برنامه های جوانان در MoonSchool پر از مشتاق نوپای نوازندگان هنوز برنامه ای برای قرار دادن در نسخه مجازی از محصولات خود را.

دستکاری زیادی فهرستی از پروژه ها از جمله زمان های مجازی و برنامه های برنامه ریزی شده در شخص تولیدات یک ماموت انجام است که کشش مرز زندگی و عملکرد مؤثر بر شرکت های تئاتر در سراسر منطقه خلیج فارس و فراتر از آن. اما برای توماس این تعهد باقی مانده است ارزشمند است.

"موسیقی و تئاتر همواره وحدت لحظه" توماس گفت. "این همیشه یک محل برای ساختن جامعه برای ایجاد تجربیات به اشتراک گذاشته شده. و این که آیا ما در حال انجام است که در یک سالن کنسرت یا در یک مدرسه ابتدایی کافه تریا و یا پشت ما فرد صفحه نمایش کامپیوتر است که مهم ترین چیزی که ما می توانید انجام دهید در ایجاد هنر."

فضل Orriss است که هنر و سرگرمی ویرایشگر. او تماس بگیرید در [email protected]. صدای جیر جیر خود را در @graceorriss.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن