آفریقا نیاز به یک کبوتر صندوق: یا ما باید از گرسنگی مردن بنابراین ما می تواند به ما بدهی ؟

آفریقا توسعه و کمک به اقتصاد و تجارت برجسته جهانی و جغرافیای سیاسی, حکومت جهانی عناوین فقر & SDGs, TerraVi

توسط AKHSHIJNEWS در 30 اردیبهشت 1399
آفریقا توسعه و کمک به اقتصاد و تجارت برجسته جهانی و جغرافیای سیاسی, حکومت جهانی عناوین فقر & SDGs, TerraViva ملل متحد, تجارت و سرمایه گذاری

نظر

دنی Bradlow است SARCHI استاد توسعه بین المللی قانون و روابط اقتصادی مرکز حقوق بشر دانشگاه پرتوریا, آفریقای جنوبی ایمیل: danny.bradlow@up.ac.za

اعتبار: یونیسف/اندرو Esiebo

ژوهانسبورگ, آفریقای جنوبی, مارس 19 2020 (IPS) - جنوب صحرای آفریقا دارای یک مشکل بدهی. به گزارش اخیر بانک جهانی بدهی آمار در سال 2018 این منطقه تا به حال حدود 493 میلیارد دلار در بلند مدت بدهی خارجی.

حدود یک سوم $117 میلیارد دلار بود در قالب tradeable اوراق قرضه. حدود نیمی از $17 میلیارد دلار در پرداخت سود آفریقا ساخته شده در سال 2018 شد به این دارندگان اوراق قرضه.

برای قرار دادن این بدهی در چشم انداز: در سال 2018 منطقه است کل بدهی خارجی معادل 36 درصد تولید ناخالص ملی درآمد. بدهی خدمات پرداخت که منجر به این منطقه 3.6 درصد از تولید ناخالص داخلی کسری بودجه.

یک سال بعد در سال 2019 بسیاری از کشورهای آفریقایی صرف پول بیشتر سرویس دهی بدهی های خود را از آنها بر سلامت.

نیازی به گفتن آفریقا بدهی مشکل پیچیده تلاش خود را برای مقابله با عمیق اجتماعی, سلامت اقتصادی و اثرات COVID-19 بیماری همه گیر.

جامعه بین المللی گرفته شده برخی از مراحل برای کمک به آفریقا در مقابله با این موضوع است. G-20 کشور توافق کرده اند که به پرداخت بدهی وقفه در تمام بدهی بدهکار به رسمی طلبکاران مستقر در کشور خود.

برخی از این کشورها نیز کمک به یک صندوق برای کمک به فقیرترین کشورها تعهدات خود را به صندوق بین المللی پول. متاسفانه جامعه بین المللی را متقاعد دارندگان اوراق قرضه برای کمک به این تلاش.

دلایل متعددی وجود دارد که برای این شکست است. اولین دارندگان اوراق قرضه در حال بزرگ و متنوع است. آنها هر کدام خود را در استراتژی های سرمایه گذاری و مشاهده از مسئولیت های خود را به مشتریان خود را که شامل هر دو افراد و شرکت ها.

دوم وجود تنوع در شرایط مختلف اوراق قرضه است که نیاز به آشتی و گنجانیده شده به یک منطقه ای امداد رسانی بسته.

سوم, مختلف, کشورهای آفریقایی از دیدگاه های مختلف در مورد آنچه آنها نیاز به مقابله با بحران در کشور است. برخی می خواهند حداکثر بدهی. دیگران بیشتر اعتماد به نفس در توانایی خود را به سرویس بدهی های خود را و آب و بحران می خواهید برای جلوگیری از "گناه توسط انجمن" که ضمیمه اگر آنها بیش از حد نزدیک و در ارتباط با این کشورها به دنبال بدهی.

در نهایت خطر وجود دارد که دلالان به خرید این اوراق قرضه که تجارت در بازار آزاد در زمان قیمت با تخفیف و به دنبال اجرای خود را از شرایط اصلی در برابر کشورهای بدهکار.

سازمان بهداشت جهانی, بروندی

تاریخ می آموزد که این خطر بسیار واقعی است. در سال 1990 بسیاری از کشورهای آفریقایی به حال ناپایدار بدهی. آنها بدهکار $255 میلیارد رسمی خود را به طلبکاران و حدود 28 میلیارد دلار (17 درصد از کل) به طلبکاران خصوصی.

دو جانبه و چند جانبه وام راه اندازی HIPC ابتکار در سال 1996 به کمک بسیار مدیون کشورهای فقیر. سی و یک کشور آفریقایی بهره مند از این بخشش بدهی. طلبکاران خصوصی شرکت نکرد.

متاسفانه این ایجاد فرصت برای دلالان در حال حاضر با دقت بیشتری به نام کرکس بودجه. آنها خریداری بدهی های کشورهایی مانند زامبیا, جمهوری دموکراتیک کنگو و اتیوپی و اوگاندا بسیار ارزان.

آنها خواستار آن است که کشورهای در دیدار با تعهدات قراردادی خود را و پرداخت آنها را در کامل است. آنها شکایت کرد هر کشوری که خودداری کرد. این استراتژی آنها را به دست آورده بازده بین 300% و 2000%.

آنها با استفاده از این استراتژی – و یا در حال استفاده از آن – در مقابل حدود 15 کشور آفریقایی.

هر گونه تلاش برای کمک به آفریقا مقابله با آن دارندگان اوراق قرضه مشکل باید برآورده سه هدف. اول باید آن را ارائه فوری بدهی به کسانی که از کشورهای آفریقایی است که به آن نیاز دارید به منظور مقابله با COVID ناشی از بحران است که آنها در حال حاضر تجربه.

این به این معنی است که آفریقا نمی توانید صبر کنید برای به ناچار وقت گیر و پر زحمت روند مذاکرات با تمایلی گروه از دارندگان اوراق قرضه برای تولید یک نتیجه.

دوم آن باید کاهش خطر است که مزایای بدهی خواهد بود گرفته شده توسط صندوق های کرکس.

سوم آن نیاز به اطمینان حاصل شود که پس از بحران abates آفریقایی متحده نمی خواهد یا زین با بی بار بدهی و یا دسترسی به تامین مالی آنها نیاز به راه اندازی مجدد اقتصاد خود و ترویج توسعه پایدار از جمعیت خود را.

خوشبختانه, یک راه وجود دارد برای آفریقا برای دیدار با تمام اهداف. باید آن را ایجاد یک ویژه هدف وسیله نقلیه –کبوتر (بدهی های آسیب پذیر اقتصاد) صندوق — که نشان می دهد به بازارهای مالی چگونه یک مسئول طلبکار رفتار آفریقایی بدهکاران در بحران است.

کبوتر صندوق انجام خواهد شد سه چیز است.

آن را به خرید آفریقایی اوراق قرضه در بازار آزاد در غالب قیمت با تخفیف. سپس آن را به اطلاع سایر دارندگان اوراق قرضه که از آن انتظار شرکت در آینده تمام دارندگان اوراق قرضه بحث و گفتگو در مورد مدیریت از اوراق قرضه.

دوم آن اطلاع رسانی خواهد شد هر دو بدهکار کشور و بازارهای مالی است که در آن متعهد به نگه داشتن آن اوراق قرضه و برای اجرای یک وقفه در هر پرداخت با توجه بر روی آنها را تا زمانی که بهداشت جهانی بحران abates. این صندوق نیز تعهد است که هنگامی که اقتصاد جهانی شروع به رشد دوباره آن را با بدهکاران به اطمینان حاصل شود که بدهی ندارد و تبدیل به یک بی دلیل بار در تلاش خود را برای بازسازی اقتصاد خود را.

آن را تصریح می کند که هر آینده بدهی renegotiations خواهد بود مطابق با همه قوانین استانداردهای بین المللی مانند سازمان ملل متحد و اصول راهنما در کسب و کار و حقوق بشر, اصول مسئول سرمایه گذاری و UNCTAD اصول ترویج مسئول حاکمیت وام و قرض گرفتن.

سوم, کبوتر صندوق حمایت خواهد که همه طلبکاران بخش خصوصی باید شرکت در مقایسه با وقفه در پرداخت بدهی ها و اوراق قرضه تجارت و باید با استفاده از همان اصول به عنوان کبوتر صندوق در تعیین چه چیزی برای انجام با بدهی از کشورهای شرکت کننده پس از بحران به پایان می رسد.

آن را می توانید آنها را یادآوری است که بسیاری از فروشندگان پیشرو و موسسات مالی در جهان در حال امضا کنندگان به اصول مسئول سرمایه گذاری و بسیاری از آنها سیاست هایی که نیاز به آنها را به لحاظ اجتماعی و مسئول محیط زیست در همه عملیات خود را. بسیاری از آنها نیز باید از حقوق بشر در سیاست هایی که تایید می کنند که آنها احترام بین المللی حقوق بشر است.

علاوه بر این بسیاری از آنها اذعان کرد که شرکت های خود را باید در خدمت منافع همه ذینفعان و باید اولویت بندی منافع سهامداران خود را. ذینفعان خود شامل وام گیرندگان خود را و کسانی که بی گناه اشخاص ثالث – مانند شهروندان – متاثر از اقدامات و تصمیم گیری.

کبوتر صندوق نیز باید ویژگی های زیر را به طوری که آن می تواند به طور موثر.

اول باید آن را مستقل از هر دو طلبکاران و بدهکاران است. برای نشان دادن استقلال خود را به صندوق باید توسط مدیریت مستقل هیئت مدیره به نمایندگی از همه ذینفعان. این خدمات عبارتند از بدهکار متحده و شهروندان خود را وام و سرمایه گذاران در کبوتر صندوق.

این هیئت مدیره خواهد استخدام یک مدیر برای پیاده سازی استراتژی خود را برای کمک به کشورهای بدهکار و دفاع از یک رویکرد جدید به تمام دارندگان اوراق قرضه.

دوم این صندوق می توان به تاسیس خنثی صلاحیت اما باید آن را بر در نهادی مانند بانک توسعه آفریقا.

سوم صندوق باید تنها خرید اوراق قرضه از کشورهای آفریقایی که انتخاب می کنید برای شرکت در عملیات است. برخی از کشورها با توجه به شرایط اوراق قرضه خود را و توانایی خود را برای دیدار با تعهدات قراردادی خود را ممکن است با احتیاط از شرکت در این عملیات. آنها ممکن است از ترس است که آن را پیچیده تر آینده خود دسترسی به تامین مالی.

چهارم این صندوق باید به اندازه کافی بزرگ بود با نفوذ صدا در هر گونه بحث و گفتگو در میان دارندگان اوراق قرضه در مورد درمان های شرکت کننده از کشورهای آفریقایی' بدهی. باید آن را جمع آوری منابع خود را از طیف وسیعی از منابع از جمله دولت ها سازمان های بین المللی, مبانی, موسسات مالی, شرکت ها و افراد.

هدف از جمع آوری پول از پایه شرکت ها و افراد هر دو سیاسی و مالی. مشارکت خود را افزایش خواهد یافت و فشار بر دیگر دارندگان اوراق قرضه مطابق با کبوتر صندوق اهداف است.

کبوتر صندوق می تواند در تشویق این گروه به شرکت با صدور اوراق مشارکت بهبود اجتماعی است که تنها به ارائه دارندگان بازگشت است که مربوط به پس از بحران نرخ رشد کشورهای جنوب صحرای آفریقا و/یا سطح پرداخت بدهی در واقع دریافت شده توسط کبوتر صندوق پس از بحران.

مانند اوراق قرضه به احتمال زیاد به درخواست تجدید نظر به افراد و شرکت های اعضای آفریقایی و آفریقا دوستان که علاقه مند به کمک به تلاش های خود برای مقابله با عمیقی COVID-19 ناشی از بحران است که این قاره مواجه است.

موسسات مالی می تواند کمک "در نوع" با ساخت یک تعهد الزام آور برای شرکت در هر گونه پرداخت بدهی و مطابق با اهداف کبوتر صندوق.

واضح است که بزرگترین بخش نیاز به آمده از دولتها و سازمان های بین المللی.

یکی از راه های دولت می تواند با اهدای بخشی از دارایی فعلی خود را از حقوق نقشه کشی ویژه صندوق بین المللی پول را ذخیره دارایی مورد استفاده قرار گیرد توسط کبوتر صندوق.

صندوق بین المللی پول می تواند از طریق فروش بخشی از آن طلا و منابع که در حال حاضر به ارزش حدود 138 میلیارد فعلی قیمت ها در بازار و در حدود 4.5 میلیارد دلار در تاریخی هزینه.

آفریقا است که در مواجهه با یک بحران عمیق است که می تواند مجموعه خود را توسعه عقب یک نسل است. آن نیاز به یک راه حل به آن بدهی و مشکلات که باعث می شود مطمئن شوید که هیچ آینده آفریقایی رهبر مجبور است به درخواست به عنوان سابق رئیس جمهور تانزانیا Julius Nyerere: ما واقعا باید اجازه دهید مردم ما از گرسنگی مردن بنابراین ما می تواند به ما بدهی ؟



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن