دولت های آفریقایی عدم بازماندگان از استثمار جنسی کودکان

آفریقا جرم و جنایت و عدالت, ویژه, جنس, جنسیت, خشونت, جهانی, حکومت, عناوین, حقوق بشر, شرایط اضطراری انسانی, IPS

توسط AKHSHIJNEWS در 6 تیر 1399
آفریقا جرم و جنایت و عدالت, ویژه, جنس, جنسیت, خشونت, جهانی, حکومت, عناوین, حقوق بشر, شرایط اضطراری انسانی, IPS سازمان ملل متحد: در داخل گلخانه, TerraViva سازمان ملل متحد

نظر

Tsitsi Matekaire است لندن-بر اساس حقوق بشر و جهانی منجر به برابری در حال حاضر تا پایان قاچاق جنسی برنامه

یک مادر و دختر در کنیا. این دختر قربانی خشونت جنسی. اعتبار: تارا کری برابری در حال حاضر

لندن Jun 26 سال 2020 (IPS) - در مالاوی, مریم* شد تنها 14 سال زمانی که او استخدام شد و قاچاق به شهرستان های بلنتیر و به فروش می رسد در یک بار. یک مرد تا به حال در او ایجاد کرد به دنبال دختران به کار به عنوان کمک کننده داخلی برای خانواده ها.

او به نظر می رسد واقعی و برای مری – و بسیاری از دختران که در خارج از مدرسه و در فقر زندگی می کنند – این به نظر می رسید یک راه و یک شانس برای به دست آوردن پول برای حمایت از خانواده اش. او زندگی با مادر بزرگ خود را که به سختی به اندازه کافی برای خرید مواد غذایی.

وقتی مریم وارد Blantyre کار وعده داده شده هرگز محقق نشد. به جای مرد فروخته شده خود را به یک نوار صاحب که در نوبه خود فروخته خود را برای رابطه جنسی به مشتریان خود است. جدا شده و دچار آسیب های روانی مری به دام افتاده بود برای بیش از سه ماه و تنها فرار کرد زمانی که صاحب نوار دور رفت یک شب.

اگر چه آن را در حال حاضر بیش از دو سال پس از دستگیری او در این مورد هنوز در حال بررسی در دادگاه. با هیچ محدودیت زمانی ثابت این روند قانونی است کشیده شده بر روی, ترک ماری انتظار به طور نامحدود و در برزخ گیر کرده. در ضمن مردی که استخدام او از روستا هرگز دستگیر شده است.

مریم را رها او مبارزه برای عدالت مدتها پیش آن را به حال شده است برای حمایت از برابری در حال حاضر و شریک ما مردم خدمت دختران در معرض خطر که ارائه شده اند روانی-اجتماعی به کمک به کمک به مریم بازسازی زندگی خود و حرکت دشوار است روند قانونی.

این شامل پوشش هزینه های حمل و نقل و همراه او به دادگاه های متعدد جلسات که تا به امروز منجر به تنها تعویق ناامیدی و ناراحتی است.

صباح بسیاری از موانع قانونی مواجه مریم نه غیر معمول در قاچاق موارد و نه آنها منحصر به فرد به مالاوی. در سراسر آفریقا و قاچاقچیان که استخدام, سوء استفاده جنسی و بهره برداری از آسیب پذیر و فقیر زنان و کودکان در حال رفتن بدون مجازات از آنجا که دولت ها و سیستم عدالت کیفری در حال شکست در وظیفه خود را به نگه داشتن مجرمان به حساب.

نگاهی به عنوان مثال وحشتناک مورد ملی آلمان برنارد Glaser دستگیر شد و در اوگاندا در ماه فوریه 2019 و به اتهام چند فقره قاچاق جنسی و سوء استفاده از دختران در سن 10 تا 16 بودند که زندگی در یک بدون مجوز پناهگاه Glaser تاسیس کرده بود ظاهرا به "کمک" کودکان آسیب پذیر.

داستان ساخته شده بین المللی عناوین و ايجاد عمومی داد و بیداد در میان اوگاندا بودند که وحشت زده در چگونه این درنده خیانت کرده بود جامعه اعتماد و مورد آزار قرار گرفته و موقعیت خود را از قدرت به بیماریهای بهره برداری بسیاری از دختران بیش از یک دوره طولانی از زمان.

با وجود گسترده خشم بیش از یک سال پس از Glaser بازداشت این مورد هنوز در انتظار تاخیر چند adjournments با Glaser هنوز حتی وارد کردن تقاضای خود را. او از سرطان در مارس سال 2020 یک روز پس از اینکه به قید وثیقه.

دختران هرگز روز خود را در دادگاه. و نه اوگاندا دولت خطاب به این مسائل آنها را آسیب پذیر به بهره برداری و یا ارائه کمک به کمک به آنها غلبه بر مصیبت خود را به جای ترک آنها را در معرض خطر سوء استفاده بیشتر.

در ضمن 61 ساله آمریکایی مبلغ مسیحی گریگوری داو التماس کرد گناه در یک دادگاه آمریکا به سوء استفاده جنسی دختران در کنیا. در سال 1996 او به اعدام محکوم شده در امریکا برای حمله به قصد ارتکاب سوء استفاده جنسی علیه یک نوجوان بود و محکوم به دو سال آزادی مشروط و دستور به ثبت نام به عنوان یک مجرم جنسی.

او بعد از سفر به کنیا و در سال 2008 تاسیس یک خانه برای کودکان یتیم که در آن او تجاوز دختران در مراقبت از خود.

در سال 2017, داو فرار به ایالات متحده پس از کنیا مقامات اقدام به دستگیری او. او در نهایت به زندان گرفته شده و پس از واقع بودن توسط ماموران اف بی آی و پلیس آمریکا.

بیانیه ای توسط وزارت دادگستری ایالات متحده گفت: "متهم ادعا به عنوان یک مبلغ مسیحی که برای مراقبت از این کودکان و از آنها خواست تا او را "پدر." اما به جای اینکه پدر او صید در جوانان خود و پذیری."

بهره برداری جنسی است که هر دو یک علت و یک نتیجه تبعیض و نابرابر وضعیت زنان و دختران است. دختران نوجوان در خصوص موقعیت محروم است که بیمه های چند لایه از تبعیض کارگردانی در آنها برای اینکه جوان زن و جنسی توسط جامعه است.

این ساختاری نابرابری وجود دارد در سراسر آفریقا به عنوان آنها را در تمام مناطق جهان است. سطح بالای فقر در کنار مضر شیوه های فرهنگی دختران را به خصوص مستعد ابتلا به شکارچیان جنسی و قاچاقچیان که امکان استفاده از نواقص در اجتماعی, امنیت, شبکه, محلی, کودک, حفاظت از سیستم های اجرای قانون و قضایی فرآیندهای.

از زمان همه گیر در معرض و تشدید ریشه دار ساختاری نابرابری که در طول اجرای فرهنگی خطوط گسل جنسیتی, تمایلات جنسی, مسابقه ناتوانی و کلاس. در پی COVID-19 یک بحران اقتصادی است که با قرار دادن بار بیشتر در جوامع محروم و با بسیاری از درد و رنج مشکلات شدید مالی.

سازمان ملل متحد هشدار داد که قاچاقچیان انسان در حال تبدیل شدن به طور فزاینده ای فعال با هدف قرار دادن فقیر و زنان و کودکان که از دست داده اند درآمد خود را به عنوان یک نتیجه از مستند و اجتماعی فاصله اقدامات معرفی شده برای محدود کردن گسترش coronavirus.

در ضمن تعطیلی مدارس را قطع آموزش و پرورش از بیش از 1.5 میلیارد دانش آموزان در سراسر جهان و سیستم های حفاظت شده به شدت مختل شود. شکارچیان به دنبال استفاده از جوانان صرف زمان بیشتری را بدون نظارت در اینترنت.

در سراسر آفریقا گسترش ارزان, اینترنت با سرعت بالا و رشد در گوشی های هوشمند و تبلت و لپ تاپ مالکیت تورم است تعداد کودکانی که می تواند هدفمند در عرصه دیجیتال. دختران به ویژه آسیب پذیر به آنلاین نظافت جنسی اجبار و sextortion حسابداری برای 90 ٪ از افراد برجسته در آنلاین کودک آزاری مواد.

همراه با این اخلال جهانی افزایش تقاضا برای سوء استفاده از محتوا است. در سراسر جهان تاثیر COVID-19 به معنی مردم شده اند صرف زمان بیشتری آنلاین دامن زدن آنچه که در حال حاضر گسترده و به سرعت در حال گسترش شکل cybercrime ترسیم مرزهای ملی.

رشد نمایی در حجم محتوای دیجیتال است که ساخت cybersphere سخت تر به پلیس و جسارت توزیع استثمار جنسی کودکان مواد در حال هدف قرار دادن سیستم عامل های جریان اصلی برای رسیدن به مخاطبان گسترده تر.

آن را ستوده است که بسیاری از دولت های آفریقایی از جمله کسانی که در کنیا و مالاوی و اوگاندا تصویب کرده اند که ضد قاچاق و حمایت از کودکان قوانین است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای حفاظت از کودکان و مجازات مجرمین است. این یک گام مهم است. با این حال پیاده سازی است که اغلب بسیار ضعیف است. جنس قاچاق و استثمار جنسی موارد نه در اولویت قرار گیرد.

در بسیاری از کشورهای آفریقایی دادگاه بسته اند کاهش می یابد و یا تنظیم عملیات ساخت این وضعیت حتی بدتر برای دختران به دنبال عدالت است. نصب کارهای عقب افتاده از موارد قانونی بیشتر خواهد شد طولانی قضایی و دادرسی اداری.

بدون عملکرد نظارت قضایی, girls' دسترسی به عدالت و حفاظت از استثمار جنسی تضعیف خواهد شد به یک اندازه و حتی بیشتر.

آن را فوری تر از همیشه که سیستم قضایی در پاسخ به واقعیت های کودکان که حقوق نقض شده است. متحده باید در محل قرار داده و اقدامات لازم برای اطمینان حاصل شود که دسترسی به حفاظت و عدالت در راه معنی دار در طول و پس از همه گیر.

دولت نیاز به کار بیشتر برای اطمینان از بازماندگان از استثمار جنسی محافظت و پشتیبانی خود را بازیابی. هنگامی که قربانیان و خانواده های آنها نمی تواند اعتماد دادگاه برای ارائه عدالت آن تضعیف قدرت قانون و emboldens مجرم به ادامه بهره برداری و سوء استفاده با مصونیت از مجازات.

آخرین مطالب