پس از رجینا و ادمونتون, نشان می دهد, ستاره کشور برت ژله به بازی ساسکاتون drive-in concert at SaskTel مرکز

محتوای مقاله در ادامهبرت ژله باز می شود نشان می دهد در کشور Thunder هومبولت Broncos ادای احترام در ساسکاتون در

توسط AKHSHIJNEWS در 28 خرداد 1399

محتوای مقاله در ادامه

SASKATOON,SK--APRIL 27/2018-*0428 NEWS CONCERT- Brett Kissel opens the show at the Country Thunder Humboldt Broncos Tribute in Saskatoon, SK on Friday, April 27, 2018. (Saskatoon StarPhoenix/Matt Smith)
برت ژله باز می شود نشان می دهد در کشور Thunder هومبولت Broncos ادای احترام در ساسکاتون در تاریخ 27 آوریل سال 2018 است. مت اسمیت/ساسکاتون StarPhoenix

SaskTel مرکز تا به حال موفقیت های اخیر در تعطیلات آخر هفته با pop-up از درایو تئاتر را نشان می دهد, اشاره, مدیر اجرایی, اسکات فورد. او گفت که "به ما نشان داده است که جامعه ما هیجان زده در مورد تجربیات منحصر به فرد به گرد هم می آیند."

قبل از COVID-19 همه گیر که منجر به لغو در ماه مارس Junos هفته در Saskatoon, ژله قرار بود بخش بزرگی از کانادا موسیقی جشن. به ادمونتون بومی و چند بار جونو برنده اعلام شد به عنوان یک شرکت میزبان از Junos شام هنگامی که بسیاری از جوایز سالانه ارائه شده است.

قبل از رجینا رانندگی در کنسرت, آخرین بار و قبل برنامه ریزی شده بود به انجام در Evraz جای او اعلام کرد بازکن برای کشور سوپراستار Garth Brooks در موزاییک ورزشگاه on Aug. 9, 2019. اما رعد و برق به تعویق افتاد کنسرت شروع زمان تقریبا سه ساعت است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.nettny.im
آخرین مطالب