تقریبا 1,900 گزارش کردند تقلب به HMRC

HMRC گفت: 8.7 m کارکنان در حال حاضر قرار داده شده بر روی کردند پس از طرح آغاز شدSOPA تصاویر/SIPA ایالات متحده

توسط AKHSHIJNEWS در 14 خرداد 1399

HMRC گفت: 8.7 m کارکنان در حال حاضر قرار داده شده بر روی کردند پس از طرح آغاز شد
SOPA تصاویر/SIPA ایالات متحده آمریکا/PA تصاویر

دولت دریافت کرده است و تقریبا 1,900 گزارش جعلی استفاده از آن کردند طرح با توجه به آمار و ارقام جدید از HMRC.

همانطور که از 29 مه HMRC دریافت کرده بود 1,868 گزارش به آن دیجیتال گزارش سرویس. این است که بیش از دو شماره از گزارش آن را دریافت کرده که از 12 مارس در 795.

حس کرد سازمان همچنین گزارش داد هزاران نفر از تماس از کارکنان این ادعا آنها خواسته شده است به کار در حالی که در کردند که در برابر قوانین است.

این بخش را در حال حاضر بررسی این گزارش و تصمیم گیری در مراحل بعدی.

HMRC نیز منتشر شده پیش نویس قانون پیشنهاد آن را می تواند اعمال مجازات در مدیران که به عمد دست انداختن قوانین Coronavirus کار احتباس طرح.

این قانون پیشنهادی گفت: HMRC قادر خواهد بود به اتهام مجازات در موارد "غیر عمدی انطباق" مانند که در آن شرکای شرکت نمی دانید مورد ادعای جعلی.

این قانون می گوید HMRC خواهد نگه مدیران "به طور مشترک و بارها" مسئول یک پنالتی ساخت این فرض که "هر شریک گرفته شده است به دانستن هر چیزی که هر یک از شرکای دیگر می داند".

هفته گذشته صدراعظم Rishi Sunak اعلام کردند که طرح را شروع به باد کردن بیش از ماه های تابستان با کارفرمایان شروع به پرداخت کارفرمایان ملی بیمه و بازنشستگی سهم از 1 اوت.

تعداد کارکنان قرار داده شده بر روی کردند پس از طرح آغاز شد و در حال حاضر 8.7 میلیون نفر در سراسر 1.1 میلیون کارفرمایان با توجه به خزانه ارقام صادر شده دیروز.

HMRC سخنگو گفت که ادعای جعلی کردند برای محدود کردن دولت "توانایی پشتیبانی از مردم و محروم خدمات عمومی ضروری بودجه".

"ما می خواهم بپرسم کسی نگران خود را به کارفرما ممکن است سوء استفاده از این طرح لطفا با ما تماس بگیرید. این می تواند که شما در حال پرداخت آنچه شما به عنوان آنها ممکن است درخواست شما را به کار در حالی که شما در کردند و یا آنها ممکن است ادعا کرده اند برای بار زمانی که شما مشغول به کار بودند."

"این گزارش ها فقط یک راه است که HMRC شناسایی تقلب. ادعا می کند در حال بررسی و پرداخت ممکن نکردن و یا نیاز به بازپرداخت اگر این ادعا است که بر اساس نادرست و یا اطلاعات نادرست است. ما نمی دریغ به عمل جنایی در برابر جدی ترین موارد است."

ادعا می کند به گزارش سرویس می توان به صورت ناشناس آنلاین – HMRC به طور موقت به حال به متوقف کردن گزارش از طریق تلفن.

این سخنگو افزود: "ما در حال تلاش برای گرفتن مردم را – اگر آن را تبدیل به یک اصل اشتباه و سپس ما به شما کمک کند قرار داده و آن را به سمت راست و اگر آن را جدی تر پس از آن ما را گام به گام در."

HMRC شکستن نه پایین ارقام به نوع سازمان و یا هر بیشتر شناسایی اطلاعات.

جبران خسارت و مزایای فرصت های پرسنل امروز


مرور بیشتر جبران خسارت و مزایای شغل



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب