برق از حمل و نقل: یک چالش برای Urbanised آمریکای لاتین

تغییر آب و هوا, توسعه و کمک به اقتصاد و تجارت ویراستاران' انتخاب, انرژی, محیط زیست, ویژه, حکومت جهانی, سبز, اق

توسط AKHSHIJNEWS در 23 تیر 1399
تغییر آب و هوا, توسعه و کمک به اقتصاد و تجارت ویراستاران' انتخاب, انرژی, محیط زیست, ویژه, حکومت جهانی, سبز, اقتصاد, عناوین ادغام و توسعه برزیل به سبک, IPS سازمان ملل متحد: در داخل گلخانه, امریکا لاتین و کارائیب, پروژه های منطقه, دسته بندی

انرژی

Iêda de Oliveira sits at the wheel of one of the buses manufactured by the company she heads, Eletra, a pioneer in electric and hybrid buses in Brazil. She regrets that Brazil, due to a lack of adequate public policies, has lost the foreign market for buses and part of the domestic market to China, after having been a major exporter of buses to Latin America and other regions. CREDIT: Courtesy of Eletra

Iêda de Oliveira نشسته در چرخ از یکی از اتوبوس های تولید شده توسط شرکت او سر Eletra یک پیشگام در برقی و هیبریدی اتوبوس در برزیل. او تاسف است که برزیل به علت کمبود سیاست های عمومی از دست داده است بازار خارجی برای اتوبوس و بخشی از بازار داخلی چین پس از اینکه توانست عمده صادر کننده اتوبوس به آمریکای لاتین و مناطق دیگر. اعتبار: حسن نیت ارائه میدهد از Eletra

ریو د ژانیرو Jul 13 سال 2020 (IPS) - حمل و نقل الکتریکی هنوز هم محدود در آمریکای لاتین با وجود آن شهری, مزایای گسترش می تواند در زمان بعد از همه گیر اقتصادی می گوید: Adalberto Maluf رئیس جمهور برزیل انجمن وسایل نقلیه الکتریکی (ABVE).

اگر وجود دارد که عمده سرمایه گذاری های لازم فعال از اقتصاد آنها باید بخشی از "گذار به سوی اقتصاد سبز در دستور کار برای آینده" به عنوان برخی از کشورهای اروپایی در حال حاضر تصمیم گفت: Maluf که همچنین مدیر در برزیل از شرکت چینی BYD بزرگترین تولید کننده 100 درصد وسایل نقلیه الکتریکی.

"انتقال به تحرک الکتریکی طراحی شده توسط انرژی پاک است که شروع به تولید علاقه رو به رشد در میان دولتها و نیز در میان شهروندان" یادداشت و گزارش "برق تحرک 2019: وضعیت و فرصت ها برای همکاری منطقه ای در آمریکای لاتین و کارائیب" منتشر شده به زبان اسپانیایی در Jul. 2 توسط سازمان ملل متحد محیط زیست است.

این است منعکس شده در "ظهور نهاد جامعه مدنی اختصاص داده شده به این بخش و از علاقه مندان به adopters اولیه و کارآفرینان" با توجه به این گزارش که اشاره به یک بزرگتر و فشار در حمل و نقل عمومی در 20 کشور مورد بررسی قرار گرفت.

در منطقه ای که به سرعت در حال urbanised با 80 درصد از جمعیت ساکن در مناطق شهری و که در آن تعدادی از شهرهای بزرگ صعود به وسایل نقلیه الکتریکی در حال بهبود محیط زیست و حمل و نقل و کیفیت زندگی و جمعی سلامت علاوه بر باز کردن امکانات جدید اقتصادی و ایجاد شغل و نوآوری های تکنولوژیک.

حمل و نقل مسئول 22 درصد از این منطقه را در تولید گازهای گلخانه ای از کوتاه مدت آب و هوا و آلاینده ها و 15 درصد از گازهای گلخانه ای با توجه به گزارش دفتر منطقه ای این سازمان همچنین به عنوان شناخته شده سازمان ملل متحد برنامه محیط زیست (UNEP).

برق از 100 درصد از حمل و نقل شهری جلوگیری می کند 180,117 مرگ و میر ناشی از 2019 به 2050 در مکزیکو سیتی 207,672 در بوئنوس آیرس و 13,003 در سانتیاگو با حذف گازها و ذرات ساطع شده از وسایل نقلیه معمولی این گزارش تخمین می زند.

راندمان برق به مراتب برتر از سوخت های فسیلی در وسایل نقلیه ارائه می دهد یک مزیت اقتصادی در میان مدت.

A view of a bus manufactured by BYD, a Chinese company founded in 1995 that soon became a powerhouse in the production of rechargeable batteries, electric buses and cars and solar panels. In Brazil, the firm set up shop in the city of Campinas, 100 kilometres from São Paulo. Its production is focused on clean energy and transport. CREDIT: Courtesy of BYD Brazil

یک اتوبوس تولید شده توسط BYD یک شرکت چینی در سال 1995 تاسیس است که به زودی یک نیروگاه در تولید باتری های قابل شارژ الکتریکی اتوبوس ها و اتومبیل ها و پانل های خورشیدی. در برزیل, شرکت راه اندازی فروشگاه در شهر کمپیناس, 100 کیلومتری از سائو پائولو. تولید آن است که با تمرکز بر انرژی پاک و حمل و نقل. اعتبار: حسن نیت ارائه میدهد از BYD برزیل

الکتریک خودرو گران تر است چرا که از باتری است که می تواند هزینه نزدیک به نیمی از کل برای یک اتوبوس است که می تواند اجرای 200 کیلومتر بدون شارژ گفت Iêda de Oliveira, مدیر اجرایی Eletra برقی اتوبوس شرکت تاسیس در سال 1988 در سن برنارد دو کمپو در نزدیکی این شهر سائو پائولو.

تفاوت قیمت او گفت: IPS از آن شهرستان از طریق تلفن است که بهبود در چند سال از صرفه جویی در انرژی و تعمیر و نگهداری از موتورهای الکتریکی کمتر و قطعات فرسوده کمتر است.

اقتصادی مزایای برجسته در کشور است که مانند شیلی بستگی دارد واردات نفت و در نتیجه رنج می برند اثرات بین المللی نوسانات قیمت و نوسانات نرخ ارز.

شیلی و خارج از غرفه در برق از آن حمل و نقل شهری. سانتیاگو شهری تحرک شبکه تا به حال 386 برقی و اتوبوس تا پایان 2019. وجود خواهد داشت تقریبا 800 تا پایان سال 2020 است. BYD (ساخت رویاهای خود را) بزرگترین تامین کننده برق اتوبوس در شیلی Maluf گفت: IPS با تلفن از سائو پائولو.

بعلاوه شیلی مجموعه ای از یک هدف به electrify آن کل ناوگان حمل و نقل عمومی و 40 درصد از حمل و نقل خصوصی تا سال 2050 به عنوان بخشی از ملی Electromobility استراتژی مصوب در سال 2016.

کلمبیا نیز خارج از غرفه را با 483 برقی اتوبوس در عملیات و یا در نظم در بوگوتا و یکی دیگر از 90 در شهرستانها از کالی و مدلین از اواخر سال 2019. هدف ملی برای سال 2030 است که 600,000 وسایل نقلیه الکتریکی انواع, با توجه به گزارش UNEP.

کاستاریکا و پاناما هستند و کشورهای دیگر در منطقه اتخاذ کرده اند که ملی برق تحرک برنامه. آرژانتین و مکزیک و پاراگوئه در حال چکش کردن استراتژی های خود را.

A row of trolleybuses from Eletra, a Brazilian company that was a pioneer in the production of electric and hybrid buses. Most of the trolleybuses operating in São Paulo were manufactured at its plant in São Bernardo do Campo, capital of the Brazilian automotive industry in the second half of the 20th century. CREDIT: Courtesy of Eletra

یک ردیف از trolleybuses از Eletra یک شرکت برزیلی که او یک پیشگام در تولید برقی و هیبریدی اتوبوس. بسیاری از trolleybuses عامل در سن پائولو بودند تولید شده در کارخانه خود را در سن برنارد دو کمپو پایتخت برزیل صنعت خودرو در نیمه دوم قرن 20. اعتبار: حسن نیت ارائه میدهد از Eletra

برزیل که می تواند منجر به این روند حتی به عنوان یک تولید کننده وسایل نقلیه الکتریکی "عقب" در برق گفت: Maluf و اضافه کرد که "BYD به فروش می رسد 1045 اتوبوس در آمریکای لاتین در سال 2019 تنها چهار درصد از آن به برزیل رفت."

"شیلی یک مورد در نقطه; آن را در حال حاضر عمده وارد کننده از اتوبوس های معمولی از برزیل صنعت" گفت: اولیویرا که منجر ABVE سنگین خودرو, در علاوه بر این به عنوان Eletra. "از آنجا که از آن shortsightedness برزیل را از دست داد بازار آمریکای لاتین به چین است.

"ما نیاز به یک سیاست عمومی در حمل و نقل الکتریکی است که نه تنها محیط زیست بلکه اقتصادی سوال چرا که برزیل می تواند یک رهبر ما داده شده ناوگان بزرگ ملی ما قطعات یدکی صنعت و ملی ما, تکنولوژی," او گفت:.

اهداف روشن در دسترس تامین مالی مطلوب تر مالیات است که طول می کشد را به حساب محیط زیست, اجتماعی و فواید مشوق های محلی برای تولید باتری و گسترش شارژ زیرساخت باید بخشی از این سیاست اولیویرا گفت.

با تکیه بر وارداتی باتری های ثابت می تواند یک تله است. ناگهان آنها شد ظالمانه گران با توجه به 35 درصد کاهش ارزش پول ملی برزیل واقعی در این سال او اشاره کرد.

در این مسابقه عالی-ظرفیت باتری است که تنها راه برای گرفتن است. یکی دیگر از گزینه است برای ایجاد ایستگاه های شارژ و استفاده از باتری کوچکتر. "گسترش زیرساخت ها و استفاده از باتری کوچکتر باعث می شود احساس بیشتر اگر شما می تواند شارژ آنها بیشتر" اولیویرا گفت.

Adalberto Maluf, president of the Brazilian Association of Electric Vehicles and director of marketing and sustainability at BYD Brazil, a subsidiary of the Chinese company that is the world's largest producer of electric buses and one of the largest makers of solar batteries and panels, hopes that public environmental and health awareness in the wake of the COVID-19 pandemic will drive the electrification of transportation, especially urban transport. CREDIT: Courtesy of Adalberto Maluf

Adalberto Maluf رئیس جمهور برزیل انجمن وسایل نقلیه الکتریکی و مدیر بازاریابی و پایداری در BYD برزیل, یک شرکت تابعه از شرکت چینی که بزرگترین تولید کننده برق و اتوبوس و یکی از بزرگترین سازندگان باتری های خورشیدی و پانل امیدوار است که محیط زیست و سلامت آگاهی در پی COVID-19 همه گیر خواهد شد درایو برق از حمل و نقل به خصوص حمل و نقل شهری. اعتبار: حسن نیت ارائه میدهد از Adalberto Maluf

Maluf اظهار داشت که این ادعا به اندازه کافی وجود ندارد ایستگاه های شارژ برای مخالفت با افزایش تعداد وسایل نقلیه الکتریکی در برزیل است که دیگر توجیه می شود. وجود حداقل دو وسیله نقلیه الکتریکی مسیرهای یک در این کشور شلوغ ترین بزرگراه بین ریو دو ژانیرو و سائو پائولو و در آنجا پراکنده ایستگاه های شارژ در جای دیگر.

علاوه بر این باتری به سرعت شارژ می شود امروز در نیم ساعت و فقط در 15 دقیقه 70 درصد از ظرفیت می توان گفت.

Unfamiliarity با تکنولوژی عامل اصلی مهار گسترش electromobility, Maluf گفت.

نیز وجود دارد مقاومت و فشار سیاسی از تثبیت منافع در صنعت حمل و نقل مانند سنتی صنعت خودرو اتانول تولید کنندگان و توزیع کنندگان سوخت و شهری اتوبوس شرکت.

با این وجود برق در حال پیشرفت در زمینه های مختلف. موتور سیکلت های برقی, دوچرخه و اسکوتر قارچ در شهرستانها که در حال تطبیق با روش جدید.

باری حمل و نقل نیز به تدریج با پیوستن به روند جدید است. به "مقاوم سازی" از کامیون ها به جای موتورهای دیزل با موتور الکتریکی است Eletra جدید کسب و کار پررونق.

در برزیل وسایل نقلیه هیبرید الکتریکی غالب است.

سازمان ملل متحد محیط زیست گزارش به رسمیت می شناسد تنها 2045 برقی وسایل نقلیه ثبت شده در برزیل تا اکتبر 2019. اما تنها تعداد پلاگین در وسایل نقلیه الکتریکی و مانع ارقام قابل اجرا بر روی یک موتور احتراق داخلی و موتور الکتریکی است که با استفاده از انرژی ذخیره شده در باتری, که حساب برای بیش از 90 درصد از هیجانی, ناوگان.

ABVE آمار تعداد کل 30,092 وسایل نقلیه الکتریکی ثبت شده از سال 2012 تا ژوئن 2020. تعداد وسایل نقلیه ثبت شده سه برابر افزایش یافت در سال 2019 از سال گذشته به 11,858. ارقام نشان داده شده 95.4 درصد از کل در سال 2018 است.

یک تنوع از گزینه های است که بهترین مسیر توجه به نیازهای محلی و مزایای اولیویرا استدلال کرد. اضافه کردن یک باتری کوچک به یک اتوبوس برقی به عنوان مثال آن را می دهد انعطاف پذیری است که باعث کاهش هزینه های عملیاتی, او گفت:.

جدید مدل های کسب و کار نیز ترویج راه حل های. ماشین های اجاره وسایل نقلیه الکتریکی و ژنراتور و ارتباط انرژی توزیع کنندگان به حمل و نقل شهری چند جایگزین.

شیلی مدل که جدا از صاحب اتوبوس از اپراتورهای خود را, جالب است, به عنوان آن را جذب صندوق های سرمایه گذاری برای خرید وسایل نقلیه در مقیاس بزرگ در کاهش هزینه ها و تسهیل راه حل برای درگیری Maluf گفت.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب