با همه چیز در مورد مبل شنی آشنا شوید

اما بین بگ و مبل بین بگ که مدل دیگر از مبل شنی محسوب شده بیشتر از مواد سازنده خارجی و پارچه های با کیفیت خارج

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

اما بین بگ و مبل بین بگ که مدل دیگر از مبل شنی محسوب شده بیشتر از مواد سازنده خارجی و پارچه های با کیفیت خارجی برای ساخت و تولید آنها استفاده می شود. همه چیز حتی رنگ این مدل مبلمان بستگی به سلیقه مشتری دارد. مبل شنی، یکی از متفاوتترین و منحصربهفردترین محصولاتی است که در دکوراسیون منازل و حتی شرکتهای خصوصی استفاده میشود. علت شکلپذیری و نرم بودن مبل شنی همین بخش است. بعضی از آستریها بخشی کوچک مانند یک روزنه دارند ازطریق آن بتوان محتویات مبل شنی را شارژ یا تخیله کرد و بسیار کاربردی است چرا که اگر بخواهید مبل را مسافت طولانی جابهجا کنید یا اگر مبل بخاطر استفاده زیاد حالت پفدار اولیه را ندارد از این بخش میتوانید محتویات خالی یا شارژ کنید. اکثر این مبلها به شکل دایره تولید شده و زیر آن زیپی برای تخیله گرانولها یا اضافه کردن آن وجود دارد.  Po st has ᠎been g en​er​ated wi th G SA Conte᠎nt Gener᠎ator  Demov᠎er si᠎on.

شارژ یا پرکردن مبل های بین بگ چگونه است؟ به همین دلیل بین بگ ها بر خلاف مبل شنی پس از استفاده نیاز به شارژ مواد داخلی ندارند. در حقیقت روز به روز، مدلهای جدیدتری از مبلمان ساخته و روانه بازار میشوند که از جدیدترین آنها میتوان به مبل شنی و مبل توگو اشاره نمود. مدل های طرح چرم و پارچه ای هر دو دارای ضخامت و کیفیت بالایی بوده و به راحتی قابل شستشو و تمیز کردن می باشند اما یکی از ویژگی های بسیار خوب مدل های پارچه ای می توان به رویه جیر و مخمل آنها اشاره کرد. در صورت نیاز به خرید مبل شنی یک نفره و دو نفره، کافیست که مدل های موجود در فروشگاه را بررسی کنید. اصولا مبل شنی پارچه ای دارای یک آستر داخلی برای نگهداری مواد یونولیتی بوده اما مدل های طرح چرم فاقد این ویژگی می باشند. البته مدل های بسیار کم با تنوع کمی از مبل بین بگ و شنی تولید شده که این قابلیت ها را داشته از طرفی دیگر بیشتر برای استفاده در منزل و محل کار به صورت ثابت کاربرد خواهند داشت. Article was creat​ed by GSA Con᠎tent Gener ator Demoversi᠎on.

این ویژگی توسط بند و قفل های پلاستیکی مخصوص صورت گرفته و امکان استفاده از یک مبل شنی و یا بین بگ به صورت تخت و تشک را به مصرف کنندگان خواهد داد. کیفیت دوخت : بعد از توجه به کیفیت جنس نوبت به کیفیت دوخت می رسد. در زمان خرید مبل شنی، اولین نکته ای که توجه خریدار را جلب می کند، ظاهر محصول است. ظاهر این مبلها بسیار راحت و به اصطلاح دارای طراحی ارگونومیک است به همین جهت کمتر کسی را میتوانید پیدا کنید که از مبل شنی ناراضی باشد. اگر دوخت مبل شنی شما از کیفیت لازم برخوردار نباشد، هر چند که جنس پارچه آن بهترین باشد، از محل دوخت پاره شده و مواد داخل آن خارج می شود. مبل شنی اورجینال و اصل برند اینتکس از سطح کیفی و مرغوبیت بالایی برخوردار است و یک مبل عمری و بادوام برای خریداران است. قرار دادن مبلهای شنی در مقابل نور مستقیم خورشید و خیس کردن و خشک شدن مکررهای این محصول ممکن است باعث پوسیدگی و آسیب به آن شود. لایه رویی براحتی با بازکردن زیپ محصول قابل جدا شدن و شست وشو است.

اگرچه این اولین طراحی صندلی بیشکل در تاریخ ایتالیا نبود، اما ساکو اولین محصول موفقی بود که با مشارکت زانوتا ساخته شد. اولین کشوری که برای اولین بار مبل شنی را تولید کرد ایتالیا بود. این مدلهای یونولیتی، مناسبترین مبل جهت تخلیه هیجانات و تحرک نوجوان شما خواهد بود. به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، مبل شنی یک صندلی راحتی چرمی یا پارچهای است که دارای مدلهای طبی ۲ نفره و ۱ نفره میباشد، البته این مبلمان یونولیت دار در تولیدیهای ایرانی ساخته میشود و با توجه به قیمت ارزان آنها برای خانه و محلهای کار قابل استفاده هستند، طول عمر صندلی شنی اینتکس لند که یکی از تولیدکنندههای مبلهای راحتی در تهران است بسیار بالاست و میتوان رنگبندی و اندازههای آنها را با توجه به سلیقه و سفارش خود، بزرگ یا کوچک انتخاب و خرید کرد. مبل شنی یکی از انواع مبلمان ریلکسی است که در مدلهای تک نفره و دو نفره و ابعاد متفاوت تولید و به بازار عرضه میشود. این مبل دارای دو لایه بوده که لایه اول (آستر) محتوی مواد داخلی مبل (الیاف درجه یک مصنوعی) و لایه رویی که کاور اصلی آن است و در رنگ های مختلف عرضه می شود. چنانچه یونولیت و گرانول های داخل مبل های بین بگ ، شنی یا هپی چیر به مرور زمان نشست داشت می توانید با خرید یونولیت گرانول جدا به اندازه نیاز خرید کنید و از طریق زیپ زیر آن، آنرا پر کنید و مجددا آنرا به حالت اولیه بازگردانید تا خوش حالتی و استحکام روز اول را داشته باشد.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن