تقویت نهادهای اقتصادی برای بهبود انعطاف پذیر

کمک به توسعه و کمک های اولیه, اقتصاد و تجارت, بحران مالی جهانی, جهانی, حکومت, عناوین, سلامت, فقر & SDGs, T

توسط AKHSHIJNEWS در 22 خرداد 1399
کمک به توسعه و کمک های اولیه, اقتصاد و تجارت, بحران مالی جهانی, جهانی, حکومت, عناوین, سلامت, فقر & SDGs, TerraViva سازمان ملل متحد

نظر

آنتوانت سایه است معاون مدیر عامل صندوق بین المللی پول.

(عکس: metamorworks/iStock توسط گتی ایماژ)

واشنگتن, DC Jun 11 2020 (IPS) - استثنایی بار تماس به صورت استثنایی عمل است. در پاسخ به COVID-19 صندوق بین المللی پول منتقل شده با سرعت بی سابقه ای و بزرگی از کمک های مالی برای کمک به کشورهای در محافظت از زندگی و معیشت. ثبات اقتصادی و بهبود پایدار, اما, نیاز به بیش از کمک های مالی. برای بازیابی به پایدار, سیاستگذاران نیاز به تقویت نهادهای اقتصادی است که قادر به انعطاف پذیر شامل سیاست.

یکپارچه سازی ظرفیت توسعه با حمایت مالی

دولت امروز دشوار تصمیم گیری سیاست – اما بسیاری از عدم قوی اقتصادی پایه و دانش فنی به طراحی و اجرای سیاست های لازم. در نظر بگیرید به عنوان مثال تاثیر COVID-19 در بودجه های ملی که شامل هزینه های عظیم فشارهای از دست درآمدهای دولت و بدهی بالاتر. این باعث می شود پیشرفت به سمت اهداف توسعه پایدار حتی بیشتر به چالش کشیدن به خصوص برای بیشتر شکننده و آسیب پذیر کشور است.

به همین دلیل است که صندوق بین المللی پول ارائه شده است فوری و در زمان واقعی سیاست مشاوره و توسعه ظرفیت پشتیبانی از بیش از 160 کشور به آدرس مسائل فوری مانند پول نقد, مدیریت, نظارت مالی, امنیت اقتصادی و حکومت. مستقیم مداوم گفتگو با سیاستگذاران به منظور توسعه ظرفیت برای مقابله با این مسائل همیشه می رود دست در دست با صندوق بین المللی پول حمایت مالی. تا کنون بیش از 90 درصد از کشورهایی است که درخواست همه گیر مربوط به تامین مالی اضطراری نیز دریافت توسعه ظرفیت پشتیبانی در قالب دست در مشاوره فنی و عملی ابزار و سیاست گرا آموزش.

تقویت عمومی امور مالی و بدهی های مدیریت

تداوم کسب و کار و حفاظت از جریان درآمد بسیار مهم برای دولت ها به سرعت در حال بسیج و حفظ منابع داخلی است. و به عنوان کشور تا سطح شیب دار اضطراری صرف آنها همچنین می خواهید برای اطمینان حاصل شود که آنها قوی چارچوب نهادی و حکمرانی خوب پس پول به سرعت می توانید به کسانی که به آن نیاز دارید بیشتر – به خصوص وقتی که می آید به هزینه های سلامت و سیستم های حفاظت اجتماعی. صندوق بین المللی پول کار کرده است با دولت مالیاتی و بودجه دفاتر در بسیاری از کشورها برای کمک به آنها در بازگرداندن عملیات و تقویت و حمایت از شرکت ها و افراد بدون به خطر انداختن پادمان و پاسخگویی.

و حتی بیشتر به چالش پیش روست برای سیاستگذاران در مدیریت بدهی ناشی از بدتر مالی مواضع و بالاتر هزینه های مالی. صندوق بین المللی پول ارائه شده فوری بدهی خدمات امداد رسانی به 27 ما فقیرترین کشورهای عضو و همراه با بانک جهانی به رهبری تماس به عمده دو جانبه طلبکاران به حالت تعلیق بدهی خدمات پرداخت از فقیرترین کشورها است. بدهی های مدیران در سراسر جهان در حال دست و پنجه نرم کردن با استراتژیک ضبط و مسائل مربوط به مدیریت در COVID-19 محیط زیست و همکاری با صندوق بین المللی پول فنی کارشناسان به تجدید نظر و به روز رسانی خود را مدیریت بدهی استراتژی ها و سیستم های. یک عنصر مهم در این فرایند است, اطلاعات, به دلیل آن را فراهم می کند اطلاعات کلیدی برای ارزیابی بحران و مربوط به تامین مالی نیاز دارد. برای مدیریت بدهی خوب آمار حیاتی هستند. کوتاه, "میکرو-یادگیری" ویدئوها در صندوق بین المللی پول, موسسه کانال یوتیوب نیز توسعه یافته اند برای مقابله با مسائل مربوط به بدهی بخش دولتی داده است.

به عنوان دولت با دقت شروع به تغییر به سمت بازگشایی تر و قوی تر و موسسات اقتصادی خواهد آنها را قادر به ارزیابی بهتر چالش های ایجاد شده توسط این بیماری همه گیر و از سرگیری تلاش ها در سیاست های که ترویج فرصت ها برای همه مردم خود را – مانند مقابله با نابرابری اقدام در آب و هوا و اعمال نفوذ دیجیتالی.

حفظ نامزدی

ما همه مرور قلمرو ناشناخته در تطبیق با روش های جدید کار می کند. صندوق بین المللی پول این به رسمیت می شناسد و در حال ساخت سیستم عامل های مجازی به منظور تسهیل در به اشتراک گذاری دانش از جمله سیاست ردیاب پوشش اقدامات صورت گرفته توسط 196 اقتصاد برای مبارزه با تاثیر COVID-19. نقاشی در دهه کار با کشور ما تولید 45 ویژه سری یادداشت های که ارائه عملی سیاست ارشاد برای کشورهای در آجیل و پیچ و مهره مشترک بحران های مربوط به سیاست چالش است. ما گسترش دوره های آنلاین رایگان برای افزایش دسترسی جهانی به صندوق بین المللی پول تخصص در موضوعاتی مانند مالی سیاستگذاری مالی ورود و مدیریت اقتصاد کلان. صندوق بین المللی پول نیز اعمال نفوذ شبکه های جهانی خود از منطقه ای توسعه ظرفیت مراکز برای پاسخ به سرعت به کشورهای در حال ظهور نیاز و اطمینان از هماهنگی نزدیک با شرکای توسعه.

به عنوان یک سابق policymaker من می دانم دست اول به نقش مهم نهادهای اقتصادی می تواند در شکل دادن به سیاست هایی که تاثیر مردم عادی است. این کار پر زحمت تقویت بنیادهای اقتصادی است نه glamourous – اما این یکی است که می تواند بزرگترین تاثیر دراز مدت اقتصادی و رفاه اجتماعی مردم است. به عنوان جهان ظهور از بزرگ مستند سیاستگذاران و توسعه شرکای باید درمان بازسازی قوی تر و بیشتر انعطاف پذیر موسسات به عنوان یک اولویت است.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن